Am mai "completat" masina cu niste elemente de de luxe... Asta de mai demult dar nu le-am facut publice :
- Am dat o gaura dreptunghiulara in bord pentru butonul de degivrare ca sa fac loc la al doilea buton de ceata (il aveam pe cel verde care actiona si proiectoarele si stopul de ceata si acuma am trecut butonul verde pe stop si cel negru pe ceata (Nota: Cand e aprins stopul de ceata se aprinde si martorul verde de langa butonul de avarii sau de deasupra martorului de avarii (cel rosu) asa ca sa stiu ca e aprins)). Legaturile electrice le-am facut cu Pater... defapt le-a facut el... eu "dadeam indicatii" numa', care cum sa fie... (pozele 1 si 2)
- Am cumparat vitezometru cu ODO (jurnalier sau cum ii zice). (poza 3)
- Dupa cum am spus, mi-a dat Stefan Scanteie o pereche de centuri Doblina retractabile pe care le-am folosit pentru a-mi completa setul meu care avea prinderile in podea, ambele pe dreapta sau sa zic altfel pentru sofer, pasagerul o avea pe invers. Cum am promis, setul cu prinderile ambele pe dreapta i le-am dat lui Marian (B-24-KNJ). (poza 4)
- Am cerut eu pe vremuri stecher de priza de trabi avand 2 in dotare si nestiind ce rare sunt.... In pozele 5-8 vedeti aplicatia aleasa de mine pentru unu din stechere. Nu are leg cu de luxe-ul.
- In poza 9 e un soclu pentru siguranta donat de catre Pater pentru a-mi asigura matele in caz de scurt la proiectoare care sunt legate direct la alternator. Urmeaza montat (nu e de luxe treaba asta)...
- Restul pozelor arata lampa service originala trabi de de luxe legata de mine la papucul liber de la lampa de interior (+) si masa se vede acolo legata la caroserie... Nu stiu unde era ea legata original... Am inteles ca-si lua masa prin scheletul de capota dar la mine nu era cazul ca e vopsit mai tot peste tot si nu face contact scheletul cu caroseria prin balamalele de capota... asa ca am mai tras un fir.
Trebuie sa mai rezolv mici chestii...: - Am sonda de rezervor pe care tre sa o montez dupa ce dau o gaura in rezervor (si inca 5 mai mici de prindere) (Nota: Debitmetrul de benzina l-am cumparat cu led de rezerva si e montat).
- Sa ma gandesc ce alte 2 gauri trebuie sa dau la emblema spate ca sa pun si sigla "de_luxe" (Vreau sa fie cat mai aproape de original... poate dau de vreunu si masor temeinic)
- Sa imi fac sa mearga martorul de pozitie de far (aia cand incarci masina si dai de limbutele alea de plastic de sub ochelari sa bata farul mai jos) alea cand le actionezi sa bata in jos se aprinde martorul ala rosu de pe cadranul vitezometrului... La mine e legat direct la masa acuma si sta aprins dar vreau sa revin cu el la functionalitatea originala pentru care a fost conceput. (imi trebuie pentru asta ansamblul ala de plastic cu totul ca ale mele sunt rupte) sper sa le gasesc pe undeva...
- Poate o sa dau de o ocazie sa-mi fac plafonul albastru (tinand cont de schemele de culoare originale pentru de luxe si perioada de fabricatie)
- Si alte mici modificari.