TRABY CLUB ROMANIA
Diverse reviste si publicatii auto => Albume foto Trabant => : trabi June 24, 2014, 10:11:07 PM
-
:( (http://thumbnails110.imagebam.com/33498/f56764334979625.jpg) (http://www.imagebam.com/image/f56764334979625) (http://thumbnails109.imagebam.com/33498/a189e7334979626.jpg) (http://www.imagebam.com/image/a189e7334979626) (http://thumbnails112.imagebam.com/33498/572cb3334979627.jpg) (http://www.imagebam.com/image/572cb3334979627) (http://thumbnails109.imagebam.com/33498/f24a82334979628.jpg) (http://www.imagebam.com/image/f24a82334979628) (http://thumbnails109.imagebam.com/33498/8e465b334979629.jpg) (http://www.imagebam.com/image/8e465b334979629)
-
pfff... superb! :) :wav:
-
Fain!!! Așa rău îmi pare că nu este Trabantul pentru Volkswagen ce este astăzi Dacia pentru Renault. Era fain dacă se mai făceau și era tot ideea de mașini ieftine. Chiar dacă nu era ce a fost... ar fi fost fain. :)
-
Din pacate este istorie...
-
mie mi se pare interesant ca era gandit cu motor wankel rotativ...
-
Da, da' e ciudat ca au vopsit motorul si peste piulite.. si balamale capota spate.. facut la repezeala.. :glasses9:
Cred ca are elicoidale si pe fata.. schimbator la podea.. A fost interesanta- de ce nu s'o fi continuat? :glasses9:
-
nu știu cum, dar mi-a scăpat topic-ul.
e foarte interesantă chestia asta...dacă într-adevăr FIX AȘA l-au făcut din fabrică. vasul de expansiune, configurația compartimentului motor, radiatorul, TOATE sunt fix ca la 1.1 . numa aeroterma e diferită, dar văd că nu are capotă și grilă ca la 1.1, ci are de 601 deci se explică.
păcat că l-au lăsat cu același gunoi de cutie de viteze și că nu l-au produs în masă, deși cel mai probabil ar fi avut aceeași soartă ca și LADA cu motor wankel, anume să se strice din 500 în 500m și să fie un gunoi , dar ar fi fost interesant, mai ales că sigur s-ar fi găsit câte un cretin să-i pună motor de mazda, că seamănă :))
-
Ce bine arata :) Felicitari pentru restaurare.