Haideti ... desi e tarziu si ar trebui sa fiu in pat la ora asta(maine la 5am ma trezesc pt a pleca spre intalnirea trabantistilor Odorhei) sa scriu pe scurt despre.
Insa incep cu o mustrare pt "paunescu_d" ... pt ca asa e corect: te rog sa respecti regulamentul forumului si sa NU mai scrii cu prescurtari YM.Limba romana este foarte frumoasa si noi toti trebuie sa o respectam (greseli facem orisicare ... asta fara dubiu) dar nu abateri constante.OK,lamurit si iti multumesc pt intelegere
=========
Acuma ... on topic ... din pacate s-a pornit cam cu stangul in aceasta postare (dupa cum ti-am zis si la tel).Ai postat ... o "chestie" din care nimeni nu prea a preceput' nica pt ca nu ai stiut cum sa o arati.
Eu am vorbit cu tine
mult azi la tel si am piceput despre ce e vorba acolo.Am stabilit niste chestiuni legate de motorul 2T si ceea ce ai facut tu pe dacia. Am gasit impreuna punctele forte ale instalatiei dar mai ales punctele SLABE ale ei. Pt ca in final SIGURANTA instalatiei este
CEA MAI IMPORTANTA.Imi permit sa blochez acest subiect pana ma intorc din concediu (5 zile
),urmand a relua discutiile impreuna.
Ce rugaminte am eu la tine : fa TOT POSIBILUL sa intri in posesia unui aparat foto "sapuniera" dar functional si musai cu functia VIDEO inclusa si sa fotografiezi TOATA instalatia BUCATA cu BUCATA si sa o filmezi "in action".
Pt ca DOAR asa putem sa ducem discutia mai departe ... sa vedem ce si CUM se poate face ATENTIE ,eliminand complet riscurile unei explozii.
Nu intru in detalii mai marete ... TOATE LA TIMPUL LOR , OK ?
eu am dat LIKE la ideea pusa in practica de tine (i-am inteles AVANTAJELE) ... INSA SIGURANTA ACESTUI DISPOZITIV este PRIMORDIALA !!!
Ne auzim la tel si ma GANDESC (chiar in concediu fiind
la solutia back-fire )
Imi place ca avem tineri care GANDESC