clar ti-ai luat vreo bila si-n cap!
eu am dovada in boxa: am ramas in pana anul trecut, prin noiembrie, pe langa fundulea; ambielaj calat. avem unul acasa, model vechi. adus, desfacut, incercat sa pun la loc: n-a mers - aveam carter model nou! si ca ma gandesc: scot segmentii aia si aia e! Nu?! ba da, ca ambielajul a intrat. si pana la urma a si pornit masina...desi mergea ca un.. naspa, inecata, incet, consum mare, cu scartaituri si tot tacamul . atata ca am calat ambielajul respectiv in nu mai mult decat 15 km. cand desfac, ce constat: rulmentul central dinspre volant plecase de la locul lui si se freca de stifturile suberelor, de suber cu totul! fier pe fier, normal ca n-a fost ok... pilitura de la suber, de la stifturi...asadar, desi toate saibele erau la locul lor, totul fusese pus BINE, numic nu l-a putut tine in loc pe incapatanatul ala de rulment s-o stearga de la locul lui! pana la urma s-a calat, ceea ce a dus, implicit, la blocarea ambielajului!
DECI: sa nu-mi spui tu mie ca e ok si fara gauri, stifturi si chestiile alea ca sa sa pui ambielaj model vechi pe carter model nou!!! ambielajul ala n-avea pic e joc si, pt o prostie si pt ca n-am stiut, acuma trebuie sa-l desfac si sa schimb rulmentul ala!