Intr-o zi cu soare (sau fara, nu mai tin minte) a aparut un zgomot la roata din stanga-spate, mai specific un scartait destul de urat, plus roata nici nu frana.Am desfacut...am scos pistonasele din cilindru (unu' era blocat rau de tot), curatat, schimbat garniturile de pe pistonas si pus la loc, scartitul a fost eliminat.DAR apoi a aparut o bataie, plecam la drum, mergeam binisor si deodata ''du,du,du,du,du...''.Am ajuns acasa, am desfacut si am constatat ca unul dintre saboti (cel dinspre fata masinii) era iesit de pe reglajul automat, l-am pus la loc si n'a mai zis nimic.Dupa vreo cateva saptamani, la ultimul drum, a inceput sa bata din nou DAR zgomotul apare si dispare...mai ales cand atingi frana, atunci dispare, mai merge ce merge si iar ''du,du,du,du...'' (desi nu se mai aude asa tare ca inainte).
Ca sa descriu mai departe situatia, sabotul nu statea ''apasat'' de tot pe fuzeta.Am verificat de mai multe ori, cand am desfacut sa curat cilindrul, am avut grija sa montez totul corect, dupa poza, mai ales arcurile.
Eu suspectez ca e tot ceva legat de sabotul acela si reglajul automat, dar daca e sa desfac, ce fac?
Ultima data cand am desfacut LiviuRATB m-a sfatuit sa nu ung reglajele automate cu vaselina si nu m-am atins de ele, desi parca mergeau cam greu (dupa parerea mea de om neexperimentat), ar trebui sa le ung?