Autor Subiect: Trabant GTI  (Citit de 47797 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Andrei.B

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 108
Re: Trabant GTI
« Răspuns #15 : Aprilie 17, 2012, 10:58:35 pm »
Chiar imi place ce faci.Mult succes. ;)

Offline nello

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 190
Re: Trabant GTI
« Răspuns #16 : Aprilie 17, 2012, 11:24:40 pm »
Ideea de a modifica inca o data motorul ,adica sa trec la 1,8 turbo nu este definitiva ,poate renunt la 1,8 ptr un 2,0 t :))) Mda ,demult vreau eu sa am peste 200 de cai intr-un trabant si pana la urma o sa-i am ...un motor de pe un audi tt -225 cp din start ,cu mici modificari se ajunge la 250....eee,cand am ajuns aici va garantez ca nicio masina sub 300 cp nu sta in fata la trabant .Chestia e demonstrata si vazuta personal ,am un prieten care are un YUGO(un fel de trabant fabricat in fosta yugoslavie)a renuntat la motorul original-1,1 si acum are un motor de fiat 2,0T de 250 cai ....la liniute m3-ul si m5-ul baga capu-n nisip ca strutul-de rusine ,nu de frica
@REMI-nu fac treaba cu turbo din prima ptr ca motorul turbo presupune mai multe modificari si mai mult loc ... a fost greu si modificarea la 1,8 aspirat

Offline baxy

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 68
Re: Trabant GTI
« Răspuns #17 : Aprilie 18, 2012, 09:11:52 pm »
Teoretic dupa ce motorul acesta va fi montata definitiv si va fi functional 100% iar caroseria  si suspensia rezista restul de up grade la motor depinde doar de buzunarul lui nello.Suporturile de motor care sunt puse acum pe Trabant  sunt universale la multe tipuri  de motoare mai puternice. Deci nu va trebui modificat caroseria iaras.Dar eu spun sa asteptam putin si va explic ce stie acest motoras de 1.8 in geaca de Trabant.
The Old Car it's Good Car.
classiccarclub.ro

Offline nello

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 190
Re: Trabant GTI
« Răspuns #18 : Aprilie 18, 2012, 11:43:51 pm »
sunt sigur ca va fi nervos traby cu motorul de gti ,dar e alta senzatia cand turbo incepe sa ´´umfle´´

Offline baxy

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 68
Re: Trabant GTI
« Răspuns #19 : Aprilie 21, 2012, 12:09:20 pm »
Sa rezolvat problema de Servo Frana.
The Old Car it's Good Car.
classiccarclub.ro

Offline nello

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 190
Re: Trabant GTI
« Răspuns #20 : Aprilie 22, 2012, 11:10:24 pm »
Problema cu servofrana e rezolvata au mai ramas celelalte 150  ;D

Offline Hunor

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 953
Re: Trabant GTI
« Răspuns #21 : Aprilie 22, 2012, 11:29:53 pm »
Săptămâna asta am văzut proiectul live, numai atât pot să spun că vreau şi eu unu. Este f fain făcut, abia aştept să mai văd cum avansează lucrarea.

Offline baxy

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 68
Re: Trabant GTI
« Răspuns #22 : Aprilie 23, 2012, 10:02:19 pm »
Asa este am fost vizitat de  Hunor si ma bucur ca ne-am cunoscut.Stie multe, multe lucruri despre trabanturi cea ce este un mare ajutor.Si Eu am examinat masinuta lui care este modificat frumos si cu gust. Si asa cum scrie nello nu mai sunt asa multe de rezolvat vreo 150 de lucruri. Din pacate pornirea motorului la sfarsitul  saptamani viitoare pare un vis pe care nu reusim sa atingem. Dar avem un termen pentru  terminarea lucrarilor.Este sfarsitul lui Mai.Daca nu terminam atunci urlam ,trantim si dam afara pe toti,doar asa este si pe Discovery. :3some:
The Old Car it's Good Car.
classiccarclub.ro

Offline nello

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 190
Re: Trabant GTI
« Răspuns #23 : Aprilie 24, 2012, 12:08:37 am »
he he
daca ar fi fost  asa de usor ca pe discovery...masina era gata dupa vreo 2 saptamani

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 502
  • fa ce trebuie sa faci
Re: Trabant GTI
« Răspuns #24 : Aprilie 24, 2012, 03:14:26 am »
poate intereseaza pe careva , ca tot e vorba de fuga , aruncati cu privirea (si pretul este cam moka)
http://forum.4tuning.ro/481-anunturi-auto-renault/256415-vand-carburatoare-mikuni-yamaha-frz-600-a.html
trabant 1,1 kombi 1990
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 661
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: Trabant GTI
« Răspuns #25 : Aprilie 24, 2012, 11:05:23 am »
poate intereseaza pe careva , ca tot e vorba de fuga , aruncati cu privirea (si pretul este cam moka)
http://forum.4tuning.ro/481-anunturi-auto-renault/256415-vand-carburatoare-mikuni-yamaha-frz-600-a.html
nu mai este valabil acel anunt, este si inchis topicul

Offline indian

  • Trabantist Incepator
  • *
  • Mesaje postate: 46
Re: Trabant GTI
« Răspuns #26 : Aprilie 24, 2012, 12:38:20 pm »
va spun cateva lucruri , sigur no sa placa la uni , dar asta e ,

nu asteptati prea mult de la acel trabant modificat , , este no sens motorrul acela mare , ce credeti dece e limitat motorul original de wvw cu care a fost dotat din fabrica ???, va spun eu ,  trabantul nu are greutate , degeaba e motorul puternic ca nul poti duce puterea pe asfalt, legile fizici:( 

cateva exemple:
1; am trabant cu motor SEAT de 903 cmc , 47 de cai, adaptat la cutie de trabant , care are treptele mai scurte, in trafic normal pornesc de pe loc cu treapta a 2-a , e o pornire normala de dacia cu motorul un pic turat , daca turezi motorul tare deja urla rotile pe asfalt , mai ales daca folosesc cauciucuri normale de trabant 13/145, acuma am de 13/165/80, cu treapta 1 las linie pe asfalt continu pana ajunge motorul la turatia maxima unde trebuie sa schimb in a 2-a, la curbe daca motorul e pe turatia unde este cel mai puternic si bag pedala de acceleratie la fund , fuge fata spre santi sau pe contrasens , deci nu pot sa ma folosesc de puterea motorului la maxim,  am mers cu trabantul meu si peste 140 la ora , dar mai mult in aer nu si pe asfalt, cu caroseria modificata , intarita si lasata mai jos , iar franarea a tinut o vessnicie , nu blocase roata dar scotea fum , a fost o senzatie buna cu andreralina la maxim:)

2; am si un opel astra F kombi , cu motor de 1.8 16v echotec 92KW 120 de cai , cu cauciucuri de 14/185, o masina care are greutate, tone, si care la treapta a 3-a cu pedala de aceleratie la fund , se ridica fata lasa urma pe asfalt , si fuge fata spre santi sau in contra sens, la franre nu are probleme ca e si masina grea , dar are frane pe disc si pe spate, plus ABS,

3; pot sa postezi cateva filmulete ca dovada ce am scris mai sus , unde un trbantist a cumparat 1 trabant cu motor wv 1.3 , modificat si inscris particular , si a 2-a zi  pa primul drum in afara orasului la PRIMA CURBA , a iesit de pe carosabil si sa rotit de cateva ori in camp peste cap si lateral si frontal .

4; nu are nici macar ASR motorul acela , find model mai veche,   consumul va fi mare , este caroseria de trabant usoara , dar aerodinamic nu este ca wv GTI , impinge mult aer in fata lui , si asta se simte deja cam pe la 80-90 de KM/h

5; mai stiu un trabant cu motor 1.1 pe injectie opel corsa , care a fost folosit doar in concursuri , in raliuri , dar cu prea putine succese, doar cu scopul ca "el a concurat cu trabant"

deci bani aruncati degeaba pe acest proiectul,  cu acel motor puternic, satisfactie doar pt mechanic care executa lucrarea nu si pt proprietar:(

mult succes in realizare

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 661
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: Trabant GTI
« Răspuns #27 : Aprilie 24, 2012, 12:44:25 pm »
3; pot sa postezi cateva filmulete ca dovada ce am scris mai sus , unde un trbantist a cumparat 1 trabant cu motor wv 1.3 , modificat si inscris particular , si a 2-a zi  pa primul drum in afara orasului la PRIMA CURBA , a iesit de pe carosabil si sa rotit de cateva ori in camp peste cap si lateral si frontal .


trabant alb de la Sfantu Gheorghe, scaune opel (parca) motor 1.3 cutie 5+1 frane tamburi (fara disc) pe caroserie 601
Am vrut eu sa iau acea masina, daca e vorba despre ceea ce zici tu.

Ai si nu prea ai dreptate, pe partea tehnica da, turatii, plecarile de pe loc, manevrabilitatea sunt intocmai cum le-ai descris.
Ramai castigat la partea de satisfactie si poate undeva in trafic un pic de adrenalina

Offline dragosdinulescu

  • 0722696618
  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 846
  • Born stupid? Try again!
    • www.stomamed.ro
Re: Trabant GTI
« Răspuns #28 : Aprilie 24, 2012, 02:01:24 pm »
Nenea Indianu, hai sa-ti spun opinia mea...
In principiu, ai dreptate.
In realitate, Baxi n-o sa foloseasca tot cutia de Trabant, asa cum ai tu pe al tau, ci cutia care este de la GTI. Deci, alta mancare de peste. Asta inseamna alte rapoarte, si o greutate mai mare pe fata. Iar transmiterea puterii la roata, va fi alta!
Iar acum, sfaturile mele pentru tine si Trabanturile tale...
1. Echipeaza-le cu cauciucuri potrivite, si vei vedea ca nu mai lasi urme pe asfalt, si vei avea aderenta mai buna.
2. Pune-ti frane adevarate, ca sa te opresti la timp.
Vei avea astfel, si siguranta si satisfactii!

 Pana la urma, tu ar trebui sa stii ca o masina cu un motor puternic e ALTCEVA decat o masina obisnuita, cu un raport "normal" de CP/kg. La o masina de strada,  ai intre 5-10CP/100kg. La o masina de curse, ai dublu, triplu! Eu am mers cu un Opel Monza "de strada", facuta in 1982, care avea 3000cmc, 200 cp, la 1100kg, si se comporta ca o masina de curse, desi era asa cum o facuse fabrica! Cu o asemenea masina nu apesi pedala la fund, nu  gonesti in oras, sau pe orice drum public! Cu o asemenea masina, esti responsabil, pentru ca altfel te omoara, si mai omori si pe altii!

In concluzie, banii nu sunt aruncati degeaba. Cine se inhama la asa ceva, stie sau ar trebui sa stie ca nu e o treaba care se face "pe genunchi", dupa ureche...

Eu sunt sigur ca Baxi o sa scoata ceva senzational cu masina asta!

Offline indian

  • Trabantist Incepator
  • *
  • Mesaje postate: 46
Re: Trabant GTI
« Răspuns #29 : Aprilie 24, 2012, 02:07:31 pm »
nu stiu de care zici ca defapt mai multe au ajuns la remat din pricina ca leau facut praf , cu acte in regula , motorul inscris::)), si se putea repara, in fata la remat inca mai e 1 cu motor 1.1 tot asa cu acte in regula , facuta  acasa, mai exact vorbesc de 3 trabiuri de culoare alba si 1 verde, mai era 2 care aveu motor 4T dar nu erau inscrise , adica cu motor 2T dar se circula .

da ca senzatie e alta