O sa fie un esec total,nu o va omologa rar-ul in vecii vecilor.Bani investiti care nu se vor justifica si vor sta blocati in masina fara a avea vreun placere dupa urma modificarilor.Scuza-ma dar e parerea mea.
) știu că nu se face, nou fiind pe forum, să te legi de cineva cu vechime, dar...dacă chiar ești pasionat de o mașină și vrei ceva unic te doare la bașcheți de lege și de papagalii de la rar.
Dacă te duci la orice etapă de Drag sau Drift din RO, mașinile care pleacă pe roți acasă, în proporție de 90% nu mai au motorul de acte, nici ca serie, dar mai ales nici ca tip.
Pot să-ți dau N exemple de BMW-uri E30 care au 1.6 1.8 2.0 maxim în acte și circulă cu motoare de 2.5 , 2.8 , 4.0 sau 4.4 . E36 cu motoare în acte sub 2000cmc și cu 2.5 sau 2.8 sub capotă, nu am degete să număr câte se adună în Victoriei în fiecare vineri seara.
Seat ibiza cu 1.4i în acte, și 1.9 TDI dus pe la 400 cp (dap, există în București).
Honde câte vrei prin toată țara, cu 1.3, 1.4 sau 1.5 în acte și 1.6 V-tec (150, 160 cp stock) sau 2.0 v-tec (200cp) sub capote.
De dacii cu motoare de renault 5 alpine,alpine turbo, r5 gtt, 1.8 16v, kr de golf2 etc etc nu are rost să vorbesc
Opel Corsa cu 1.2 în acte și 2.0 SFI sau 2.0 LET...doar eu personal știu 2 buc.
Cielo-urile cu motoare SFI de Opel au ajuns să fie mai numeroase decât Cielo-urile 1.5 care încă merg pe benzină, și nu pe gaz.
Din nou, mașini care umblă fără catalizatoare...fără număr fără număr.
Morala e următoarea: Dacă îți place și ai puțin sânge în instalație, nu e o pierdere de bani, pentru că atâta timp cât tu cu tine ești împăcat că ai direcție bună și frâne bune, și că nu vei pune viața nimănui în pericol, legile statului nu înseamnă nimic în calea pasiunii și a dorinței de a avea ceva unic. O mașină care nu pare capabilă de mare lucru la prima vedere, dar care când se dezlănțuie la nevoie va fi mereu mai apreciată decât una cumpărată „de-a gata” din showroom