Autor Subiect: Prepararea si etapele modificarii unui Trabant ca masina de rally.  (Citit de 25528 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline gabi trabi

  • Trabantist Veteran
  • *****
  • Mesaje postate: 1 229
  • Das auto
Re: Prepararea si etapele modificarii unui Trabant ca masina de rally.
« Răspuns #30 : Februarie 19, 2012, 04:10:17 pm »
Citat
O sa fie un esec total,nu o va omologa rar-ul in vecii vecilor.Bani investiti care nu se vor justifica si vor sta blocati in masina fara a avea vreun placere dupa urma modificarilor.Scuza-ma dar e parerea mea.

Omu zicea ceva de Suedia , sigur RAR-ul lor este cu 3 clase peste al nostru  :violent1: :violent1: :violent1:
Daca e masina  doar de liniutze , nu mai are treaba cu omologarea  ::)
Das  auto

0733825596

Offline dalcaran

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 221
Re: Prepararea si etapele modificarii unui Trabant ca masina de rally.
« Răspuns #31 : Februarie 19, 2012, 06:21:27 pm »
Eu daca as face o masina ilegala de liniute,as pune un motor de barca.Da, BARCA! Ati vazut un motor de 200 de cp?E putin mai mare decat cel de traby si foarte usor. Si la ce cuplu si ce turatie are cred ca merge cuplat in priza directa,direct intr-un diferential. Ca la 400 de metri-plat nu iti trebuie multe trepte de viteza...Singura problema e capacitatea rezervorului de combustibil, un rezervor de traby- o liniuta!               
Da' daca e bal, bal sa fie!!                 
 Gabi,pui pariu ca in suedia nu exista RAR?

Offline nello

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 190
Re: Prepararea si etapele modificarii unui Trabant ca masina de rally.
« Răspuns #32 : Februarie 21, 2012, 01:01:32 am »
masina nu va avea ``doar `` 125 de cai ...ci undeva la 140-150 . este un motor de vw 1,8  la care s-au adus cateva modificari ,alte pistoane ,arcuri mai tari la supape ,alt ax cu came ,chiuloasa alezatå,mårite gåurile la partea de admisie ,supape mai mari.....etc nu am reusit sa o pun pe banc de probå ptr ca am avut ocazia sa trimit masina ieftin  in ro  si asta e ,dar pot sa spun ca golful scotea fum  in treapta a3-a de viteza ....cu roti pe 15``
pe mine inmatriculatul si omologarea chiar nu må intereseaza ,dar daca as vrea cu adevårat s-ar putea omologa  trabantul (in suedia) si cu motorul de golf ,au niste reguli pe care tre sa indeplineasca masina si asta e...
cu poze voi reveni ,deocamdata singura modificare care este spre finalizare este roll-barul ,eu sunt in suedia ,masina e la tg-mures ....asa ca in måsura in care primesc poze ...le dau mai departe:))
apropo vreau sa må invatati cum sa pun poze ....multumesc

Offline nello

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 190
Re: Prepararea si etapele modificarii unui Trabant ca masina de rally.
« Răspuns #33 : Februarie 21, 2012, 02:08:05 am »

Offline baxy

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 68
Re: Prepararea si etapele modificarii unui Trabant ca masina de rally.
« Răspuns #34 : Aprilie 09, 2012, 01:18:13 pm »
Vad ca Nello este mai avansat ca el stie sa puna si poze eu inca nu.Nu vreau sa cream neintelegere intre forumisti si de acea va scriu ca masinuta despre care si eu scriu din cand in cand este acelas ca si care va prezinta Nello. Findca masinuta este a lui.La sectia Tuning am creat un nou subiect "Trabant GTI" si acolo Daca im-i permite Nello mai scriu si eu despre micul lui bolid.
The Old Car it's Good Car.
classiccarclub.ro

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 661
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: Prepararea si etapele modificarii unui Trabant ca masina de rally.
« Răspuns #35 : Aprilie 09, 2012, 01:45:42 pm »
sa inteleg ca va cunoasteti si lucrati impreuna? :D
unde's doi puterea creste, la fel si ideile :P

Offline baxy

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 68
Re: Prepararea si etapele modificarii unui Trabant ca masina de rally.
« Răspuns #36 : Aprilie 09, 2012, 04:54:28 pm »
Da,ne cunoastem si suntem prieteni  .Nu lucram inpreuna dar lucram in acelas domeniu ,la distanta de 1800 km  aproximativ.
The Old Car it's Good Car.
classiccarclub.ro

Offline Bong

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 479
    • http://low-society.com/
Re: Prepararea si etapele modificarii unui Trabant ca masina de rally.
« Răspuns #37 : Aprilie 09, 2012, 10:41:48 pm »
O sa fie un esec total,nu o va omologa rar-ul in vecii vecilor.Bani investiti care nu se vor justifica si vor sta blocati in masina fara a avea vreun placere dupa urma modificarilor.Scuza-ma dar e parerea mea.

:)) știu că nu se face, nou fiind pe forum, să te legi de cineva cu vechime, dar...dacă chiar ești pasionat de o mașină și vrei ceva unic te doare la bașcheți de lege și de papagalii de la rar.

Dacă te duci la orice etapă de Drag sau Drift din RO, mașinile care pleacă pe roți acasă, în proporție de 90% nu mai au motorul de acte, nici ca serie, dar mai ales nici ca tip.
Pot să-ți dau N exemple de BMW-uri E30 care au 1.6 1.8 2.0 maxim în acte și circulă cu motoare de 2.5 , 2.8 , 4.0 sau 4.4 . E36 cu motoare în acte sub 2000cmc și cu 2.5 sau 2.8 sub capotă, nu am degete să număr câte se adună în Victoriei în fiecare vineri seara.
Seat ibiza cu 1.4i în acte, și 1.9 TDI dus pe la 400 cp (dap, există în București).
Honde câte vrei prin toată țara, cu 1.3, 1.4 sau 1.5 în acte și 1.6 V-tec (150, 160 cp stock) sau 2.0 v-tec (200cp) sub capote.
De dacii cu motoare de renault 5 alpine,alpine turbo, r5 gtt, 1.8 16v, kr de golf2 etc etc nu are rost să vorbesc :D
Opel Corsa cu 1.2 în acte și 2.0 SFI sau 2.0 LET...doar eu personal știu 2 buc.
Cielo-urile cu motoare SFI de Opel au ajuns să fie mai numeroase decât Cielo-urile 1.5 care încă merg pe benzină, și nu pe gaz.
Din nou, mașini care umblă fără catalizatoare...fără număr fără număr.

Morala e următoarea: Dacă îți place și ai puțin sânge în instalație, nu e o pierdere de bani, pentru că atâta timp cât tu cu tine ești împăcat că ai direcție bună și frâne bune, și că nu vei pune viața nimănui în pericol, legile statului nu înseamnă nimic în calea pasiunii și a dorinței de a avea ceva unic. O mașină care nu pare capabilă de mare lucru la prima vedere, dar care când se dezlănțuie  la nevoie va fi mereu mai apreciată decât una cumpărată „de-a gata” din showroom
If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!

Offline nello

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 190
Re: Prepararea si etapele modificarii unui Trabant ca masina de rally.
« Răspuns #38 : Aprilie 10, 2012, 04:16:45 pm »
@BONG   Ai dreptate in ceea ce privește  ce sta pe hârtie si ce se afla sub capota de fapt . In multe cazuri se practica clonarea mașinii , adică ai 2 aceeași culoare ptr ca identice nu-s ,una ptr RAR si una care sa te unga la suflet când o conduci  . In ceea ce mă privește chiar nu mă interesează sa fie legală . O voi conduce in Suedia si aici singura pedeapsa ca sa spun așa e amenda  si îți anulează verificarea periodica. Dar având in vedere ca trabantul va fi cu numere de Ro nu cred ca pot face mai mult decât sa-mi dea o amenda .asa ca eu zic ca merita .....

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 661
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: Prepararea si etapele modificarii unui Trabant ca masina de rally.
« Răspuns #39 : Aprilie 10, 2012, 05:00:18 pm »
eu v-as ruga sa ramaneti la detaliile strict ce tin de zona publica. Avem multi "ochi albastrii" care ne citesc forumul. Sa fim isteti in exprimare :P
Spor la modificari

Offline nello

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 190
Re: Prepararea si etapele modificarii unui Trabant ca masina de rally.
« Răspuns #40 : Aprilie 10, 2012, 10:02:08 pm »
ok
o sa incercam sa e rezumam la problemele noastre ,sa nu le mai facem pe plac ochilor bulbucati,pardon,albastrii...
ideea era ca in cazul meu nu conteaza daca rar-ul va fi vreodata de acord cu modificarile aduse masinii sau nu ptr ca masina nu va rula in romania ...iar odata ajunsa aici v-a fi ceva iesit din comun ,adica un trabant tunat-spun asta ptr ca nu exista trabant aici ...si s-ar putea chiar sa incerc sa o inmatriculez ,dar asta ramane de vazut

Offline baxy

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 68
Re: Prepararea si etapele modificarii unui Trabant ca masina de rally.
« Răspuns #41 : Aprilie 18, 2012, 09:25:48 pm »
Deci pana la urma ca sa ai un Trabant pt ralliu ,ca despre asta vrem sa discutam sunt putine variante.
1. Un Trabant in 2 timpi inmatriculat ,cu un motor asdus de afara modificat sa aiba vreo 50 de cai sau peste.
2. Un Trabant de 1.1 in care schimbi motorul in 1.6 ,si umbli cu numere straine sau daca este inmatriculat in RO,te apuci si umbli pana ce rezolvi schimbarea de motor.Nu este un lucru inposibil ca sa rezolvi legal,sunt modalitati .Doar dureaza exagerat de mult si coasta .Iar probabil trebuie vizitat RAR-ul din Bucurest pentru Omologare speciala.Dar asta este. Noi am ales un  hobby cam scump.M-am gandit si la colectie de timbre in loc  de masini. :wav:
The Old Car it's Good Car.
classiccarclub.ro

Offline nello

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 190
Re: Prepararea si etapele modificarii unui Trabant ca masina de rally.
« Răspuns #42 : Aprilie 18, 2012, 11:40:33 pm »
@baxy daca promiti ca lasi de masini si treci la colectionat timbre ,iti fac cadouun timbru cutrabant  :blob7: :laughing7: :laughing7:

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 661
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: Prepararea si etapele modificarii unui Trabant ca masina de rally.
« Răspuns #43 : Aprilie 19, 2012, 12:26:03 pm »
@baxy daca promiti ca lasi de masini si treci la colectionat timbre ,iti fac cadouun timbru cutrabant  :blob7: :laughing7: :laughing7:
am eu colectie de timbre, si daca ai un astfel de timbru as fi interesat :D

Offline Bong

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 479
    • http://low-society.com/
Re: Prepararea si etapele modificarii unui Trabant ca masina de rally.
« Răspuns #44 : Iunie 17, 2012, 01:38:48 am »
Deci pana la urma ca sa ai un Trabant pt ralliu ,ca despre asta vrem sa discutam sunt putine variante.
1. Un Trabant in 2 timpi inmatriculat ,cu un motor asdus de afara modificat sa aiba vreo 50 de cai sau peste.
2. Un Trabant de 1.1 in care schimbi motorul in 1.6 ,si umbli cu numere straine sau daca este inmatriculat in RO,te apuci si umbli pana ce rezolvi schimbarea de motor.Nu este un lucru inposibil ca sa rezolvi legal,sunt modalitati .Doar dureaza exagerat de mult si coasta .Iar probabil trebuie vizitat RAR-ul din Bucurest pentru Omologare speciala.Dar asta este. Noi am ales un  hobby cam scump.M-am gandit si la colectie de timbre in loc  de masini. :wav:

S-a omologat Ultima GTR la noi în țară, deci e clar că se poate omologa orice. Ultima GTR e un kit-car produs în Anglia. În principiu primești o caroserie și un șasiu, și o construiești singur. Poți de asemenea să o comanzi (contra-cost) asamblată de ei și cu orice motor deja montat de ei.

Ultima GTR-ul omologat de RAR la noi în țară are ca motor un V8 american sub capotă, 2 turbine și peste 1200cp măsurați la roată.

Concluzia este că se omologhează ORICE cât timp îndeplinește oareșce condiții (frâne pe măsura puterii, direcția la fel etc etc), singurul impediment fiind de ordin financiar, o omologare individuală ajungând undeva în jurul sumei de 1500 eur dacă am înțeles bine....
If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!