Autor Subiect: B 963 CFR  (Citit de 124347 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Chirvase Dragos

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 965
Re: PH-06-NNY
« Răspuns #30 : Septembrie 08, 2012, 11:27:10 am »
@Gusteru. mai mult decat mucegai parea sa fie mazga din aceea care e pe pietrele state in apa...cum sunt cele de la mare. ;)

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Re: PH-06-NNY
« Răspuns #31 : Septembrie 09, 2012, 08:57:56 pm »
Da ... licheni  :tongue3: ...
Un pic pe langa .. CEA MAI TARE FAZA legat de traby si stat cu ANII a fost cand cautam combi si am dat de unu' langa TM,in ceva sat si avea in portbagaj GRAU CRESCUT cam de40 cm. VERDEEE taica (carase cereale si in mediu umed+mizerie,praf... faceai de o pita' )  :toothy1:
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline alex giani

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 660
Re: PH-06-NNY
« Răspuns #32 : Septembrie 09, 2012, 09:12:20 pm »
Da stiu si eu chestia asta,am carat si eu grau si s-au varsat cateva si mocheta era umeda,nu am dat importanta iar dupa vreo saptamana si ceva,graul incoltise ,si avea cativa centimetri.
Nu exista suferinta mai mare decat amintirea fericirii trecute, in timp de nenorocire.

“Dante Alighieri, citat despre durere”

Offline Chirvase Dragos

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 965
Re: PH-06-NNY
« Răspuns #33 : Septembrie 16, 2012, 12:44:19 pm »
Am inceput zilele trecute sa desfacem masina usor usor, si vreau sa spun ca situatia nu este roz deloc. Ba chiar foarte rea...masina e facuta praf!!!. Acum astept sa o vada tinichigiului sa-mi spuna daca o mai poate repara. Ieri am reusit sa o "dezbracam" aproape in totalitate. Iata rezultatul :


Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Re: PH-06-NNY
« Răspuns #34 : Septembrie 16, 2012, 12:59:29 pm »
Uff...intradevar problema prezinta "umflaturi" :fucyc: ...un singur cuvant:BANI
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 502
  • fa ce trebuie sa faci
Re: PH-06-NNY
« Răspuns #35 : Septembrie 16, 2012, 01:06:13 pm »
tinichigiul pe care il stiu il rezolva ,sau cauta altul in zona masinii ,sa iesi mai ieftin ,anuland transportul masinii pe platforma
trabant 1,1 kombi 1990
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)

Offline Chirvase Dragos

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 965
Re: PH-06-NNY
« Răspuns #36 : Septembrie 16, 2012, 01:14:08 pm »
Este un tinichigiu foarte aproape, unde are si radu masina. O termina pe a lui, mai are 2 masini si dupa aceea a mea. Dar mai intai sa o vada. Mie de rugina din stalpi imi este cel mai frica

Offline alex giani

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 660
Re: PH-06-NNY
« Răspuns #37 : Septembrie 16, 2012, 05:15:50 pm »
Stai linistit,e recuperabila.
Nu exista suferinta mai mare decat amintirea fericirii trecute, in timp de nenorocire.

“Dante Alighieri, citat despre durere”

Offline danielsteaua

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 65
Re: PH-06-NNY
« Răspuns #38 : Septembrie 16, 2012, 08:20:50 pm »
Sall  cu tinichigeria  te pot ajuta si eu  cu asta ma  ocup .....

Offline Chirvase Dragos

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 965
Re: PH-06-NNY
« Răspuns #39 : Septembrie 16, 2012, 10:19:59 pm »
@alex & daniel. Multumesc pentru incurajare si ajutor :occasion14:.

Offline Viorel Balmez

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 4 393
Re: PH-06-NNY
« Răspuns #40 : Septembrie 17, 2012, 09:10:40 am »
Eu zic ca se face ;) Este un pic de munca, dar un tinichigiu descurcaret, o scoate la linie  :icon_salut:

Offline Chirvase Dragos

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 965
Re: PH-06-NNY
« Răspuns #41 : Septembrie 17, 2012, 09:22:53 am »
Pe mine m-au speriat gaurile din stalpi si din podea de langa pedale. Am mai leganat-o putin din stalpi si se tine totusi, nu da semn ca s-ar rupe de tot. La portbagaj trebuie refacut complet...sta sa cada...doar nervurile acelea nu o sa le mai faca dar oricum acolo va fi acoperit de covoras  ;)

Offline alex giani

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 660
Re: PH-06-NNY
« Răspuns #42 : Septembrie 17, 2012, 10:05:50 am »
Hai ca e bine,uite inca mai avem tinichigi carora nu le este frica de o astfel de lucrare deci cunosc meserie,inainte sa imi fac masina am vorbit cu mai multi si majoritatea dadeau din colt in colt cand au auzit de trabant.
Unii motivau ca e prea coapta de rugina si nu este recuperabila,altii ca ei nu se baga la asa ceva,ei sunt tinichigi dar doar indreapta,aripi si le scot la linie cu fibra si chit sau in cel mai rau caz acopera cate o gaura cu fibra si sudeaza vreun lonjeron.
Pe vremurile de mult apuse,tinichigii cu toate ca aveau scule rudimentare erau atat de capabili incat din simpla foaie decapata de tabla ,confectionau aripi,praguri si tot felul de pasaje,cam orice componenta de tabla pt caroserie,sa nu uitam ca primele aro ims si autocamionul SR 101 aveau caroseriile construite manual.
Nu exista suferinta mai mare decat amintirea fericirii trecute, in timp de nenorocire.

“Dante Alighieri, citat despre durere”

Offline Mihai wartburgist

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 579
Re: PH-06-NNY
« Răspuns #43 : Septembrie 17, 2012, 10:25:25 am »
Desi arata cum arata este 100% posibil sa o refaci.Cum a spus giani elementele coapte se construiesc din tabla noua.La Oradea , Rudy , userul rxclan (a postat si pe aici ) povesteste cum a lucrat la un trabi asemanator cu al tau.

De "tinichigiii" de astazi numai " de bine".Foarte putini sunt in stare sa ia o foaie de tabla, sa isi faca un sablon , sa decupeze si sa scoata "din ciocane" forma corecta.Sunt necesare muulte dispozitive si cel mai ieftin iesi"do it yourself".La pravaliile de bricolaj gasesti foarfeci de tabla pe stanga, dreapta , tabla noua mai gasesti dar belea va fi la suduri -aici e nevoie de un artist.

Una e restaurare, alta reconditionare-eu unul pana acum am facut doar carpaceala ca sa pot trece de ITp-RAR sa fac actele.Cu o foarfeca de tabla, un flex mic , o bormasina , cleste de pop-nituri si putina concentrare il repari -ca pe avion ;D
si vorbesc serios.Va fi distractiv sa vedem comentariile la chestia asta :kermit:

Sooo bafta

Offline Viorel Balmez

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 4 393
Re: PH-06-NNY
« Răspuns #44 : Septembrie 17, 2012, 01:06:20 pm »
Da, este mai ieftin daca faci tu profilele. Tinichigiul doar sa le sudeze, eventual corecteze  ;)