nu va suparati pe mine,
mi sa parut putin cam rautacios postul dumneavoastra, dar trec cu vederea...
am spus sa aiba itp din 2 motive:
1- daca are itp(in mod normal) inseamna ca e si functionabil,
2- trabi 1.1 se gasesc preponderent in zona Transilvaniei, din cate observati eu sunt din Moldova, mai exact din judetul Botosani, acum is la iasi cu facultatea(si aia ma retine vreo 6 ani aici,fara specializare) de aceea...sunt mai multe "sanse" sa gasesc unul in acea zona decat in Moldova...asa ca...daca e in regula, trebuie sa aiba un itp numa cat sa il aduc acasa.
iar intre noi sa fie vorba, daca va uitati la topicul meu cu prezentarea masinii o sa observati la cum a iesit masinuta mea ca imi plac astfel de masini si stiu catusi de putina mecanica tinichigie si altele cat sa pun la punct o masina si sa fie ok, deci, pentru mine "impedimentul" rugina nu prea exista. Daca masina e 1.1, e inmatriculata Ro, nu are alte modificari decat cele din carte si ar putea rezista la un drum pana acasa, asta implicand si itp-ul...atunci eu o iau. Sper ca m-am facut inteles....
no ofense