Nu am mai zis nimic din septembrie, fapt ce trebuie remediat numaidecat.
Weekend-ul trecut am adresat o problema ce ma deranja de cateva luni si anume ambreiajul care incepuse sa patineze.Acum, mai puteam sa merg cu el pentru ca patina numai daca turam motorul la plecare mai tare de 1500 rot/min sau daca schimbam vitezele mai agresiv, adica doua lucruri pe care eu nu prea le fac, dar mai ai nevoie in unele situatii.Am cumparat de la dna.Voicu un disc de ambreiaj si un rulment de presiune, nu mai avea grafit si cica asta e mai ''bun''.Placa nu am luat ca avea numai doua, una tipul vechi si una tipul nou, pater mi-a spus sa nu iau tipul vechi si aia de tipul nou era uzata rau, am sperat ca aia a mea sa nu aiba probleme.
Sa ajung la Raoul a fost o intreaga aventura, am bagat pe Google Maps strada pe care e service-ul unde trebuia sa ajung si cred ca s-a resetat si s-a blocat mai bine de 12-14 ori, m-am plimbat de nebun prin Pantelimon.Data viitoare incerc pe Waze...
Asa... cum spuneam mai sus, speram sa nu am probleme cu placa de presiune, bineinteles ca la aia era problema... era crapata si nu mai apasa pe ambreiaj cum trebuie, fapt care il facea sa patineze, noroc ca avea Raoul una.Asa ca le-am schimbat fara probleme, am stat si eu acolo sa asist, ca poate mai invat cate ceva si apoi am mers la un test-drive, unde cablul de ambreiaj a cedat (nu l-am schimbat, ca deh dom'le, merge si asa!), noroc ca aveam eu unul nou la mine adus din spirit de preventie.
Am facut si un reglaj la aprinderea electronica pentru ca masina era destul de lenesa si aparuse un ''fenomen'' care se manifesta destul de rar: in mers, viteza aIIIa si aIVa (40-60 km/h) se auzeau niste ''pocnituri'' ca de scurt electric si masina dadea in nas.Vad ca de la reglarea aprinderii nu a mai zis nimic, ceea ce ma bucura.
Din pacate nu am poze, am uitat sa fac...