Autor Subiect: Impatimitii de Barkas  (Citit de 342676 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline autom

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 829
Impatimitii de Barkas
« : Iunie 14, 2010, 08:28:41 pm »
Speram sa nu va suparam si sa avem aici un loc de conversatie a barcasistilor. Discutia  a inceput pe Softpedia dar, aici este mai intim si mai apropae de inima noastra.

Voi copia cateva postari de pe softpedia sa se vada in ce punct am ajuns cu broscutele noastre.

crazyfrog68: ,,
Eu sunt impatimitul si as avea nevoie de ceva ajutor in legatura cu aprinderea. Am 2 si le-am reconditionat aproape fara nici un ajutor. Astept sfaturi si sugestii. Ms,,

autom2:,,Ma bucur nespuc ca ati gasit topicul meu. Sper sa luam legatura sa punem masinutele in functiune. VA trimit nr de tel si sper sa ma sunati sau sa va sun eu.

Cunosc in Tgv pe cineva care se ocupa cu astfel de amasini si cred ca poate sa ne indrume cum sa facem sa le reparam . Chiar maine merg sa cumpar un siroco de BArkas pentru cineva.
Spor si sper sa corespondam.,,

draku:,,eu inca mai caut o aprindere electronica originala la un pret decent
dar ce anume nu iti iese cu aprinderea?
mai ales daca este electronica, nu ar trebui sa ai probleme prea mari cu ea
odata reglata, ramane asa pana umbli la motor (sau apar defectiuni),,

autom2:,,Hai sa facem cumva sa punem in functiune dubitele alea. Sunt superbe.,,

draku:,,sunt de acord cu tine
dar timpul liber e destul de putin din pacate,,

crazyfrog68:,,
Trebuie sa precizez ca pe forum sunt mai incepator decat la barkas (asa ca ma descurc mai greu cu corespondenta)
Oricum, eu nu ma grabesc decat incet si invat din mers.
Si acum, surpriza: probabil ca nu ai mai trecut de mult prin zona (imi dau seama dupa aspectul buburuzelor din poze) dar ,,Submarinul Galben" a evoluat, in special la interior, iar saptamana trecuta s-a avantat in trafic, dar cu mare grija.
Problema este ca la un moment dat m-au luat transpiratii reci, nu din alte cauze, dar am constatat ca pe langa faptul ca motorul nu ,,trage" cum ar trebui, s-a hranit cu 10 litri de gaz pt 33 km (este drept, l-am mai lasat sa mearga si pe loc, dat totusi...)
Si ca sa nu ma intind mai mult pt acest prim mesaj, la albisoara se lucreaza de trei ani (foarte mari resurse de timp si financiare le-am consumat cu asazisi meseriasi) iar Submarinul Galben l-am luat acum un an de la fiare vechi si l-am adus la acest stadiu aproape singur

Efectiv nu stiu cum se pune la punct. Am gasit ceva intr-un manual de wartburg, dar nici nu am intele prea bine cum se face (este drept, nici nu am avut timp sa ma ,,bag la umbra" si sa ma risc cu o incercare la fata locului)
Stii cum se spune, cea mai buna metoda de ,,dresaj" este sa urmaresti pe cineva care face activitatea si poate (si mai si vrea) sa iti explice. Cineva a incercat sa imi explice folosind termeni neadecvati iar alt nenea meserias mi-a spus ca nu poate sa imi explice si nici sa imi arate pentru ca el foloseste musai la operatiune comparatorul, instrument pe care nu il are
Din experienta mea cu raposata Dacie, dupa ce am studiat corespunzator manualele ca sa inteleg procesul, am constatat ca nu reuseam sa reglez din prima aprinderea sau carburatia altei masini asa cum o faceam la ,,conserva" mea.
Si ca sa nu uit, din pacate nu am la nici una dintre buburuze aprindere electronica (inca).
In concluzie, astept sfaturi, explicatii si de-abia astept sa invat!,,


draku: ,,din pacate, comparatorul trebuie sa existe
sau, daca nu, cel putin un dispozitiv prin care sa poti masura cei 3,58 mm inainte de PMS, la care se regleaza aprinderea (de ex: o tija gradata),,

crazyfrog68:,,acum am ajuns si eu acasa si pt ca am calculatorul ,,liber" am intrat direct.
exceptnd contactul cu autom2,ziua asta mi-a mers cat se poate de prost, pt. ca:
1. am telefonat la cineva la rar ca ,,recomandat" si mi s-a confirmat ca schimbarea motorului de wart cu dacia face intr-adevar 4000 lei. Aveam un gheseft pentru o modificare integrala (flansa, motor cu accesorii, jug si racire) la superpret, dar in conditiile astea mi-e si rusine sa il sun pe om sa ii spun ca renunt.
A, si tot de la inginerul respectiv am aflat ca in curand nu se vor mai efectua astfel de omologari (nu am mai intrebat, dar probabil omul se referea la faptul ca pana la euro 2 inclusiv inca mergeau artizanalele).
2. Submarinul Galben mi-a facut o figura urata: m-a anuntat un coleg ca se scurge benzina de la motor, am mers la el si am constatat ca de fapt curge DIN motor (umezeala incepe in zona fuliei, la ambielaj si de asemenea picura printre motor si cutia de viteze).
3.Am intrebat pe cineva si mi-a spus sa verific cuiul pontou, dar acesta functiona corespunzator, iar plutitorul era OK. M-am dus cu gadul la membrana pompei de benzina, prin analogie cu Dacia,dar acelasi cineva si-a dat cu parerea ca ,,bat campii" si chiar daca as avea dreptate, tot ,,am pus-o" pentru ca nu se gasesc membrane pt schimb.

Asadar, stie cineva ceva despre simptomatica aceasta si cauzele care o produc?

PS pt autom2 > te sun eu in seara asta.

Ai cumva documentatia sau poti sa imi explici cum se face aprinderea ?
De fapt, asa cum spuneam m-ar interesa tot ce tine de reparatia motorului, a directiei, articulatiei etc....

Si o veste buna pentru cine intereseaza: am dat cateva telefoane si am gasit in Rahova Kit de reparatie pt. pompa de benina. Pretul 25-30 lei. vorba lui Columbeanu ,,Misto", nu ?,,


draku:,,exact, mai mult decat documentatia de wartburg, nu am nici eu
am incercat azi un reglaj la aprindere, conform manualului de wartburg si pot zice ca am reusit sa "pornesc" si cilindrul 3 smile.gif
adica a inceput sa mearga, nu f bine, dar oricum.....pentru primul reglaj la motor e ok
mai am de lucru
am niste manuale de reparatie, dar in germana. insa au poze si desene smile.gif
acum ma apuc de lucru, chestii generale, nu specifice, ca sa am nevoie de manual,,

crazyfrog68:,,Nu cunosc exact situatia, dar mai multi mi-au spus ca motorul porneste cu un cilindru cam ,,inecat" si isi da drumul dupa ce il forjezi un timp.
Daca presupun ca ai comparator, gresesc?,,

Draku:,,da, am un comparator. il cumparasem in 2001 cand am devenit proprietar de trabant si aveam nevoie.
i-am facut o adaptare dintr-o parte metalica cu filet de la o bujie, o teava scurta si o spita de bicicleta smile.gif
dar dupa 1 an, trabantul a primit o aprindere electronica si am uitat de comparator. l-am mai folosit decat de vreo 3-4 ori pana acum, cand am umblat pe la motor
acum l-am "redescoperit" de nevoie smile.gif
sper insa sa gasesc/construiesc o aprindere electronica si sa nu il mai folosesc asa des
urasc aprinderile astea cu platina....
ma uitam ieri... platinile "impuscate", cu gauri in contacte si transfer de material....
le-am slefuit eu cat am putut, dar cred ca trebuie sa le schimb.
asa, ca fapt divers, motocicletele japoneze au inceput sa foloseasca aprindere cu senzor de la sfarsitul anilor '70....

CITAT (autom2 @ 10th June 2010, 06:53) *
Nu putem manufactura si noi dintr-o bujie si o tija, un comparator de asta?


comparatorul in sine (http://www.rodigital.ro/comparatoare.htm) nu il poti manufactura. e un aparat de masura. gasesti prin targurile de vechituri (duminica dimineata, in valea cascadelor, de ex) la preturi modice.
se poate manufactura in schimb o piesa in care sa se fixeze si sa poti face masuratori exacte.
,,

autom:,,Aprindere electronica pentru Barkas asre furnizorul meu de piede din Targoviste la pretul de 1,5 mil.

Draku? Cand mergem sa comparam submarinul lui crazy?,,

Draku:,,daca nu reusesc sa fac nimic pe aici cu aprinderea, o sa apelez la el
ma intereseaza daca are cumva, sau daca poate face rost de chederele duble pentru geamurile glisante de la usile din fata
trebuie sa gasim ceva timp... dar mergem,,

Autom:,,Ieri am fost in Tgv si am luat oentru un prieten un siroco de BArkas cu 80 de lei. Azi l-am facut functional. E super buna scula.,,

Draku:,,din cate informatii am aflat, se pare ca simeringurile de la capetele ambielajelor sunt metalice, cu segmenti. daca acelea cedeaza, e posibil sa se scurga benzina in afara (cand motorul e oprit) si sa traga aer fals, deci se dezechilibreaza amestecul carburant preparat de carburator (cand motorul functioneaza).
pompa de benzina este actionata de presiunea/depresiunea care se creaza sub pistonul cilindrului nr.3. deci, daca membrana cedeaza, e posibil sa se scurga benzina cumva in carterul cilindrului 3 si sa curga afara pe la simeringul de sub aprindere.
membrane pt pompa de benzina cred ca se pot confectiona dintr-una mai mare, de la alt autoturism. sau, un material destul de rezistent este cel de la aparatele izolante de respirat ale pompierilor. colegul autom2 ar trebui sa stie,,

crazyfrog68:,,Salutare gasca!
Am ajuns acum acasa si m-am bagat la ,,pacanele" fara macar sa mananc, pentru ca, in sfarsit, sunt vesel si eu pe ziua de azi.
Printre picaturi, am reusit sa demontez pompa de benzina de la Submarinul Galben si... surpriza! Membrana nu avea nici macar un por. Stupoare! Atunci, de unde naiba s/a umplut motorul cu benzina?!? Totusi, cand am desfacut pompa in bucati (eu am incercat sa manevrez cat mai ,,fin", dar componentele parca erau sudate) am apucat sa imi dau seama ca imi trece o ,,musca" pe langa ureche. Am cautat si am gasit prin iarba o chestiune ciudata patrata de cca. 1/1 cm din cauciuc panzat, cu colturile si marginile ondulate. Am recuperat chestiunea si mi-am vazut de treba cu viteza medie (cum e vorba, eu am trei viteze, adica incet, incetisor si pe loc). Am printat figura cu pompa de benzin din manualul de barkas in germana si am cautat sa vad ce este cu ,,musca", dar nu am constatat cu hartia in fata decat ca din agregatul meu asa cum era pe masina lipsesc distantierul si o ganitura de langa motor. Sa traiasca batrana Dacie si invatamintele pe care m-a ajutat sa le deprind, in scurta vreme m-am binedispus din doua motive: un pic de benzen inghitit si vaporii inhalati, iar pe de alta parte, constatarea ca o supapa a pompei, cea de impingere, nu etanseaza. Ei bine, ,,musca" era de fapt chiar membrana supapei, pe care am reusit sa o pun la loc.
Probat pompa la rece, pus la loc pe motor, facut nivelul la carburator (in lipsa de alte informatii, am apelat la metoda si cota de la Dacia - adica o tigara intre plutitor si capacul carburatorului cu cuiul inchis) si ... go planet!!! Am uitat sa spun, inainte de a monta pompa, i-am dat la contact cu bujiile scoase si pompa demontata si nu va spun (vorba vine) ce a mai aruncat pe la orificiul din dreptul pompei de benzina, ca sa nu credeti ca sunt pescar (scuze!!!)
Am alimentat-o din borcan, sa vad si eu cum se comporta, si iarasi m-a ingrozit, chiar daca am luat in calcul ca si-a tras si in carburator. Apoi, am constatat doua ,,galopuri"> unul al motorului si unul al borcanului. De fapt, erau reprize sau serii in raport invers - ba se tura motorul si totusi parca uita sa manance, ba aproape se oprea ca sa manance!
Am incercat sa ii dau de cap din suruburile de acceleratie si de amestec, dar a dat dovada de o totala inconsecventa.
Eram un car de nervi si ... din greseala, am acordat un pic de atentie axului clapetei de acceleratie, pe care l-am prins ca juca dansuri populare in locasuri (l/am desfacut si are uzuri si el si locasurile)
Pentru ca se inserase, m-am retras in barlog si am mai facut o incercare la telefon, la Targoviste, cu succes : l-am gasit pe om si mi-a spus ca are corpul (flansa) inferior, cu ax cu tot, la superpret, si nou si sh (nu am sa spun pretul, pentru ca tot uitandu-ma pe forumuri, am ajuns la concluzia ca sunt si ,,vanatori de ocazii" si nu vreau sa le usurez lor munca).
Asa ca am simtit nevoia sa scriu mai in amanunt acest post, intelegand sa impartasesc aceste experiente lui autom2 si draku (carora le multumesc pentru promptitudinea de care dau dovada) dar si celorlalti care ca si mine pana acum doua zile erau doar vizitatori.
Sunt plin de entuziasm, am vazut cum se manifesta in alte parti cei care au pasiuni comune si poate n-ar fi rau sa punem si noi de un FAN Club (am un nume dar nu-l dau in vileag). Cred ca am putea gasi suport si afara, pentru solutii tehnice de modificari care sa merite ,, birurile" pe care le impun minunatul stat roman si rar-ul.
Scuze daca am cam lungit-o, sper sa nu fi incalcat nici o regula a forumului.
Poate mai intru si maine si in weekend ,,la umbra" si voi comunica tot ce bag de seama.
Bafta maxima !!!
PS : Pana una alta, o sti careva pe vreunul care sa ,,sprech"easca, pentru ca mi-am pierdut noaptea trecuta pe dictionar si ce a rezultat (elementele de la carburator si altele) m-au facut sa rad de necaz,,

,,salut voios!!!
daca tot stam ca liliecii, am bagat de seama ca s-a mai postat cat am scris eu epistola anterioara, asa ca musai sa mai pun si eu ceva!
daca totusi mai ai ceva pe rama de la geamuri, adica chederele de cauciuc ,,chelite", ai o solutie, adica asa cum am facut si eu : desfacute cu grija de pe rame, curatate si degresate corespunzator, cumparat prenadez (daca ,,suferi" ca si mine, o sa ai nevoie de vreo 3-4 litri!!!), iti alegi o pereche de blugi negri care merita sa fie sacrificati si procedezi cu rabdare chinezeasca la reconditionare. Iti ia timp, dar o sa iti placa rezultatul!
O sa trebuiasca reconditionate si ramele metalice.
Ca sa nu ma crezi chiar ,,crazy" cei 3-4 litri de prenadez iti vor fi necesari si pentru a aplica pe planseu si pe laterale niscaiva pasla, pentru a lipi noua tapiserie si altele care ajuta la insonorizare si izolare termica.
Pentru sabloane si povesti privind patanii la astfel de amenajari, ghici cine poate sa detalieze?!? (pe cand eram ,pionier al patriei" imi amintesc ca la scoala aveam gazeta de perete cu rubrica ,,Asa DA, asa NU!"
Adica ,, PAC-PAC! MA INTELEGI?"
Si daca pe voi va mananca talpile, parca simt si eu furnicaturi pe la degete. Va propun insa sa ne ,,bagam la umbra" si sa ne facem un necesar individual, iar cand este cazul, sa organizam o expeditie ca pe vremurile cand Targovistea era Capitala.
Iar despre aprindrea electronica, cred ca am putea incerca o alta metoda chinezeasca, doar mai exista prieteni si unii chiar sunt electronisti (la nivelul anilor 1990/1995 cineva care facea drumuri dese in China imi spunea ca marele popor a infiintat institutele de asimilare, ci nu de cercetare, iar acum cateva luni citeam un articol conform caruia cel putin in industria auto practicile se continua). Nu cred ca ne-ar putea opri cineva pe ,,Strasse" si sa ne intrebe daca aprinderea este originala.
Cred ca important este sa mearga (vorba lui Radu Berceanu :,,PAREREA MEA!")
GATA, am tras frana de mana!
Noapte buna, ne vedem cand ne-ntalnim, ne-auzim cand mai vorbim!!!,,

Draku:m-am uitat prin manualele pe care le am si la carburator (modelul 40F-nu stiu daca asta este pus pe barkas, e un manual de wartburg) zice ca inaltimea plutitorului trebuie sa fie 12,5 mm +- 0,3 fata de marginea capacului (intors invers), iar cursa plutitorului trebuie sa fie 5 mm
daca ai reglat la "inaltime de o tigara", adica in jur de 7 mm, s-ar putea sa ai un nivel prea mare de benzina in camera de nivel constant si de acolo sa consume mult sau sa mearga innecat
asta, numai daca ai carburatorul respectiv. pentru alte modele, mai studiem,,


crazyfrog68,,Salut!
Eram si eu pe aici si vad ca e liniste. V-ati relocat cumva? Daca da, puneti-mi si mie cum sa fac asta.
Draku, te-ai uitat pe dedesubt? Ce fel de planetare ai - cu o cruce cardanica sau cu doua? Cum stai cu capetele de bara, cu cauciucurile, etc?
Dam o sfoara in tara pentru jante pe 14 (de Volga sau ce or fi)? Hai ca voi va miscati mai repede pe net, eu de/abia incerc sa bajbai!!!

Si pt autom2 : am vrut sa iti spun, eu am patit la fel la fel ca tine ieri cu vechea Dacie si de vina era un furtunel de la rezervor care se fisurase. Poate ai o astfel de problema, mai ales ca da aer pe retur.
Bafta!,,

draku:,,asteptam sa vedem daca adminul de acolo face o arie separata pt noi
daca nu, ne vom descurca si fara
al meu are planetare cu 2 cruci cardanice, la cutie si la roata
are ceva joc la directie (un cap de bara e compromis vizibil) si trebuie reglate unghiurile pt ca toceste un cauciuc pe interior,,

Autom: Planetara cu doua cruci am eu de rezerva.


Va multumesc la amandoi de vizita. Sper sa ne ajutam la fel de eficient cum ne si intelegem.

Azi am muncit cat china sa fac masinuta si mai ok.

Am reconfigurat actioanrea pomiei de injectie din cablu in alt sistem de parghi

Am demontat radiatorul si l-am curatat si l-am dopat cu inca un electroventilator.

Am facut functional ( cu noul releu) echipamantul de stergator de parbriz.

Am taiat mare parte din firele inutile.

O zi incarcata dar foarte fructuoasa.

VA salut cu spor.
,,

crazyfrog68:,,
Salut baieti!
Eu astazi nu prea am apucat sa lucrez, am avut program administrativ.
Doar in trecere pe la Submarin am incercat sa desfac ultima roata pt a cura si vopsi janta, dar nu am reusit (parca sunt sudate piulitele in prezoane ale naibii).
Maine la prima ora merg in targ sa caut burdufi de pivoti/bielete, pentru capetele de bara (cei vechi sunt varza si ce am cumparat mai demult din Rahova si Fainari le-am luat fara, ca asa au venit. In plus, nu aveau nici gauri pt. stift, asa ca a trebuit sa ma ocup eu si de problema asta). Cred ca am sa caut si pasla, asa preventiv, petru ca PEE-ul nu stiu cu ce sa il lipesc si in plus pasla pusa pe planseu mi-a dat satisfactie.
Cred ca pe seara mai fac o incercare la roata, daca imi aduce un coleg o cheie manufacturata ,,ruseste" - am luat de la cineva o tubulara si prelungitorul de la o trusa de-aia cu clichet, am mai pus eu inca un prelungitor si daca vreti sa credeti, cand am tras mai tare a inceput sa se indoaie prelungitorul de la trusa!
Daca nici asa nu merge cred ca pun lampa de gaz pe ele.
Apropo de piulite Draku, ai grija la cele de la capetele de bara sa nu le strici pentru ca altfel, poate la Targoviste sa gasesti, aici in Bucuresti nici o sansa decat sa reusesti sa ti le faca cineva.
Mi-a mai trecut prin cap o chestie: hai sa cautam o ,,pila" pe la vreun Remat, poate mai ,,ciugulim" cate ceva de pe acolo- jante, poate cauciucuri, scaune, faruri etc...
As vrea sa fac o comparatie intre scorurile care ar rezulta comparativ cu Tgv., dar ma gandesc ca totusi pentru piese de motor omul de acolo merita incredere (iti spuneam Autom2 ca ma gandesc, dar m-am hotarat sa fac si motorul Submarinului Galben ,,strong". Ma enerveaza si chiuloasa care are o fisura la partea prin care trece axul de la pompa de apa, cat si ambielajul despre care cel care l-a avut inaintea mea mi-a zis ca l-a auzit suierand, si doar omul este de meserie.
Eu l-am miscat zilele astea la mana, cu problemele pe care le-am avut, cu bujiile scoase, iar zgomotele pe care le-am auzit nu imi plac deloc. Ce se aude si se simte la rece seamana a niste jocuri serioase prin motorasul meu.

Dar mai vedem ce imi permit vremea si ... vremurile.
Hai, noapte buna baieti, cred ca ma retrag la ,,depou" !,,

Draku: ,,nu iti trebuie nicio pila la remat
mergi acolo, demontezi ce vrei, te duci la poarta, se face un pret la "maruntae" (ca asa scrie ala pe factura smile.gif ) si pleci linistit
nu am vazut decat un singur barkas la remat unde am fost eu (ala din militari) de la care am luat cateva piese marunte si geamurile
era o duba de marfa, deci in spate nu avea nimic.
dar in rest era completa (motor, scaune in fata, roti, etc)
cu preturile, depinde cum te intelegi cu pretaluitorul (sau in ce toane e)

pentru suruburile de la roata, recomand un "pistol" cu aer comprimat/percutie si solutie degripanta,,






« Ultima Modificare: Iunie 14, 2010, 08:35:13 pm de autom »
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salv

Offline DJ_Boss

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 131
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #1 : Iunie 14, 2010, 09:52:05 pm »
Siroco de Barkas nu merge atasat si pe traby???  :D
0726872055

Offline alex giani

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 660
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #2 : Iunie 14, 2010, 11:05:30 pm »
Va dati seama ca daca s-ar gasi fara probleme si la un pret decent m-as mai scobii in buzunar un pic =)) doar asta iarna am lesinat de frig la munca.
Nu exista suferinta mai mare decat amintirea fericirii trecute, in timp de nenorocire.

“Dante Alighieri, citat despre durere”

Offline autom

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 829
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #3 : Iunie 15, 2010, 07:58:07 pm »
Nu cred ca incape. Este imens pe langa cel de Trabant. Am montat de Trabant pe o fosta masina ( ARO) si acum l-am achizitionat pe aceste pentru prietenul meu din Petrosani. Este imensa diferenta de gabarit.  Cine vre, poate sa vina sa il vada la mine pana la sf saptamanii.

De ce nu montati cel de Trabant?
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salv

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 388
  • 0760 601 838
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #4 : Iunie 15, 2010, 08:25:54 pm »
   Pai, in primul rand, cred ca nu s-a "scarpinat" nimeni suficient de serios ca sa gaseasca asa ceva. In al doilea rand, ne gandim ca acum e vara si la iarna om vedea. In al treilea rand, nadajduim sa nu fie extraordinar de frig, pt ca la un maxim -10 grade, mai merge cu instalatia originala a trabantului. In al patrulea rand, din ce m-am mai interesat eu, daca s-ar gasi in romania, ar fi cam asa: neintretinut, cu defectiuni/necesitand reparatii capitale, cu piese lipsa. Suficiente motive? P-astea le-am gasit eu, poate altii au avut altele.
   Si da, intr-adevar, cel de Barkas este aproape cat o butelie de oxigen pt scafandri, deci cam greu sa-l potrivesti pe trabi (oricum, sub nici o forma in locul originalului 211!).

Offline autom

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 829
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #5 : Iunie 15, 2010, 10:46:02 pm »
De reparat unul defect ( camera arzatorului perforata, bujie distrusa, pompa benzina defacta) nu cred ca le putem face sa mearga. Daca sunt cu butoanele lipsa, pputem face o schmea functionala  iar daca sunt mici probleme ( pompa blocata, relau lipit) le rezolvam.

Cine vrea sa vada cum arata in realitate un SIroco de BArkas, sa vina la mine sa vada .Asta pana joi/vineri cand ia drumul Hunedoarei. Pot sa ii arat si cum functioneaza.

Un lucur e cert: Cel de Barkas nu incape in compartimentul motor al Trabantului.

Siroco-ul de trabant era gandit pentru spatiu mai mic , inclusiv rezervorul de bezina era de asa natura facut sa copieze contraripa.
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salv

Offline Hunor

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 953
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #6 : Iunie 15, 2010, 10:53:29 pm »
Terog pune câteva poze cu Sirocoul de Barcas că şi eu sunt curios cum arată.

PS. În portbagaj nu încape? Şi de acolo se poate introduce aerul cald în interior.

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 661
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #7 : Iunie 15, 2010, 11:09:37 pm »
PS. În portbagaj nu încape? Şi de acolo se poate introduce aerul cald în interior.

o idee buna, sa faca ardere in porbagaj, dar ai trebuie sa traga de undeva aer si facuta o evacuare. Dar ar fi mai simplu si mai sigur, zic eu. Nu o sa stea pe langa rezervor.
Buna idea. Is curios si eu cum arata unul de barkas

Offline Hunor

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 953
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #8 : Iunie 16, 2010, 12:00:59 am »
Citat
dar ai trebuie sa traga de undeva aer si facuta o evacuare
E simplu, se poate face o gaură în podea şi prin ea poate să tragă aer, şi mai in spate (ca să nu tragă înapoi fumul) se poate face o altă gaură pt evacuare.  ;)

Offline draku

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 722
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #9 : Iunie 16, 2010, 03:43:08 pm »
aveti aici
http://forum.wartburg13.de/viewtopic.php?p=42880&sid=59eeb06374a81d95c28f33305f0460de

cateva poze cu un sirocco de barkas
e destul de mare (puteti sa apreciati marimea in raport cu obiectele de pe banc)
oricum, are cam 50 de cm lungime
eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj....

Offline autom

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 829
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #10 : Iunie 16, 2010, 05:55:09 pm »
Exact asta e. Tabloul de bord nu il avem. MAi trebuie sa postez poze?  Cine vrea sa il vada functional, il invit la mine in garaj.

Sper sa reuesesca sa intre pe forum si nenea  crazyfrog68. Deja am exasperat admin-ul cu problemele noastre organizatorice.




CE am facut azi:

1. am terminat de facut circuitul de racire
2. am montat 3 sigurante generale pentru consumatorii importanti
3. am montat un nou fitru de motroina de aro
4. am schimbat locul shokului
5. am tras cablul pana in spate
6. am montat aeroterma.
7 am dat jos electromotorul sa vad unde e  buba.
8. am refacut teava la joja cu una mai lunga ca sa ajunga joja din interior
« Ultima Modificare: Iunie 16, 2010, 05:58:25 pm de autom »
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salv

Offline Hunor

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 953
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #11 : Iunie 16, 2010, 06:43:56 pm »
Ms pt poze, e cam mare, dar cine vrea căldură poate s-o pună în portbagaj pt iarnă, şi vara o scoate ca să nu ocupă loc.

PS. Oare cam cât ar costa unu?

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 388
  • 0760 601 838
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #12 : Iunie 16, 2010, 06:55:58 pm »
   Scrie mai sus cu cat l-a cumparat omu' din Targoviste!!! 80 de lei!  ;)

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 661
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #13 : Iunie 16, 2010, 08:35:04 pm »
prea mare de pus pe un traby
parerea mea...
Adica, daca faci drumuri lungi iarna, da, poate ca s-ar merita "investitia" dar asa, numai ca sa ai aproape juma de portbagaj ocupat nu prea renteaza.

Offline Mihai wartburgist

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 579
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #14 : Iunie 17, 2010, 12:08:51 am »

Asa am la Wartburg.Rezervorul de benzina e mai mic si fixat la contraaripa
« Ultima Modificare: Iunie 17, 2010, 10:06:24 am de Gusteru »