Autor Subiect: BH 06 GYI  (Citit de 11680 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Kry_M

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 74
Re: BH 06 GYI
« Răspuns #30 : Octombrie 04, 2014, 10:05:24 am »
Desi mai am destule maruntisuri de pus la punct, sunt citeva care ma depasesc,
1 schimbat carburator "cu personalitate aka H1-1" cu un batrinel reglat de Gusteru..ultima data cind a fost in Resita (merci inca odata pentru ajutorul dat), acum in fiecare seara il inec, dimineata o ia destul de usor. Ce nu m-am dumerit inca citeodata o ia mai repede cu pedala de acceleratie apasata iar alta data cu ea ne apasata. La modelul nou de carb regula era SOC + pedala la fund si o lua in 99% din cazuri.
     -nu mai am demarajul de mai ininte, dar pot sta la stop fara sa faca ca toti dracii(sincer imi era mila de motoras ziceai ca acu sare afara de sub capota la opriri bruste cind debraiam).
    - consumul putin mai mare mi se pare dar nu cu mult (la pornirea face un fum de zici ca e raba)
    - e posibil sa mearga inecat ?cum pot testa asta  fara sa dereglez carburatorul reglat si testat deja de Gusteru ?
     - in mers nu am mai putin de 3 leduri rar de tot 2
2 am pus cutia de viteze de pe alt traby atunci  cind am schimbat motorul si acum nu intra a 4-a decit cind vrea el (mecanismul de frei defect)
    la pasarea ambreajului se aude un zgomot parca ar freca fier pe fier inainte de decuplare sau imediat inainte de a cupla. Inainte motorul il aveam foarte turat si nu l-as fi auzit nici cum (ce poate fi ?)
Trabantist pasionat

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Re: BH 06 GYI
« Răspuns #31 : Octombrie 06, 2014, 10:26:45 am »
Holla! E un pic cam devreme sa incepi modalitatea de oprire inecata(nu~i chiar asa rece).Nu uita sa muti capac filtru aer pozitia iarna(spre carburator).Procedura de pornire la trab nu implica si apasarea acceleratiei-mai ales ca l-ai inecat voi-nu il ajuti deloc.Cheie,piciorul langa pedala acceleratie,porneste si in 3-5 sec impingi soc la 1/2 si dupa acre incepi sa rulezi urmand a il impinge definitiv in timp cat mai scurt (la mine MAX 5 min).
In leg.cu starea LED economizor...normal 3-4 sunt la 75-85km/h dar nu~i o regula...nu~s 2 traby la fel pe lumea asta.Ti-ai luat bujii CA LUMEA adaptate pt temp.scazute ce urmeaza?Ca stiu ca de atunci te tot pistonam si nu mai stiu cum ai rez problema asta.Urmareste ca la impingerea din bord a socului ,sa se produca eliberarea totala fizic si in carburator(parghia sa atinga spre stanga opritor de pe carburator).Deasemenea starea bujiilor - daca sunt afumate ,merge inecat.Daaaar iarasi ...daca mergi 90% in oras si pt putini km ,mai ales in timp asta,motorul nu ajunge la temp.de lucru (aprox 110Cels sus pe chiuloase) Ar fi super daca ai avea un drum afara de macar 60-75 km sa il monitorizezi.
Pt frei daca zici ca intra cand vrea in a 4-a poti incerca un ulei de cutie mai subtire dar asta e provizoriu...cand vine frigalaul ala mare ...nu o sa mai tina vrajitoria.Recomand demontarea si sudarea frei (nu o sa mai ai probl.in veci).Si ,ultima problema ... zgomot la debraiere:poate avea mai multe cauze.In primul rand te benoclezi la pedalier daca ciocul cablu e ok prins si nu agata niciunde.Apoi cablul daca e bun (nescamosat...fire rupte etc).E cutie normala sau a fost hycomata? O poza ar fi grozava -exact ce ai acuma acolo.Aaa...jocul la pedala il ai ? Ea nu trebuie sa fie teapana.Si zona prinderii in parghia care intra in cutie trebuie sa fie curata(fara praf si alte mizerii).  Ne mai auzim :-)
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline Kry_M

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 74
Re: BH 06 GYI
« Răspuns #32 : Octombrie 07, 2014, 10:37:01 pm »
Gasit ....consumul exagerat...cui pontou nefunctional + robinet de benzina ce nu etanseaza...adica gasit balta sub carburator si rezervorul gol (aveam vre-o 2 L in el). Is ofticat..mai ales ca celalalt rezervor e dus la sat cu tot cu robinet :P..cuiu..da-l in saracie..dar robineul ma oftica..ca nu pot tine combustibil in el. In rest merge frumos cu carbu vechi, bujii tot alea vechi ca noi am luat niste NGK de KKO abia abia porneste cu alea..Sinterom la Resita nu gasesc astia vor sa iti bage pe git tot felul de chinezarii dar ce te intere nu..chedere de Dacie NUUU, solutie pentru curatat carburatorul ? nu, de lipit profi ? nu ,impresii si bancuri pe seama lui Traby DAAA, saracu trabilica pupa-l-ar tata pe el de albastrel :P
Trabantist pasionat

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Re: BH 06 GYI
« Răspuns #33 : Octombrie 08, 2014, 01:45:53 pm »
Da'len saracie de bujii ... aia is batuti in teasta ?? Ce naiba..sinteroame gasesti pe toate gardurile ..la orice magazin piese dacia etc.Du-te la altul.cand o fi sa fie si trec prin Resita iti iau o cutie de ele.
In referire la cui pontou ... io imi aduc aminte ca atunci ne-am  :pottytrain5: pe sine sa gasim unul cat mai bun si sa faca treaba cat mai ok.L-am curatat si cu metoda scrum tigara.Am pus ddr-ist sa nu pun hun.Mama lor... ca nu stii care e mai bun.Dar atunci nu a curs gram...inchidea ..toata povestea.
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline Bong

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 479
    • http://low-society.com/
Re: BH 06 GYI
« Răspuns #34 : Octombrie 08, 2014, 02:55:37 pm »
NGK sunt complicate...depinde ce grad iei. nu sunt ca sinteroamele, 3.5 lei bucata, merg pe orice...da' nu mai mult de 5k km. eu am NGK-uri și sunt foarte mulțumit. le-am schimbat pe la 42k km pentru că una obosise și nu mai aveam randament bun de la 5500rpm în sus. ngk au o grămadă de modele.
există unele speciale pentru performanțe pe 2 timpi, în general folosite la motocross, care rup norma pe trabant, dar dat fiind faptul că sunt made in japan, de la cele de 10-15 lei bucata nu aș avea pretenții prea mari. lângă garajul meu în Baicului e un magazin de piese de dacia unde se găsesc sinteroame pe la 3.5-5 lei bucata, dar nu aș pune pe altceva decât pe motor de dacie sau de 601 că sunt groaznice :))
If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!

Offline Kry_M

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 74
Din ciclul cum sa NU iti repari trabantul
« Răspuns #35 : Octombrie 12, 2014, 09:09:13 pm »
Dupa ceva munca desfacut si curtat, ales si montat robinetul de la rezervor, am muncit mai bine de ora si am ajuns exact acolo de unde am plecat adica robinetul meu de la rezervor tot nu inchide cum trebuie. Am schimbat pluta aia de pe unul pe altul si de pe o parte pe alta si tot nu etanseaza. Am incercat sa il string mai tare din suruburile de reglaj si am reusit doar sa-l intepenesc, apoi am invritit fortat si am spart pluta aia, iar la final  am pus inapoi tot pluta de la inceput cea uzata dar am reusit sa pun macar acea sita din rezervor de la celalt robinet si cea din paharel care imi lipseau cu desavirsire.
    Incercind sa pun celalalt robinet cum saiba parea uzata si nu etansa am strins mai tare..si am stricat filetul de pe robinet, concluzia garniturile vechi nu sunt solutiau unei reparatii ,daca sunt uzate trebuiesc schimbate !!
De aceea intreb daca are cineva idee unde gasesc garnitura rezervor+paharel+garnitura de pluta din rezervor ? sau un robinet nou cu totul ? si apoi caut un set complet de garnituri pentru carburatorul meu model vechi si un cui pontou nou.
Trabantist pasionat

Offline Kry_M

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 74
Probleme motor / aprindere
« Răspuns #36 : Decembrie 27, 2014, 11:02:59 pm »
Sarbatori fericite in continuare, si multa sanatate !
ieri inainte de a incepe sa ninga am pornit si io masinuta, dupa o luna de stationare. A pornit destul de greu, noroc ca ma baterie noua. Motorul are un mers destul de neregulat, cu trepidatii mari la relantiu.
 In gol asa daca il turez se tureaza, dar nu suna cum trebuie, suna asa infundat cumva , am incercat sa plec de pe loc si nu are putere abia pleaca
 Am oprit in parcare si am verificat bujiile si fisele, una din bujii era rece o scot, era uda rau, o schimb cu alta, si dau cheie parca o pornit frumos si se auzea sunetul ala frumos specifica cum trebuie, o turez, ok, merge , fac vre-o 300 m si incepe iar sa nu traga, opresc verific fisele, bujia, umeda din nou, o curat pe prima, dau bice cind o turez un pic parca intra brusc al doilea piston si are vlaga ,etc, daca iau piciorul de pe acceleratie, cind incerc sa prind viteza acelasi fenomen se repeta si nu neaparat la aceleasi turatii.
De specificat este faptul ca am carburator vechi, aprindere electronica (am incercat sa invirt cu mina de ventilator am scintei la bujii), iar pistonul cu probleme e cel de linga suflanta.
Consum mare de carburant (exact cit este nu stiu deoarece merg prin oras si masor cu bidonul de 5 l )
 Am avut odata un necaz cu bujia la acel piston (o strinsesem doar cu mina si a sarit de la loc in mers) acum se pare ca are un mic inel de ulei ars pe linga ea, sper sa nu fie de acolo.   
Trabantist pasionat

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 502
  • fa ce trebuie sa faci
Re: BH 06 GYI
« Răspuns #37 : Decembrie 27, 2014, 11:12:18 pm »
-am patit si eu intr-o iarna ca tine , dupa ce m-a chinuit sa ajung la munca (15km cu 10 litri de benzina, la fel schimbasem toate bujiile care le aveam la mine ,si toate le uda (vr-o 3-4)) ,am ajuns la poarta faur ,am lasat-o acolo, la terminarea progr. am verificat ce era , si am gasit o bobina cu o fisura ,mai mica decat mica ,am luat una noua de dacie ,de la primul magazin de piese ,am inlocuit-o ,si de atunci si acum e pe masina  ,si nu a mai facut asa ceva (am identic ca si la  tine ,carb. vechi si apr. electr.
-asa ca degeaba este scanteie la rece ,si fara sarcina ,ca in sarcina nu mai e valabila (nu mai are putere sa arda benzina si uda bujia
-posibil si fisa ,conxiune ceva cocleala ,fir masa ,dar ceva legat cu pistonul cu pricina ,ceva electric ,nu ajunge cum trebuie curentul
trabant 1,1 kombi 1990
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)

Offline Bogdan93

  • FAINOŞAG
  • Moderator
  • Trabantist
  • *****
  • Mesaje postate: 398
  • BEVE-88-BEA
Re: BH 06 GYI
« Răspuns #38 : August 28, 2017, 10:17:59 am »
Ma "bucur" ca cineva a intampinat  aceasi problema ca si mine sau eu ca el.. Sa vezi, vine Buftea, am zis sa imi aduc si eu trabantul de la BV, ca deah...dupa intalnirea de la Covasna am mai avut eu chef sa ma intorc cu ea? 4-5 ore pe Deneu? Am luat trenul.     :P

Asa acum la subiect. Ma intorsesem cu un tovaras. Trabicul a mers exceptional 70-80.  Pe tovaras l-am lasat in Piata Sudului ca doar acolo sta si dupa sa pornesc spre casa. Lacul Plumbuita.  Pornesc motorul si e aude infundat. :icon_scratch: Accelerez parca-parca mere. Dau sa plec dar sincer si un magar ar fi tras mai bine... Am verificat ce am putut, era si trecut de ora 23. :tard:. Scanteie am (bobine de dacie), nu am avut cu ce sa masor, dar dupa ochi s-a vazut ca ar merge bine.Electronica nu era incinsa.  Ce am observat ca bujia de langa cutie era rece..  Asta e.. M-am intors intr-un piston, dupa ce trecea de 60 iar tragea, am zis sa probez. La plecare iar tragea greu. Am mai prins si 4-5 semafoare.. :fart: primul in fata. Asta e :))

Sa vad ce pot rezolva. Vineri vine Buftea. 

PS. voi incerca sfaturile lui REMI. In afara de astea, ar mai putea fi ceva?  :dontknow:
SMOKE & CHARM

Offline Andrei.P

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 848
Re: BH 06 GYI
« Răspuns #39 : August 28, 2017, 10:58:40 am »
Imi prima faza vezi daca bujia e buna,sa dea scanteie pe electrod si nu pe langa,daca nu da scanteie corect probabil e izolatorul strapuns. Daca tot nu mege,vezi mai departe ce se intampla.
Succesul se ascunde in ambitia de a nu renunta!