TRABY CLUB ROMANIA

Masinute frati/surori cu Traby => Prezinta-ne masina frate/sora cu Traby => : nelutzu March 15, 2013, 12:27:32 AM

: Formula Easter TG86
: nelutzu March 15, 2013, 12:27:32 AM
De curand am placerea sa restaurez o masina de curse prototip construita in Romania la Resita in anul 1986 si care a participat la competitii automobilistice in Campionatul national si international intre tarile socialiste...

Este vorba de o masina Formula E EASTER...
(https://lh5.googleusercontent.com/-ieqV1vuVe8A/UTpVmaj9x5I/AAAAAAAADrI/fFEVY_iNCno/s640/Tiberiu%2520Gedeon%25201.jpg)
Masina a fost construita la inceputul anului 1986 de catre pilotul resitean Tiberiu Gedeon component al lotului automobilistic roman... Masina a participat atat in campionatul intern de Viteza pe Traseu Montan dar si in campionatul international al est-Europa intre tarile socialiste RDG, URSS , Cehoslovacia, Polonia, Bulgaria, Ungaria si Romania.

Ce e FORMULA EASTER ???
Formula Easter a fost considerata 'Formula1'  Esteuropeana intre tarile socialiste. Formula Easter sau E 1300 mai tarziu E 1600, a functionat multi ani in fosta Regiune Estica ca o succesoare a Formulei B8, pe post de serie de curse a Monoposturilor. Ca o comparatie Internationala a fost un fel de Cupa a Pacii si a Prieteniei a tarilor socialiste, un fel de echivalent al Campionatului est – european. In acest campionat au participat RDG, URSS , Cehoslovacia, Polonia, Bulgaria, Ungaria si Romania.

Regulament

Participau masini de curse cu un singur loc(monopost) cu motoare de 1300 cm³ ( mai tarziu 1600 cm³ ). Masinile erau productie proprie fiecarei tari. Favorite erau motoarele Lada dar cu succes sau folosit si cele de Wartburg, Skoda si Dacia. transmisii de Dacia, Wartburg, Škoda.  Toate componentele interioare au fost produse in particular si dupa terminarea serviciului. Cauciucurile au fost la inceput de la Barum. Erau atat de tari ca in comparatie cu cele mai cunoscute cauciucuri de curse din zilele noastre, rezistau de obicei la mai multe curse. Nivelul de aderenta era scazut. Spre sfarsitul anului 1980 s-au adauguat cauciucuirile de productie sovietica Prostor (licenta Dunlop). Acestea erau mai moi. Pentru a putea insa tine pas cu concurenta internationala au fost cel mai mult folosite, dupa anul 1980, cauciucuri de productie vestica (Michelin cu precadere) , ceea ce de fapt era interzis, conform regulamentului, dar tolerat. ...

#115 Tiberiu Gedeon  - Circuit RIGA /  1988     Foto: Māris Meilands
...ca informatie, masinile alergau pe pista intre 1h si 1:30h, in functie de circuit si organizatori...
(https://lh6.googleusercontent.com/-pK3_dSsPmwI/UTZosx7AzeI/AAAAAAAADqY/kdx0ke_Pbuw/s640/Tiberiu%2520Gedeon%25201j.jpg)
Tiberiu Gedeon din anul 1991 sa stabilit in Germania si masina a fost pastrata de tatal sau pana in 1992 cand a fost vanduta si a plecat spre Clubul AUTOFORVIS Anina si a mai participat iin competitii intre ani 1992 -1994 cu pilotul Schiopulescu George....
(https://lh3.googleusercontent.com/-tbG_M-Wx5P4/UTZosRc_5lI/AAAAAAAADp0/_WAZVIOSp8g/s640/Tiberiu%2520Gedeon%25201e.jpg)
In 1995 George paraseste tara si el si se stabileste in America iar masina ramane in garaj la Club din 1995 si nu mai e folosita, in perioada 2002-2005 cineva sa indragostit de motor si cutie si le-a furat, pana in 2009 masina se plimba dintr-un depozit in altul si uite asa tot dispare cate ceva de la ea, in 2009 masina e adusa la Resita pt a fi refacuta dar sta 2 ani dezmembrata fara a se lucra la ea, si din pacate e adusa din nou la Anina si aruncata intr-un depozit... In 2012 se da o spargere la acel depozit si printre daunele facute acolo se numara si cateva componente a acestei masini,scaunul de aluminiu, volanul, ceasurile de bord, fuzetele si bratele fata spate, telescoapele spate....
(https://lh6.googleusercontent.com/-i0vawwzweHc/US-q4XgxnQI/AAAAAAAADhQ/aYeQnOK6jig/s640/DSCF2330a.jpg)

 :icon_scratch: acum incep problemele pt mine, pt ca lipsesc din ea componente unice care trebuiesc refabricate, ..... important ca masina inca exista, si sant bucuros ca George sa hotarat sa o repunem pe roti.... el e putin dezamagit pt ca lipsesc multe dintre componente dar eu sant bucuros ca exista o baza solida de la care putem relua reconstructie ei... Momentan ma ocup de cadru si de inventarierea piselor necesare, de cautat schite vechi pe care le-am si gasit o parte din ele la un inginer pensionar din Timisoara care a colaborat la fabricarea si proiectarea masini impreuna cu Tibi Gedeon, el se numeste Simion Ernestin
 :icon_cheers:

(https://lh6.googleusercontent.com/-uIP5tEBflks/US-q4Yr1NKI/AAAAAAAADhM/cnpCS5-QmVE/s640/DSCF2329.jpg)

(https://lh3.googleusercontent.com/-bYxtPqV-bUI/US-q4scN5oI/AAAAAAAADhU/7s6bzEhcjoA/s640/DSCF2331.jpg)

(https://lh6.googleusercontent.com/-N_h8gLLSRAM/US-q5IP6qSI/AAAAAAAADho/wDFJNTCo-zs/s640/DSCF2332.jpg)

Masina a fost adusa la Resita si ne apucam incet de treaba ;D
(https://lh5.googleusercontent.com/-4mdGP3qSyoE/UTTrbghydpI/AAAAAAAADlg/PWD7AebM8iQ/s640/DSCF2439.jpg)

(https://lh5.googleusercontent.com/-W5d2VPMnvBc/UTTrl2fhjpI/AAAAAAAADl8/T2Amq9leHVY/s640/DSCF2434.jpg)

(https://lh4.googleusercontent.com/-dYpu_KjXHzU/UTTrl5vQ4rI/AAAAAAAADmA/hp4F4ZRX1L4/s640/DSCF2436.jpg)

(https://lh6.googleusercontent.com/-rufdLh3HP7U/UTTrl2B6VaI/AAAAAAAADmE/pqx4SlTQ7KY/s640/DSCF2438.jpg)

: Re: Formula Easter TG86
: leo80 March 15, 2013, 07:23:48 AM
 :o :o :o

Un proiect interesant  :thumbsup: Multa bafta ptr. tot ce ati propus  :icon_salut:
: Re: Formula Easter TG86
: Mortu George March 15, 2013, 10:27:20 AM
Super tare! Mult succes cu proiectul și sper s-o vedem din nou la competiții!  :wav:
: Re: Formula Easter TG86
: Viorel Balmez March 15, 2013, 10:34:09 AM
Dar nu este o problema cu achizitionarea unui motor/cutie? Banuiesc ca sunt la costuri mari, plus ca probabil sunt de asemenea unicate :dontknow:
: Re: Formula Easter TG86
: victor March 15, 2013, 10:43:45 AM
habar nu aveam ca in Romania a fost contruit un astfel de bolid. SUper tare proiectul ales pentru restaurare.
Inca un topic bifat "trebuie urmarit" =)))
: Re: Formula Easter TG86
: Chirvase Dragos March 15, 2013, 12:09:49 PM
Foarte interesant proiectul. Vad ca pe fata jantele sunt inspirate din cele de la Dacia 1300. Mult succes cu reconditionarea :hello:
: Re: Formula Easter TG86
: faustino March 15, 2013, 05:42:11 PM
Chiar de Dacia sunt.....latite...mult :icon_thumleft:
: Re: Formula Easter TG86
: alex giani March 15, 2013, 07:37:27 PM
super tare ,monopost construit in Romania.
: Re: Formula Easter TG86
: andreiandrei53 March 15, 2013, 10:34:05 PM
stiu ca ucm resita/hydroengineering au acum alta masina de curse:

Primele incidente la viteza in coasta de la Resita (http://www.youtube.com/watch?v=XqdTM5EaCaM#ws)
: Re: Formula Easter TG86
: nelutzu March 16, 2013, 02:39:11 AM
habar nu aveam ca in Romania a fost contruit un astfel de bolid. SUper tare proiectul ales pentru restaurare.
Inca un topic bifat "trebuie urmarit" =)))
:) In Romania din cate stiu eu s-au construit foarte multe masini Formula B8(socialista) denumite EASTER, Tiberiu Gedeon a construit 3, prima fiind in 1982, aceasta care e la noi acum e construita in 1986, de aici si numele TG86(Tibi Gedeon 1986)... numai la Resita in perioada 1982-1989 au fost construite in jur de 17 masini, iar in toata tara cred ca au fost in aceasta perioada mai mult de 50 de masini... primul fiind facut in 1979 cred la Oradea dar nu era chiar construit dupa specificatiile internationale, dar acolo a fost facut primul... apoi primul construit dupa specificatii(lungime,inaltime, greutate) a fost facut la Cluj dupa care Oradea a mai facut unul si asa au inceput moda lor, Resita, Bucuresti, Timisoara ...etc  ;D

(https://lh3.googleusercontent.com/-Sg8a3GrwWvc/UTZosntGrcI/AAAAAAAADqE/xC-hzNKE6SU/s640/Tiberiu%2520Gedeon%25201f.jpg)
: Re: Formula Easter TG86
: nelutzu March 16, 2013, 03:10:02 AM
Dar nu este o problema cu achizitionarea unui motor/cutie? Banuiesc ca sunt la costuri mari, plus ca probabil sunt de asemenea unicate :dontknow:
buna intrebarea  :icon_scratch: motorul si cutia sant cele mai mici probleme. Motorul in prima faza(1986) a fost de Dacia 1300 apoi de LADA 1600(1988) cand reglementarile au permis motoare mai mari de 1300cmc...
Cutia a fost de Dacia, chiar si rusii si nemti au folosit cutii viteze de Dacia pe monoposturile lor... La constructia acestor masini nu se admiteau decat piese fabricate in cele 7 tari socialiste RDG, URSS , Cehoslovacia, Polonia, Bulgaria, Ungaria si Romania.
Problema mare o reprezinta, bratele, bucsele, bolturile, barile de torsiune, telescoape, si alte smecherii care toate au fost fabricate artizanal si unicat pe aceste masini... fiecare pilot si-a construit masina cum a crezut si cum a putut el, cel putin in Romania nu au fost 2 la fel  :D
 Imagine din rusia de la circuitul Riga 1986
(https://lh5.googleusercontent.com/--rB9lE5sm6g/UTZCwoAwuyI/AAAAAAAADow/A5hLjlKrUOo/s681/1983%2520F%2520EASTER.jpg)

Foarte interesant proiectul. Vad ca pe fata jantele sunt inspirate din cele de la Dacia 1300. Mult succes cu reconditionarea :hello:

chiar sant de Dacia  ;D pe Fata 8.5 J iar Spate 10 J si unele chiar 11 J  :icon_cheers:
(https://lh3.googleusercontent.com/-OhUOOonxGkk/US4qpcxvdJI/AAAAAAAADfI/0M_NFiVtftY/s640/2013-02-27-4967.jpg)

(https://lh5.googleusercontent.com/-Vz2n8L_rzBQ/US4qpxibjDI/AAAAAAAADfU/og6gagOU-Rg/s640/2013-02-27-4971.jpg)
pt ploaie se folosesc Fata 7,5 J  si Spate 9,5 J
(https://lh4.googleusercontent.com/-tHKC6VQ3w00/US4qqAxN2LI/AAAAAAAADfg/xVfcwOhiu3M/s640/2013-02-27-4974.jpg)

super tare ,monopost construit in Romania.
da  :icon_tongue: cred ca la ora actuala ar mai putea fi salvate ultimele 5 bucati care stiu eu de existenta lor, pacat ca proprietarii lor le tin aruncate in afara in fundul unor curti... valoarea lor materiala e zero, dar valoarea istorica e enorma, in Germania, Rusia, Ungaria,Cehia aceste masini au un loc in cate un muzeu....

(https://lh3.googleusercontent.com/-EJVaJV4ZCNo/UTZosglak5I/AAAAAAAADqI/krPAciMOI1A/s640/Tiberiu%2520Gedeon%25201i.jpg)

stiu ca ucm resita/hydroengineering au acum alta masina de curse
Andrei  :o  ce imi arati tu e cu totul diferit, doar nu crezi ca facem masina ca sa concuram cu o LOLA F 3000  ;D echipa UCMR au masini super tehnologizate dar nu au nici o legatura intre ce vrem noi sa facem, doar faptul ca "batrana BABA TG86" a fost construita cu piese fabricate in ICMR actual UCMR si probabil tot ei ne vor ajuta....
  Masina va participa in cometiti nu ca sa doboare recorduri ci doar va alerga in ritmul ei de odinioara , sperand ca multi nostalgici se vor bucura de revederea ei, :hello2:

... in imagine Tiberiu Gedeon la ultima competitie in 1990 la Magura- Imagine preluata de la Televiziunea franceza M6

(https://lh4.googleusercontent.com/-zcrV0bfB9YI/UTRYgsEtWiI/AAAAAAAADjE/6vKqqPDBZFA/s614/Image25.jpg)

:o :o :o Un proiect interesant  :thumbsup: Multa bafta ptr. tot ce ati propus  :icon_salut:
Mersi  :hello:
Super tare! Mult succes cu proiectul și sper s-o vedem din nou la competiții!  :wav:
Multumesc  :thumbsup:

- In imagine in centru Formula TG86alaturi de o Dacia, prezentata la televiziunea franceza M6 ;D
(https://lh6.googleusercontent.com/-lIOtb6y7mnk/UUPX5KheWCI/AAAAAAAADz4/QqH-HqYsH9c/s640/Tiberiu%2520Gedeon%2520Formula%2520B8%2520EASTER.jpg)
: Re: Formula Easter TG86
: Bong March 16, 2013, 02:24:04 PM
te-ai gândit să-i adaptezi ceva coilovere moderne, bucși custom din poliamidă făcute la strung și ca motorizare ceva de 1000cmc, poate chiar 1200-1300 de moto ? și poate alerga cot la cot cu multe mașini moderne. cu motorul de dacie....nu prea.

faza cu motorizarea nu-i tocmai ușor de făcut...dar eu zic că merită
: Re: Formula Easter TG86
: nelutzu March 16, 2013, 03:58:16 PM
te-ai gândit să-i adaptezi ceva coilovere moderne, bucși custom din poliamidă făcute la strung și ca motorizare ceva de 1000cmc, poate chiar 1200-1300 de moto ? și poate alerga cot la cot cu multe mașini moderne. cu motorul de dacie....nu prea.

faza cu motorizarea nu-i tocmai ușor de făcut...dar eu zic că merită
se poate face asa ceva f usor, dar se distruge esenta si valoarea ei istorica... Daca am dorii o astel de masina e simplu si usor de copiat cadrul, facut unul nou, copiate carenele si pus tenologie moderna e mai just asa, facuta una noua....

Deci, scopul este ca aceasta masina va fi restaurata exact cum a fost, si vopseaua si inscriptiile vor fi pastrate....

Imagine de la CIRCUIT Cupa Pacii si Prieteniei  Resita 1988  din parcul auto...
PS...cel in combinezon rosu/galben Este actorul roman CONSTANTIN DIPLAN
(https://lh6.googleusercontent.com/-g7wGESHZYpw/UT-AhuCcK1I/AAAAAAAADzU/SmMR4QpUT5k/s640/Tiberiu%2520Gedeon_Constantin%2520Diplan_Fornula%2520Easter_%2520Resita.jpg)
: Re: Formula Easter TG86
: nelutzu March 16, 2013, 04:35:14 PM
te-ai gândit să-i adaptezi ceva coilovere moderne, bucși custom din poliamidă făcute la strung ...

Poate o sa fi surprins dar masina inca din 1986  a beneficiat de bucse UNIBALL, bucși din poliamidă/ teflon/bronz, telescoape scurte si arcuri facute special pt ea in Uzina, caseta de directie de Trabant 601 modificata, cutie de viteza grup scurt si pinioane drepte CRABOTI si chiar o cutie experimentala de Dacia 5 trepte(SECVENTIALA) dar fara marsarier,  motorul de Dacia 1300 /8000 turatii/100- 120CP iar cel de Lada 1600/ 8000 turatii/150-170CP....toata masina trebuia sa se incadreze la a nu fi mai usoara de 420kg era limta minima admisa de regulament...O sa incerc sa va descriu in schitele si pozele ce urmeaza sa le postez pt fiecare piesa in parte... ;D


In imagine Constantin Diplan imbracat in combinezonul echipei resitene pe langa formula Easter... el studia comportamentul pilotilor in curse pregatinduse pt un film despre automobilism...era si un pasionat al acestui sport si avea multi prieteni printre sportivi de la Resita...
(https://lh6.googleusercontent.com/-yuVatyvNVK8/UUSBd3byW_I/AAAAAAAAD1c/TWN_NsxVC18/s640/Constantin%2520Dilpan_Tiberiu%2520Gedeon_%2520resita%25201988_vtm.jpg)
: Re: Formula Easter TG86
: Gusteru March 16, 2013, 05:15:48 PM
Misterul piesei de Trabant 601 care a intrat in componenta acestei masini a fost elucidat.
AICI : http://www.traby.ro/forum/index.php/topic,4190.0.html (http://www.traby.ro/forum/index.php/topic,4190.0.html)  un user vinde asemenea piesa.

Succes in proiectul ambitios ce il ai in plan  :icon_thumleft:

PS AICI : http://www.traby.ro/forum/index.php/board,51.0.html (http://www.traby.ro/forum/index.php/board,51.0.html)  ai colectia scanata revista autoturism. Poate gasesti ceva info utile.
: Re: Formula Easter TG86
: nelutzu March 17, 2013, 12:13:25 AM
PS AICI : http://www.traby.ro/forum/index.php/board,51.0.html (http://www.traby.ro/forum/index.php/board,51.0.html)  ai colectia scanata revista autoturism. Poate gasesti ceva info utile.
Deja tin sa iti multumesc acum, dar colectia ta o stiu si am rasfoito in ca de acum 2 ani  :icon_cheers: foarte utila pt mine mai ales sectiunea SPORT...
Imagine preluata din revista AUTOTURISM
(http://108.imagebam.com/download/Nu9jbs0kHIdflakwuEtImQ/24365/243647593/Tiberiu%20Gedeon%201%20RESITA.jpg)
Cat priveste caseta de directie  :icon_scratch: hmmm? seamana dar nu rasare  ;D probabil asta care o fost pe masina a mai fost prelucrata in prealabil sau au folosit doar cremaliera? cercetez
....
: Re: Formula Easter TG86
: remi March 17, 2013, 07:03:31 PM
e bine sa te orientezi la piese simple , rezistente in timp , sa nu stai mereu sa schimbi , si care se gasesc relativ usor (si nu scumpe)
: Re: Formula Easter TG86
: nelutzu March 18, 2013, 11:50:18 PM
e bine sa te orientezi la piese simple , rezistente in timp , sa nu stai mereu sa schimbi , si care se gasesc relativ usor (si nu scumpe)
:icon_scratch: Ce imi propui e cam greu, piese simple care sa nu fie scumpe, nu am cum, iar de gasit nu le voi gasi niciodata niciunde pt ca toata masinaria e fabricata din tevi, e artizanala fiecare piesa, bratele, bucsele, saibe, bolturi, suruburi, fuzetele ...pana si volanul trebuie confectionat artizanal... cred ca 95% din piesele de la aceasta masina trebuiesc confectionate, chiar acum lucrez la strangerea de documentatii tehnice, desene si schite vechi de la fostii mecanici si ingineri care au lucrat si au fabricat acest tip de masina, iar din fericire pt mine acesta masina sa construit chiar in atelierele si uzinele din Resita, asa ca am o sansa, si chiar corespondez cu pilotul si constructorul ei care e stabilit in Germania...

...anexez o parte din schite acum, dar in viitor cand voi incepe montajul pe masina voi posta piesa si schita pt fiecare, momentan schitele arata jalnic ele fiin vechi de mai bine de 25 de ani si incerc sa le deslusesc si sa le redesenez apoi sa inteleg unde isi au locul fiecare pt ca multe sant doar desene fara nici o specificatie a ceea ce sant... :icon_scratch:

Fuzeta
https://lh4.googleusercontent.com/-w9GhBsBX140/UUeGcbtXhkI/AAAAAAAAD3k/kaZWW_DtX40/s720/DSCF3008.jpg
PRELUCRARE FUZETA
https://lh4.googleusercontent.com/-ii31BtASyQw/UUeGcr36b_I/AAAAAAAAD3o/8oNOvsw2Ydo/s720/DSCF2998.jpg
 :icon_scratch: nu stiu inca ce e  :tongue3:
https://lh4.googleusercontent.com/-iWhMN_642l8/UUeGcOPALYI/AAAAAAAAD3s/p_fkZNBbvlc/s800/DSCF3020.jpg  componente pt articulatii tija schimbator viteze( asa pare)  :idea1:
https://lh5.googleusercontent.com/-9B-EMm2J-oQ/UUeGd8o6wnI/AAAAAAAAD38/Zf2GiuLIYBc/s800/DSCF3042.jpg
Becse POLIAMIDA
https://lh3.googleusercontent.com/-vEsAhOBz81g/UUeKRjTB5cI/AAAAAAAAD4U/mRcQVmSzUHg/s800/DSCF3050.jpg





: Re: Formula Easter TG86
: remi March 18, 2013, 11:57:44 PM
bucsa din poliamida si trabi are asa ,dar mai lunga , cam 15-18 mm , si cota de fi 20 este in plus pe acolo
: Re: Formula Easter TG86
: Schumy July 01, 2013, 10:08:42 PM
Nelutu te salut  , sunt un fanul tau de cand cu aro-ul ala pe care l-ai prezentat pe aro4x4.net si te stiu cam de 4 ani . Stau cu ochii cat cepele pe proiectul asta pe care l-ai inceput si iti tin pumnii sa reusesti sa-l termini asa cum trebuie. Eu ca si tine sunt un mare fan a tot ce tine de cursele de pana in 89 si regret ca sunt foarte putine poze sau masini ramase in viata din acea perioada. Ce faci tu acum este o munca imensa dar satisfactia si bucata importanta de istorie pe care o salvezi este imensa. Inca o data iti tin pumnii si iti urez succes !!!!
: Re: Formula Easter TG86
: nelutzu January 18, 2016, 12:33:08 AM
Nelutu te salut  , sunt un fanul tau de cand cu aro-ul ala pe care l-ai prezentat pe aro4x4.net si te stiu cam de 4 ani . Stau cu ochii cat cepele pe proiectul asta pe care l-ai inceput si iti tin pumnii sa reusesti sa-l termini asa cum trebuie.

Schumy  :icon_cheers: te salut, si salut pe toti trabiisti  :icon_cheers:
.....imi pare rau ca nu am mai intrat de mult, pffff, ce trece timpul :dontknow:
.... din pacate proiectul asta a ramas nefinalizat, masina a ramas in conservare asa cum am lasat-o eu, pe pagina de FB ce e drept am postat mai mult ca aici din evolutia lucrarilor, dar la un moment dat proprietarul masini nu a mai vrut sa continue si asa a ramas....

darrrr am inceput acum in 2016 un proiect al meu personal  :laughing7: tot ceva de genul...

: Re: Formula Easter TG86
: victor January 18, 2016, 10:09:15 AM
pai asteptam detalii cu noul proiect (in alt topic). Era frumos daca se continua cu Esteru, e ceva unic.
Spor!
: Re: Formula Easter TG86
: nelutzu May 24, 2018, 11:45:08 PM
 :wave: va salut... Am revenit  :hello2:
... Pe scurt... Masina nu este gata încă dar....
... Un eveniment recent desfășurat în 19/05/2018 zic eu cu rezultate bune pt viitor în ceea ce privesc masinile de curse abandonate si in stare de degradare , eu zic ca locul lor este ori pe circuite sau trasee montane ori impetuos necesar ca ele sa fie protejate si expuse in locuri publice sau muzee pt a fi admirate si cunoscute de copii noștri daca pe noi nu ne mai interesează de ele...
... Mulțumesc Universității din Reșița ca a găzduit la evenimentul NOAPTEA Muzeelor și masina noastră de curse, o formula Easter denumita TG86(Tiberiu Gedeon 1986)dupa constructorul și pilotul acestei superbe mașini chiar daca este incompleta in momentul de față, mulțumim si proprietarului actual George Schiopulescu care ne-a lăsat sa facem ce vrem cu ea ... Iar noi asta am vrut ca ea sa fie văzută si chiar a fost vizitata si admirata de mulți in perioada expuneri...
... Ba mai mult au venit si oameni( in speță Ing. Ovidiu Rosiu) care chiar au contribuit la construcția masini alaturi de Tiberiu Gedeon si ne-au relatat întâmplări hazlii din timpul execuției ... Invitați au mai fost si Eugen Peteanu și Mircea Ponta ei fiind veterani campioni si piloți de Formula Easter in anii '80-'90...
https://ibb.co/dKzFLo
#Reșița #noapteamuzeelor #formulaeaster