TRABY CLUB ROMANIA
Tehnică => Mecanică => : Andrei September 05, 2023, 12:35:08 PM
-
Buna ziua,
am mai auzit ca sunt probleme cu electromotoarele de 1.1, ca nu se mai gasesc... etc.. am deschis acest topic tocmai pt a aduna informatia structurat, accesibil pt toata lumea si as dori sa scrieti despre:
- cu ce se poate inlocui ? (uni zic ca lupo 1L si 1.2L benzina ar merge) altii zic ca merge de polo 1.1- 1.3, wartburg (nu stiu coduri de motor) toate sunt din auzite.
- ce piese noi se pot pune in el (carbuni, etc)
- tutorial pt reparatii daca aveti ....
- ce experiente aveti cu asa ceva...
Multumesc, o zi buna.
Ps: al meu electromotr este in curs de reparatii .... are urmatoarele simptome: invarte normal si pornescte corect, il apuca aleatoriu pandaliile in special la cald ca invarte de parca nu am baterie sau chiar nu invarte nu tzacane,nu face nimic la prima cheie, dupa care la a3a incercare invarte normal sau lent..cand, cum il apuca, in mod special la cald , dar doar la cald..... revin cu update in acest send dupa reparatii .... contactele au fost curatate inainte...
-
strict la problema la al tau: curata rotorul, mai ales daca are lamelele uzate neuniform. Trebuie sa le aduci la aceasi "uzura" si sa fie curatate. Vezi si carbunii, sa aiba fatetele lipite/contact cat mai bun pe lamelele de pe rotor.
-
De găsit așa este, doar sh , dar la risc. Care după un timp, nu se știe cât, poate ceda și el.
Fiecare au simptome diferite.
Potriveli, din auzite, degeaba, dacă nu se și probează fizic.
-
...
Ps: al meu electromotr este in curs de reparatii .... are urmatoarele simptome: invarte normal si pornescte corect, il apuca aleatoriu pandaliile in special la cald ca invarte de parca nu am baterie sau chiar nu invarte nu tzacane,nu face nimic la prima cheie, dupa care la a3a incercare invarte normal sau lent..cand, cum il apuca, in mod special la cald , dar doar la cald..... revin cu update in acest send dupa reparatii .... contactele au fost curatate inainte...
Nu e neaparat electromotorul de vina...
Suna mai mult a starter cu contacte oxidate sau uzate excesiv.
-
Revizie generala electromotor 120 lei, merge ca nou, momentan problema a disparut. :headbang: , dar topicul ramane deschis pt alte pareri.
link-electromotoare, din pacate lipsa stoc....
https://www.autodoc24.ro/piese-de-schimb/electromotor-10459/trabant/1-1/1-1-universal/4585-1-1
PS: Local, revizia la alternator costa aprox 200 lei, dar nu e cazul momentan.
-
o revizie calumea 120? nu e scump
La alternator se merita mers la un atelier de depanare si il (re)faci de la zero, asa iese ca nou si ai garantie. De exemplu aici in Iasi am un nene mai in varsta cu un astfel de atelier, rebobineaza, schimba pastile/punti il face ca nou orice tip de alternator. NU se merita un sh.
-
Cateva sute de km mai tarziu problema a reaparut. Identic cu cea inițială. Contacte curatate intre timp.
-
Cauza? Sau încă nu ai depistat...