Stiu de coada de ciocan, ca si eu o foloseam tot pe aia ca sa intind cureaua. Nu, ma gandam chiar la un levier, sau la o teava. Sa pun pe cheia de roti, de exemplu, sa am parghie mai mare. Mi s-a intamplat o data sa nu pot desface roata! Animalu` de la vulcanizare a zis ca face o gluma. Si am mers pe janta pana am ajuns acasa.
Si uite, ca mi-am adus aminte de "evenimentul" asta. De atunci, am mereu la mine o teava din aluminiu de vreo 1 m lungime si groasa in "carne" de 5 mm. Are cam 1,5 toli...nu mai stiu de unde o am! Si inca o chestie...tot de atunci, dau intotdeauna cu vasilina pe prezoanele de la roti. Chiar daca sunt stranse la maxim, macar nu ruginesc! Ca, de multe ori, un surub nu-l poti desface din cauza ruginii, si nu neaparat ca e strans f tare...E o chestie! Nu va ganditi ca se desfac in timpul mersului...asa cum mi-au zis multi... Doaaaaaaaaaamne, pe cati i-am auzit spunand asta: " Bai, e periculos, nu da cu vasilina pe suruburile de la roti, ca am auzit yo pe unu` de i-a plecat roata in timp ce mergea..." Aiurea! de 13 ani, de cand am patit treaba pe care v-am povestit-o, nu s-a intamplat niciodata sa se slabeasca vreun surub! Deci, e din experienta! Si am mers pana acum 4-500 de mii de km! DECI...DATI CU VASILINA! Nu e nici un pericol!