Masinute frati/surori cu Traby > Prezinta-ne masina frate/sora cu Traby

Dacia 1310 din 2002

(1/2) > >>

Surcel Traian:
Fiind plecat o saptamana la tara,am prins ocazia de a face cateva poze cu dacia bunicii mele.Este o dacie pe injectie din 2002,cu 51.000 km la bord,nu a circulat niciodata mai tare de 80 km/h si roata de rezerva este cea originala din fabrica.Masina nu are absolut nimic modificat,este asa cum a iesit din fabrica (cu exceptia siglei din fata care a fost furata).Bunica circula cu ea doar vara,in rest sta in parcare.Probabil voi circula eu cu masina imediat ce imi iau carnetul.
Masina a avut probleme,in principal,cu franele (regulatorul de presiune pe spate) din cauza statului atata timp.

Desi bunica anul asta a implinit 80 de ani,nu planuim sa dam masina,in special,eu.Am multe amintiri frumoase cu aceasta masina.

Iata cateva poze:















Iata si un video cu masina: https://www.youtube.com/watch?v=KGJLdLaa94w


matei-traby:
Frumos! Nu știam că dacia 1310 s-a produs și după anii 2000. :-)

Andrei.P:
Pana in 2004 ;) .

matei-traby:
Mulțumesc. ;-D

Surcel Traian:
Ca tot povesteam la Trabantul meu chestii legate de ambreiaj, si Dacioara avea probleme cu ambreiajul pe care tot cu Raoul le-am rezolvat.

       A fost vorba cu bunica ca dupa ce imi iau carnetul sa mai circul si cu masina ei din cand in cand (ea merge numai vara), ca sa nu stea in parcare nemiscata luni intregi, se blocheaza franele, se duce bateria, etc, etc.
     
       Cred ca la o saptamana dupa ce mi-am luat carnetul am zis sa iau Dacia pentru cateva zile, sa ma plimb si cu ea.Ma urc, pun semnele de incepator, pornesc motorul (la prima cheie dupa doua luni) si dau sa plec... Vreau sa spun ca ambreiajul ala era... groaznic (cel putin pentru un incepator), pedala era extrem de tare, tinea destul de sus iar cursa era ca de un buton pornit-oprit, daca nu erai atent ori murea motorul ori sarea masina in fata.Bineinteles ca treaba a fost si mai nasoala din cauza injectiei, cand accelerezi mai brusc (atentie! mai brusc, nu brusc, nu violent, daca apesi violent se opreste de tot) motorul mai intai da in nas si apoi se tureaza.Ma rog, am facut ce am facut de am reusit cat de cat sa merg cu masina, pana a treia zi, cand am lovit-o...
       Am ramas in spatele unei camionete oprite pe dreapta ca din sensul opus veneau masini (nenea sofer nu se mai obosise sa urce putin pe trotuar), bun... dau semnal, gata sa plec de pe loc si moare motorul... il pornesc si dau sa plec a doua oara, apas acceleratia mai brusc... moare din nou, nu mai porneste... cei din spate incep sa claxoneze si eu ca un incepator veritabil ma panichez.Intr-un final pornesc, pag piciorul in pedala si surprinzator motorul raspunde destul de repede, plec tare de pe loc fara sa mai calculez corect distanta dintre mine si camioneta, am lovit oglinda (Daciei), pe care am spart-o.Ma rog... mi-am primit dojana asteptata de la tata si cateva zile mai tarziu am inlocuit oglinda si am jurat ca nu mai pun piciorul in masina aia ''nonorocita''.
       Juramatul a tinut doua luni, pentru ca ieri am schimbat ambreiajul si, cel putin in opinia mea, e alta masina... plec de pe loc cu ea fara probleme.Treaba cu injectia si a ramas, dar acum controlez mult mai bine masina si nu am nevoie sa bruschez acceleratia.

L-am rugat pe Raoul sa faca cateva poze ca eu nu am mai putut sta sa asist:

Navigare

[0] Indexul de Mesaje

[#] Pagina următoare

Du-te la versiunea completă