Jiclorul de ralanti este curat,l-am curatat,chiar de doua ori,am folosit spray de carburator.Masina este pe aprindere electronica,cat despre distanta dintre contacte,cand aveam platini,le verificam cu un breloc de la bunica care are doua ,,bete'' de metal,una cu 0,4 mm si una pentru bujii cu 0,6 mm.Bujiile sunt aproape noi.Motorul are compresie,se afla intr-o stare destul de buna si masina,cand merge,are un demaraj bunicel.O sa curat rezervorul (sper) in weekendul care vine.Eu,daca e sa curat carburatorul,mi-e frica sa nu-l dereglez.Daca este,o sa chem un mecanic mai batran,l-am mentionat la prezentarea masinii,care a curatat carburatorul si a mers perfect 6 luni.Brusc a aparut treaba cu opritul motorului in mers mentionata mai sus,iar apoi nu se mai opreste in mers,dar nu sta deloc la ralanti.
Intradevar,inainte am avut un filtru intermediar (acum 7 luni),dar a fost eliminat la scurt timp.
O sa merg cat mai curand sa cumpar de la Dna.Voicu o sita pentru rezervor.
O mica intrebare: Ce preferati,carburator tip nou sau tip vechi?De ce?