Tehnică > General

Dotari trabant 601S

(1/2) > >>

BarbuStefan:
Salutare, sunt nou pe forum, este prima mea postare, am primit de la un baiat un trabant 601S din 1989 alb/galben/crem(pe talon scrie galben, eu il vad crem, altii spun ca e alb-alb murdar)are ceas de consum instant, are si un volmetru analogic aruncat intr-un colt langa shoclu, dar nu are incalzire in luneta, am tot cautat peste tot un document sau pe cineva care sa stie dotarile cu care venea trabantul de fabrica, dar in zadar. E aici cineva care are un document sau stie sigur dotarile cu care era echipat un trabant full sau standard?(inclusiv volanul este din acela subtire in 2 spite si are foi de arc pe spate, am vazut din acelasi an cu arcuri elicoidale)

victor:
Salutare si bine ai venit pe la noi.
hai sa le luam pe rand
1. felicitari pentru achizitie, o sa ai treaba, cel putin podul pedalier necesita atentie sporita (din poza asa pare)
2. incalzirea pe luneta avea doar modelul DeLuxe
3. volanul subtire erau pe masinile pana in 1983 (daca imi amintesc eu bine) dupa au venit echipate cu volan tip nou (gros)
4. "full " era doar varianta DeLuxe. Aceasta cuprindea: pachetul crom (ochelari far, triple, bare protectie fata -spate, stergatoare), scaune cu tetiera, geamuri fluture (cele din spate, se rabatau), sirocou (incalzire auxiliara), trapa, luneta cu dezaburire, proiectoare ceata, ..si cam atat imi amintesc acum, sa mai completeze si altii
5. standard  putea sa fie si cu arcuri eliccoidale sau lamelare sau combinat (cateva modele din 87-88 au pe fata elicodal si pe spate lamelar)

BarbuStefan:
Multumesc pentru informatii, problema cu podul pedalier este neinsemnata, are doar o mica gaura unde tii calcaiul in dreptul franei, voi atasa mai multe poze aici pentru a va arata cele mai mari probleme, motorul a pornit si merge chiar foarte bine. Pe langa problemele din poze, rezervorul spart in 2 locuri 0,5-1 mm gaurile, interiorul destramat si mancat de sobolani, pompa frana ramasa fara lichid de 13 ani, era ruginita si intepenita(am reusit sa o fac sa mearga acceptabil cu garniturile originale) conductele de frana a trebuit sa le tai pentru a scoate pompa.Partea buna:motorul merge bine, are toate actele , tata este sudor si nu imi fac griji cu peticele.
p.s. Pragul de la pasager este atat de ruginit incat lipseste cu totul, parca nici nu ar fi fost montat.

victor:
completeaza profilul cu locatia ta, poate te ajute un coleg din zona. Ai ceva de lucru dar ma bucur ca esti optimist

stelian:
Salut daca vrei sa te ajut cu ceva ma poti contacta si te ajut cu ce pot sa pui din nou pe strada jucaria ca vad ca esti din pitesti

Navigare

[0] Indexul de Mesaje

[#] Pagina următoare

Du-te la versiunea completă