Salut forum !
Recent, fiind fără de trabant iar aproape un an, timp în care am făcut lucruri nefirești cu alte mașini, am zis că e momentul să revin asupra problemei, raritatea și prețul crescând la mașinuțele astea.
Așa că m-am înțeles cu Cosmin, fostul proprietar, și i-am săltat gunoiul înainte să prindă rădăcini în parcarea subterană în care zăcea de vreo 2 ani.
Mașina are o prezentare aici, cu poveste, cu dramă, topic-ul are vrep 6-7 ani
) , așa că o să încep direct de la mine.
Din partea mecanică a mașinii am păstrat motorul și pompa de frână, restul au ajuns la GUNOI și s-a pornit de la 0.
Toate lucrările au fost făcute, documentate și pozate la Trabi Garage
https://www.facebook.com/Trabi-Garage-472755326482338/ , absolut impecabil.
Avem : cutie, fuzete, planetare etc tip nou
arcuri custom
amortizoare scurte sport
pivoți reglabili
butuci golf, etrieri golf, etc, totul NOU, comandat kit din Germania.
semipunți spate complete 1.1 cu bucși noi
baterie noo
trapă de twingo.
jante renault fuego
aprindere electronică
posibil să mai fi ratat ceva, dar ați prins ideea.
În acest moment mai trebuie să schimb rulmenții spate , iar mașina din punct de vedere mecanic este nouă, în limita existenței pieselor să faci un trabant nou...
Nu prea am apucat să fac mare lucru cu mașina, doar am aranjat-o puțin, i-am tras un ITP, un sistem audio de bun simț, făcut de fostul proprietar și un drum până la mare, așa de control.
Vă las cu niște poze.
Pentru cei interesați, mașina păstrează numerele, nu le schimb cu ceva BNG
)