Dezvolt raspunsul-
1- alternatorul -al doilea- e verificat pe ALTA masina? ce crezi, nu pot sa fie amandoua defecte???
2-fir de MASA exista? de la borna de minus la caroserie-
3-daca nu vine curent la faruri-> traseul curentului e : din borna bateriei pleaca un fir rosu care se bifurca sub bord, unul merge la contact si al doilea la panoul de sigurante- la prima din dreapta si alt fir la butonul de lumini.
Deci pe undeva e o legatura nasoala sau cablu ros de soarici ori intrerupt.
Asta pe parte de curent faruri slab
Becul rosu care licare- alte contacte nasoale, sau firul albastru atinge la masa, ori firul gros rosu care intra in alternator s'a bip
la clema de prindere. Nu mai da curent spre baterie- in mod normal el se leaga la borna de sus la starterul alternatorului.
De obicei licare si cand e ceva nasol inauntru- contacte la diode, la carbuni, etc..
..ce.. problema a avut demarorul?? ca sunt foarte curios.. poate imi dau seama ce-ati stricat p'acolo..
Eventual, poti sa ma suni pe nr vodafone, cand esti la masina??