Autor Subiect: B-61-GMC  (Citit de 11696 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Andrei.P

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 848
Re: B-61-GMC
« Răspuns #30 : Decembrie 30, 2017, 10:55:28 am »
Din martie sau mai 2018,intra in vigoare o lege,care obliga toate statiile I.T.P. sa aiba camera de supraveghere,deci pe toata durata verificarii,statiile I.T.P. vor fi verificate prin camera de catre inspectorii R.A.R.
 In cazul asta, multe revizii frauduloase,vor fi blocate de R.A.R. Mi-a aratat ieri, inginerul de acolo,toata legea.
Succesul se ascunde in ambitia de a nu renunta!

Offline alex giani

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 660
Re: B-61-GMC
« Răspuns #31 : Decembrie 30, 2017, 11:10:32 am »
Tot se vor face manevre stai linistit ,doar si aia de la RAR le fac la greu .Ce pana acum aia de la RAR nu blocau masini pe banda si asteptai sa vina ei sa le vada?Romanul e inventiv stai linistit.  ;D
Nu exista suferinta mai mare decat amintirea fericirii trecute, in timp de nenorocire.

“Dante Alighieri, citat despre durere”

Offline Andrei.P

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 848
Re: B-61-GMC
« Răspuns #32 : Decembrie 30, 2017, 11:12:53 am »
Asta asa e,macar bine ca sunt si romanii ,,buni,, la ceva =))
Succesul se ascunde in ambitia de a nu renunta!

Offline alex giani

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 660
Re: B-61-GMC
« Răspuns #33 : Decembrie 30, 2017, 12:29:26 pm »
Pe de alta parte problema asta cu strictetea nu ar fi grava daca s-ar respecta si in situatiile in care unii iresponsabili vor sa treaca inspectia cu pb grave la directie si frane fara sa le pese ca pot provoaca un accident.Asa ca te duci tu cu masina care are un far ciobit la un colt sau altul caruia nu ii ies noxele de aia nu mai pot eu atat cat masina  este una sigura cand iese in trafic .Sa nu uitam ca sunt romani care se duc inclusiv la RAR cu masina in batista si vor sa treaca omologarea ,din pct asta de vedere as intelege situatia .
Nu exista suferinta mai mare decat amintirea fericirii trecute, in timp de nenorocire.

“Dante Alighieri, citat despre durere”

Offline Andrei.P

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 848
Re: B-61-GMC
« Răspuns #34 : Decembrie 30, 2017, 12:36:18 pm »
Total de acord,sunt cazane pe strazi cu gramada.Ceea ce ma intriga pe mine,ca se leaga de masinile vechi si aici fac referire strict,la cele de epoca sau care se incadreaza in acest sens. Aici daca erau corecti si legile bine gandite,trebuia sa fie scutite de unele taxe,ca sa ne faciliteze existenta,fara a mai fi nevoie de Retromobil.Dar bag de seama ca aici este in interesul tuturor,mai putin a noastra, sa fie litera de lege,automat castiga si Retromobilul din asta.
P.S. Sa vezi la aia cu transportul public, tramvaie,microbuze ...... alea intreadevar pericol public.
« Ultima Modificare: Decembrie 30, 2017, 12:42:11 pm de Andrei.P »
Succesul se ascunde in ambitia de a nu renunta!

Offline alex giani

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 660
Re: B-61-GMC
« Răspuns #35 : Decembrie 30, 2017, 02:21:29 pm »
Foarte bn gandit,Statul Roman  prin Ministerul Transporturilor trebuia sa imputerniceasca RAR-ul sa ateste vehicule istorice contra unei taxe ,dupa care inspectia tehnica sa fie facuta la RAR anual in urma careia sa se verifice si mentinerea stareii de originalitate.Taxa inspectiei as fi deacord sa fie platita de posesor precum in cazul cotizatiei catre retromobil ,cel putin as fi sigur ca banii aia ajung in buzunarul statului care mi-a facilitat niste beneficii , nu in buzunarul unui ong,srl,sc sau ce o fi retromobil.Impozitul ,rovinieta ,taxa de poluare gratuite in urma atestarii Rar asta ca stimulent fata de posesor pt mentinere in viata a masinii , iar asigurarea suportata tot de posesor dar cu anumite beneficii, reducere de 50 la suta ca in cazul pensionarilor si pers cu handicap si posibilitatea de a incheia asigurarea  saptamanal ,lunar ,6 luni si un an ca in cazul rovinietei,asta pt ca nu poti umbla fara asigurare chiar si ca vehicul istoric.Astfel s-ar termina cu intermediarii gen retromobil cu figurile si conditiile lor .Pt treaba asta Rar-ul isi poate infiinta un birou cu specialisti in materie de vehicule istorice, cred ca s-ar gasi multi oameni competenti dar nu absurzi sa faca parte dintr-un astfel de compartiment al unei institutii de statului.Conditiile atestarii sa fie de bun simt din partea unor reprezentanti ai unei institutii de stat in domeniu ,nu pareri  absurde venite din partea unor privati .
Nu exista suferinta mai mare decat amintirea fericirii trecute, in timp de nenorocire.

“Dante Alighieri, citat despre durere”

Offline alex giani

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 660
Re: B-61-GMC
« Răspuns #36 : Decembrie 30, 2017, 03:09:18 pm »
"Institutii de stat",scz am modificat pe parcurs si am uitat ultimul cuvant .
E ca in urmatorul ex:Merg cu nevasta gravida la spital la Colentina, care e un spital de stat dar pazit de firma privata de paza,dau sa intru in curtea spitaluiui cu masina dar paznicul refuza sa ma lase sa parchez acolo cu toate ca in interior este tot domeniul public iar gestul meu este justificat ,insa ma anunta ca pot intra totusi daca ii dau 5 lei.Deci parerea mea e ca daca pot beneficia de unele scutiri de taxe si impozite pe care le percepe statul, aceste beneficii sa vina tot in urma unei decizii a unei institutii de stat, nu din partea unor terti care traiesc pe langa stat dar nu fac parte din el ,insa au putere de decizie nejustificata daca ceva nu le convine lor.
Nu exista suferinta mai mare decat amintirea fericirii trecute, in timp de nenorocire.

“Dante Alighieri, citat despre durere”

Offline marcel

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 227
Re: B-61-GMC
« Răspuns #37 : Decembrie 30, 2017, 07:05:10 pm »
Am patit si eu.Degeaba i-am spus paznicului ca am in masina o urgenta,nu vin in vizita.In concluzie(nu din zgarcenie pentru 5 lei)Am sunat la 112 de la poarta spitalului si au venit de au luat bolnavul.

Offline alex giani

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 660
Re: B-61-GMC
« Răspuns #38 : Decembrie 30, 2017, 07:33:06 pm »
Asta era un exemplu de cum au ajuns toti privatii gen ong ,srl ,multinationale etc sa decida in relatiile dintre cetatean si stat sau sa administreze domenii publice.Asta tot din vina statului sau cel putin tot din vina conducatorilor care au facilitat voit cu diverse interese astfel de chestii.
Nu exista suferinta mai mare decat amintirea fericirii trecute, in timp de nenorocire.

“Dante Alighieri, citat despre durere”

Offline Viorel Balmez

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 4 393
Re: B-61-GMC
« Răspuns #39 : Ianuarie 01, 2018, 05:38:44 pm »
Foarte bn gandit,Statul Roman  prin Ministerul Transporturilor trebuia sa imputerniceasca RAR-ul sa ateste vehicule istorice contra unei taxe ,dupa care inspectia tehnica sa fie facuta la RAR anual in urma careia sa se verifice si mentinerea stareii de originalitate.Taxa inspectiei as fi deacord sa fie platita de posesor precum in cazul cotizatiei catre retromobil ,cel putin as fi sigur ca banii aia ajung in buzunarul statului care mi-a facilitat niste beneficii , nu in buzunarul unui ong,srl,sc sau ce o fi retromobil.Impozitul ,rovinieta ,taxa de poluare gratuite in urma atestarii Rar asta ca stimulent fata de posesor pt mentinere in viata a masinii , iar asigurarea suportata tot de posesor dar cu anumite beneficii, reducere de 50 la suta ca in cazul pensionarilor si pers cu handicap si posibilitatea de a incheia asigurarea  saptamanal ,lunar ,6 luni si un an ca in cazul rovinietei,asta pt ca nu poti umbla fara asigurare chiar si ca vehicul istoric.Astfel s-ar termina cu intermediarii gen retromobil cu figurile si conditiile lor .Pt treaba asta Rar-ul isi poate infiinta un birou cu specialisti in materie de vehicule istorice, cred ca s-ar gasi multi oameni competenti dar nu absurzi sa faca parte dintr-un astfel de compartiment al unei institutii de statului.Conditiile atestarii sa fie de bun simt din partea unor reprezentanti ai unei institutii de stat in domeniu ,nu pareri  absurde venite din partea unor privati .

Asta mai lipseste sa mergem la RAR sa ne facem masinile istorice. Ai avut vre-o problema pana acum cu Retromobil? Ai dat de cineva care ti-a cerut absurditati? Nu mai scrieti din auzite, informati-va mai intai ce inseamna Retromobil si ce inseamna miscarea pasionatilor de masini de epoca. Si apropo, dupa ce ai atestatul de la Retromobil, platesti cam 1100 lei la RAR, doar ca sa-ti scrie in C.I. mentiunea vehicul istoric, apoi ITP-ul il faci tot la ei la doi ani (si un ITP, costa dublu fata de orice alta statie normala). Aici pe forum suntem multi care ne-am atestat trabantelele si suntem implicati in fenomenul Retromobil.

Offline alex giani

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 660
Re: B-61-GMC
« Răspuns #40 : Ianuarie 01, 2018, 08:11:56 pm »
Daaa, de aia ii vb toata lumea pe toate forumurile de bn.Parca acum cativa ani erati tot de aceasi parere cu mine  ,se pare ca intre timp v-ati schimbat-o de cand sunteti membru.E opinia dvs si o respect ,dar eu prefer sa mi-o pastrez chiar si dupa atata timp.Calitatea de masina retro ,clasica ,istorica sau cum vreti sa o numiti se dobandeste natural cu trecerea timpului nu pentru ca asa spune rcr in condinutul unei harti.E la fel ca dobandirea cetateniei romane prin nastere.Rcr e o asociatie ,un ong ,nu imi vorbiti mie de retromobil ca si cum am vorbi de orice alta institutie a statului care functioneaza in baza unei legi organice si care se supune ,administrativ ,civil si penal pt orice hotarare luata sau masura aplicata.Cam din cauza aspectului asta nu sunt de parere ca asociatiile astea sa intermedieze unele avantaje legale dintre cetatean si stat.
« Ultima Modificare: Ianuarie 01, 2018, 08:19:47 pm de alex giani »
Nu exista suferinta mai mare decat amintirea fericirii trecute, in timp de nenorocire.

“Dante Alighieri, citat despre durere”

Offline Andrei.P

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 848
Re: B-61-GMC
« Răspuns #41 : Aprilie 08, 2018, 06:59:23 pm »
Azi daca tot e sarbatoare si nu prea e bine sa faci treaba,l-am scos putin pe Traby la aerisit,dupa o perioada de 4 luni de iernat.Nu am pornit-o,nu am avut bateria incarcata.
Daca toate decurg bine,si bateria ma ajuta si nu face figuri,voi fi prezent cu el, la intalnirea de saptamana viitoare. ;)








Succesul se ascunde in ambitia de a nu renunta!