Foarte bn gandit,Statul Roman prin Ministerul Transporturilor trebuia sa imputerniceasca RAR-ul sa ateste vehicule istorice contra unei taxe ,dupa care inspectia tehnica sa fie facuta la RAR anual in urma careia sa se verifice si mentinerea stareii de originalitate.Taxa inspectiei as fi deacord sa fie platita de posesor precum in cazul cotizatiei catre retromobil ,cel putin as fi sigur ca banii aia ajung in buzunarul statului care mi-a facilitat niste beneficii , nu in buzunarul unui ong,srl,sc sau ce o fi retromobil.Impozitul ,rovinieta ,taxa de poluare gratuite in urma atestarii Rar asta ca stimulent fata de posesor pt mentinere in viata a masinii , iar asigurarea suportata tot de posesor dar cu anumite beneficii, reducere de 50 la suta ca in cazul pensionarilor si pers cu handicap si posibilitatea de a incheia asigurarea saptamanal ,lunar ,6 luni si un an ca in cazul rovinietei,asta pt ca nu poti umbla fara asigurare chiar si ca vehicul istoric.Astfel s-ar termina cu intermediarii gen retromobil cu figurile si conditiile lor .Pt treaba asta Rar-ul isi poate infiinta un birou cu specialisti in materie de vehicule istorice, cred ca s-ar gasi multi oameni competenti dar nu absurzi sa faca parte dintr-un astfel de compartiment al unei institutii de statului.Conditiile atestarii sa fie de bun simt din partea unor reprezentanti ai unei institutii de stat in domeniu ,nu pareri absurde venite din partea unor privati .