Autor Subiect: Prepararea si etapele modificarii unui Trabant ca masina de rally.  (Citit de 25531 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline gabi trabi

  • Trabantist Veteran
  • *****
  • Mesaje postate: 1 229
  • Das auto
Re: Prepararea si etapele modificarii unui Trabant ca masina de rally.
« Răspuns #15 : Ianuarie 28, 2012, 01:53:03 pm »
Interesanta treaba , dar adoptand varianta asta ,nu vei putea omologa in veci masina , vei schimba des pneurile spate ....
Din ce vad eu , vrei sa te inscrii intr-un raliu si nu ai masina de concurs   =))
Das  auto

0733825596

Offline LIVIU/RATB

  • trabantul
  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 463
  • popandau
Re: Prepararea si etapele modificarii unui Trabant ca masina de rally.
« Răspuns #16 : Ianuarie 28, 2012, 02:10:32 pm »
trabul de la inceput, ala bleu, e vazut personal  la raliul de la RASNOV, prin 2009, parca... am poze cu el... am prins cursa aia cand ne intorceam de la intalneala de vw din Bran... :icon_thumleft:
...mergea brici trabul ala... am si poze, cine vrea, pot sa-i trimit sa le puna pe forum..(sa-mi zica sa'i trimit) :icon_thumleft:

on topic: ala e modificat cu mot. in 4 timpi.. nemtii au ,,bricolat'' p'ala in doi timpi, pentru intalnelile lor:
-aprindere electronica, tobe golite, galerie lustruita si largita, marita compresia, carb tip vechi cu jiglere marite, pistoane cota 6, cusca... sunt o gramada de filmulete la raliuri cu trabi.. :icon_thumleft:
popandau de trabante

Offline moskyno93

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 112
Re: Prepararea si etapele modificarii unui Trabant ca masina de rally.
« Răspuns #17 : Ianuarie 28, 2012, 04:17:58 pm »
Foarte frumos proiectul :thumbsup:
Pe traby cred ca ar da bine si motoarele de suzuki GSX-R 750cc, 1200 cc de pe hayabusa 1300cc care are 175 cai si cu minime modificari ajung la si mai multi cai. Are 16 valve si ce-l mai important lucru, este foarte usor.  :headbang:

PS: ultimul model de busa are 197 de cai  ;D
Am si eu o intrebare, ve fel de transmisie va avea masina montand un motor de motocicleta care are cutia de viteze la un loc? Prin ce?

Offline Cristian1

  • Trabantist Incepator
  • *
  • Mesaje postate: 27
    • Agnita Free Spirits
Re: Prepararea si etapele modificarii unui Trabant ca masina de rally.
« Răspuns #18 : Ianuarie 28, 2012, 05:55:52 pm »
Dupa cum am zis mai inainte, cutia e unicorp cu motorul adica lipite una de alta. Pentru tractiunea spate ca asta e ce-l mai simplu de facut este ca acolo unde iese pinionul de atac din cutie, sa pui o flansa de care legi cardanul spre puntea spate. Cutia ramane aia de motoreta cu rapoarte foarte bunicele in sensul vitezei. Motorul fiind pus longitudinal ca si la dacie spre exemplu.
http://forum.4tuning.ro/137-volkswagen-tuning/111348-golf-mk1-hayabusa-350-bhp-project.html
NO Limits, NO Rules, NO Roads

Offline moskyno93

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 112
Re: Prepararea si etapele modificarii unui Trabant ca masina de rally.
« Răspuns #19 : Ianuarie 29, 2012, 12:00:41 am »
Ca pinion de atac te referi la pinionul la care atunci cand motorul e motat pe motocicleta vine montat lantul nu? Nu la ultimul pinion din cutie legat la pinionul pt lant. Asa, acum, pentru a putea face totusi un atac pt cardan, trebuie schimbat totusi pinionul,si montat altceva pe axul lui cu o roata dintata in genul cum se gaseste in diferential? Asta pentru a putea transmite miscarea de rotatie care in acel moment ar fi pe longitudinal pe transversal la cardan. Nu am vazut niciodata motor de motocicleta montat pe masina,si asta e ''singurul'' mod prin care eu as vedea treaba functionala. Am pus cuvantul singurul intre ghilimele pentru caci poate nu este singura modalitate.
« Ultima Modificare: Ianuarie 29, 2012, 12:07:52 am de moskyno93 »

Offline Cristian1

  • Trabantist Incepator
  • *
  • Mesaje postate: 27
    • Agnita Free Spirits
Re: Prepararea si etapele modificarii unui Trabant ca masina de rally.
« Răspuns #20 : Ianuarie 29, 2012, 10:32:45 am »
Exact,  e pinionul de lant de la transmisia finala a motocicletei. Se da pinionul jos si se face o flansa cu 4 gauri pentru cardan.

Cred ca suntem cam off-topic aici... Sa deschid un topic nou sau sa continuam aici ?
NO Limits, NO Rules, NO Roads

Offline moskyno93

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 112
Re: Prepararea si etapele modificarii unui Trabant ca masina de rally.
« Răspuns #21 : Ianuarie 29, 2012, 11:34:40 am »
Daca moderatori nu se supara pe noi si nu ne vor da ban putem continua si aici. Daca nu, hai sa deschidem un nou subiect la categoria mecanica sub denumirea'' monatare motor de motocicleta pe traby''. o sa-l deschid eu.  Dar astept intai un raspuns de le moderatori.

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 502
  • fa ce trebuie sa faci
Re: Prepararea si etapele modificarii unui Trabant ca masina de rally.
« Răspuns #22 : Ianuarie 29, 2012, 12:11:20 pm »
eu sunt curios, cat consuma un astfel de motor (montat normal pe motocicleta), si cat va consuma pe trabi , automat putin mai mult dar daca nu trece de 5-6 l pe suta de km , nu e rau (si sa fuga cum vrei)
trabant 1,1 kombi 1990
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)

Offline moskyno93

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 112
Re: Prepararea si etapele modificarii unui Trabant ca masina de rally.
« Răspuns #23 : Ianuarie 29, 2012, 12:24:19 pm »
@remi motorul consuma cam atat sau un pic ai mult cand este pe motocicleta si care are o greutate de vreo 200kg. deci pe traby cred ca se va ridica pe la un 8,9....mers semi sportiv.

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 661
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: Prepararea si etapele modificarii unui Trabant ca masina de rally.
« Răspuns #24 : Ianuarie 29, 2012, 12:35:28 pm »
subiectul deja exista aici : http://www.traby.ro/forum/index.php/topic,50.0.html un mic search nu strica :P

Offline nello

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 190
Re: Prepararea si etapele modificarii unui Trabant ca masina de rally.
« Răspuns #25 : Februarie 19, 2012, 05:51:22 am »
La modificarea motorului pe un trabant 1,1 eu am optat ptr un motor vw gti -cu tot cu cutie
am analizat f mult ideea unui motor de motocicleta dar påna la urma am renuntat din mai multe motive printre care cel mai imp era amplasarea (montarea unui cardan ,necesita multå munca ,apoi un diferential usor care sa si reziste la 125 cai...mai greu de gasit) apoi marea pb ...la care multi nu se gandesc e fiabilitatea -si aici nu må refer neaparat doar la motor ci la ambreiaj si la cutie .....Mda...sa nu mai luåm in calcul ca nu mai ai posibilitatea de a parca masina oriunde ptr ca nu mai ai mersul inapoi (marsalier)
am avut oferta ptr un motor honda 1100cmc la 1500 euro,pe cand eu am deja un golf 1 gti cu multe modificåri la motor pe care l-am achizitionat ...ffff ieftin

Offline gabi trabi

  • Trabantist Veteran
  • *****
  • Mesaje postate: 1 229
  • Das auto
Re: Prepararea si etapele modificarii unui Trabant ca masina de rally.
« Răspuns #26 : Februarie 19, 2012, 09:13:37 am »
Interesant , asteptam poze , cat mai multe poze  :laughing7:
Das  auto

0733825596

Offline Teo

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 287
  • Trabi:)
Re: Prepararea si etapele modificarii unui Trabant ca masina de rally.
« Răspuns #27 : Februarie 19, 2012, 09:15:25 am »
super proiectul! de cand sunt eu pe forum nu am mai auzit pe cineva de asa o modificare(de fapt am auzit dar nu s-a realizat nimic concret).125caluti pe caroseria usoara a trabantului or sa dea bine de tot :D bafta la proiect !
0766899212

Offline alex giani

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 660
Re: Prepararea si etapele modificarii unui Trabant ca masina de rally.
« Răspuns #28 : Februarie 19, 2012, 01:22:33 pm »
O sa fie un esec total,nu o va omologa rar-ul in vecii vecilor.Bani investiti care nu se vor justifica si vor sta blocati in masina fara a avea vreun placere dupa urma modificarilor.Scuza-ma dar e parerea mea.
Nu exista suferinta mai mare decat amintirea fericirii trecute, in timp de nenorocire.

“Dante Alighieri, citat despre durere”

Offline Teo

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 287
  • Trabi:)
Re: Prepararea si etapele modificarii unui Trabant ca masina de rally.
« Răspuns #29 : Februarie 19, 2012, 03:31:29 pm »
de ce sa fie un esec daca reuseste sa construiasca un trabant 'potent'? toate proiectele cu motoare puternice pe masini fara pretentii ti se pare ca sunt esecuri?
0766899212