O explicatie clara nu am,cand am remediat problema am luat-o pe bojbacaite,am verificat cablurile(integritatea lor,reglajele),dar fara rezultat,am continuat cu verificarea etanseitati pe motor a carburatorului,la fel nici o pb,am verificat reglajul carburatorului,dar practic nu era buba nici de acolo.Dupa care am observat ca in spatele cilindrului 2 aveam amestec carburant pulverizat,cilindrul era slabit iar garnitura era rupta,am schimbat garnitura,am strans cilindrul,iar dupa aceasta nu am mai avut pb,am verificat masina si pe relanti stand pe loc cat si in rupaj.Ma gandesc ca nu se tureaza permanent datorita faptului ca nu mereu trage acel aer fals,sau ca virgula cantitatea de aer tras variaza, uneori mai mare iar alte ori mai mica datorita presiunii,din cauza asta stand pe loc probabil nu se tureaza,iar in mers motorul fiind solicitat de diferite socuri suprafata de contac dintre cele doua piese neetanse se mareste.Cel mai probabil Victor ne va spune care era problema cand va remedia situatia.