Tehnică > Mecanică
potrivire sonda de frana
remi:
-ca si in titlu , pompa din stanga este de vw polo (nu stiu ce tip motor ,dar nu conteaza)
-iar cea din dreapta, de trabi , se vad ambele sonde montate la locul lor
-am desfacut ambele si au acelasi filet, si aceiasi lungime, numai hexagonul difera, in rest merge perfect
-am pus sonda de la polo , la pompa de trabi , se vede in poza a2a , este ca si de acolo
Viorel Balmez:
Cred ca am schimbat 3-4 sonde unguresti pana acum. Foarte proaste. Bine ca stim acum ;)
remi:
eu nu am avut probleme cu ele, sau daca au fost ,s-a rupt un papuc de la ele, si am montat intrerupator la pedala (care mi se pare f. bun, din cauza ca , ai sau nu frana ,becurile se aprind, si cel din spate stie ca tu vrei sa franezi), dar dupa 2 patanii cu ruperea, sunt de 10 ori mai atent sa nu mai rup si la rff-ul de acum
pater rafail:
problema pe care cred ca voia s-o sugereze Viorel e ca la astea unguresti se ajunge ca, dupa catva timp (la mine au fost 4-5 luni) sa se inchida circuitul numai atunci cand ai pedala la fund, deci numai exercitand maximum de presiune pe contactul ala. Si cum frana nu o apesi mai deloc pana-n podea, rezulta ca mai niciodata aia din spatele tau nu vor sti ca franezi... Am schimbat-o cu una nemteasca si am uitat de probleme! :D
Viorel Balmez:
--- Citat din: pater rafail din Iunie 08, 2011, 12:43:29 am ---...numai exercitand maximum de presiune pe contactul ala.
--- Terminare citat ---
Exact asa. Sau poate ramane partial becul aprins (palpaie), dupa ce ai luat piciorul :(
Navigare
[#] Pagina următoare
Du-te la versiunea completă