cu asigurarea...poți să primești moca 6 luni, dar trebuie să fii membru activ, asta înseamnă să participi la evenimente și să plătești cotizația anuală. ia pune tu un weekend de deplasare că sari de prețul asigurării. impozitul de 30 de lei...am dat 25 ieri pe un sandviș și un pepsi la Subway deci e neglijabil. rovinieta într-adevăr, e 120 ron pentru 12 luni, dar nu e capăt de țară. nu mi se pare scump.
în schimb, dacă pentru proprietar, acel certificat reprezintă o încununare a efortului de a restaura troaca, atunci merită din plin. dacă nu ai o vârstă care să-ți facă asigurarea să sară în aer sau dacă ai posibilitatea să înscrii mașina pe numele unei rude mai înaintată (eu plătesc vreo 400 ron asigurarea la 1.1 pe numele lu tata), din punct de vedere financiar, la trabi , dacă ai mai mult de 2 neuroni care sunt capabili de calcule simple...nu merită.
singurul avantaj REAL ar fi acela că poți să faci RCA pentru o singură lună, dar conform ASF acest privilegiu va fi în curând valabil și pentru muritorii de rând, deci nu e panică.
dacă vorbim despre o mașină americană, atunci merită. altfel...sunt ori ifose ori iluzii de economie specifice românilor.
p.s. : am luat în calcul și faptul că ITP-ul se face numai la RAR...deci mașina trebuie să fie absolut fără defect din punct de vedere mecanic, nu merge cu hai las-o așa sau cu 20 de lei la nenea pentru un pivot obosit, sau cauciucuri vechi...