@Alex. este o firma care isi respecta clientii sadar isi fac datoria cu brio (mecanicii si nu numai)
@Otty, capatana mea nu a patit nimic, si pentru linistea ta nici acel parasolar nu a patit absolut nimic
@Vio, urmeaza sa vezi pozele cu ce am facut azi
@Mircea este rau , ca revine usor usor la "forma ei initiala" e altceva
da, astazi am fost pe baricade de la ora 8:30 pana la 17 cand s einchide service-ul si ne da lumea afara (eu as mai sta dar nu am voie, se incuie tot
)
asadar, ce am facut azi? urmeaza sa va explic prin pozele de mai jos.
aici aveti poze cu jugul vechi, tot am uitat sa il fotografiez sa il vedeti si voi. urmariti liniile gresiei ca sa vedeti cam cat de stramb este.
Tot la capitolul daune, pun poze cu bascula si pivotul superior. Piesele vor fi inlocuite cu altele in stare foarte buna (pivotul va fi unul nou - Multumesc Tavi)
Prima data am sudat folosind Mig-Mag.S-a lucrat la bara fata, aripa am tras-o si am sudat-o ca sa tina strans si sa nu revina, putin pe la ochelar si intarit snurul dintre talpile jugului, sau mai corect spus gatul de lebeda. Nu erau probleme acolod ar ca sa fiu sigur ca nici nu o sa fie am tras cateva puncte de sudura.
Apoi am inceput curatarea suprafetelor cu o perie de sarma rotativa, pusa pe un flex. Dupa degresare am dat cu grund de tip spray care folosesc ei in service. Se numeste Ixel si este de foarte buna calitate, nu stiu insa de unde ar putea fi rpcurat (persoane fizice) si la ce pret. Stiu doar ca ei (service-ul) i-au pe firma de la o alta firma care distribuie doar firmelor in domeniu (v-am ametit
) Dupa stratul de de grund (care s-a uscat foarte repede -caldura in hala), am dat cu teroson sau antifon cauciucat. Acesta a fost de la aceasi firma Ixel si l-am dat cu pistol de aer comprimat (pistol special pentru antifonare)
Dupa am terminat antidfonarea, a venit si randul jugului. L-am pus pe masina, am strans bine cele 6 suruburi dupa care l-am antifonat si pe el. Jugul a fost pregatit de acum 2 saptamani cand l-am curatat cu peria de sarma rotativa pusa la flex, apoi degresat cu diluant si dat 3 maini de deruginol (grund gri) cu pensula.
Nu imi ramasese prea mult din tubul de antifon asa ca m-am axat la imbinarea gatului de lebada cu jugul mai mult pe dedesubt unde bate cel mai tare mizeria. La suprafata jugului (partea de sus) am dat dar nu in strat atat de gros, se terminase tubul si altul nu mai primeam
pentru ca normal socotisera ca un tub ajunge la o aripa, numai ca eu m-am intins mai mult cu el, dar mi-a ajuns
DUpa aceasta operatiune, pentru ca toul era umed (antifonul se usuca greu si nici nu trebuie fortat ca sa isi fata treaba cum trebuie) am-am ocupat de capota. Am scos cadrul metalic de la capota mea busita, l-am curatat ,degresat si grunduit. Am zis sa folosesc cadrul meu pentru ca arata mult mai bine si nu avea mai deloc rugina pe el fata de cel de pe capota care urma sa o pun pe masina. Asa ca, am dat cadrul jos de pe noua capota, apoi am curatat toata capota si degresat-o. Am pus apoi mastic (imi scapa acum numele, dar tot ceva care folosesc ei in firma) am prins in pop-nituri si apoi suplimentar pe capete (ca sa creeze o forta suplimentara si sa lipeasca bine rama de capota) cu 2 crocodili (parca asa se cheama)
Apoi am desfacut pivotul superior si am schimbat acele bucsi cu palarioara (nu stiu denumirea lor stiintifica) la ambele roti. Daca tot am umblat, pentru ca aveam putin joc le-am schimbat. Am dat jos bieleta de directia stanga si am inlocuita cu cea de rezerva pastrand insa capatul de bara care era nou (pus in vara). Din pacate nu am poze pentru ca eram plin pe maini de mizerie, vaselina si diluant. Astazi mai mult am lucrat eu si nenea mecanicu ma asistat. Ma ajutat cu sudura si apoi ma lasat pe mine sa fac. Binenteles ca ma ajuta si el dar "eu am condus operatiunile"
Din poze s-ar zice ca nu am facut mare lucru, insa timpul trece si la lucrurile cu migala parca trece si mai repede.
Va tin la curent, maine o iau de la capat, de dimineata pana ma dau aia afara