Autor Subiect: Scurgeri de benzina de la carburator  (Citit de 7553 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Dragos

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 181
  • Go Trabi Go!
    • Pizza Cluj
Scurgeri de benzina de la carburator
« : Aprilie 25, 2009, 11:03:12 pm »
Am schimbat matele din vechiul carburator pe un alt carburator la care ii merge foarte fin mecanismul de acceleratie si suruburile de reglaj de la relanti si imbogatitor au garniturile intacte. Pe acesta am pus capacul cu cuiul pontou vechi, l-am reglat la 17.6mm cum trebuie.
Relanti reglat la circa 3,5 ture; imbogatitor reglat la circa 4 ture.

Inainte nu aveam nici o scurgere pe furtunasul pt exces de benzina de la carburator daca nu inchideam robinetul de benzina, dar acum dupa circa 15 minute incepe sa curga multa benzina si se ineaca motorul. Daca inchid robinetul totul merge ok.

De la ce ar putea sa fie ? Ca nu prea cred ca ar putea fi de la garnitura de la robinet .
« Ultima Modificare: Aprilie 25, 2009, 11:09:38 pm de Dragos »

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 502
  • fa ce trebuie sa faci
Re: Scurgeri de benzina de la carburator
« Răspuns #1 : Aprilie 25, 2009, 11:58:49 pm »
aceiasi problema e si la mine acum,eu avand carburator model vechi ,(penultimul),si nu am mai vrut sa stiu de ce face asa , inchid robinetul si gata curgerea ,  la mine daca nu il inchid si este oprit motorul se acumuleaza benzina ,dar nu da pe afara ,dar daca se raceste si trag soclu se cam ineaca , tre sa il pornesc fara soclu , trebuie sa te gandesti la tot cursul benzinei pe unde trece si sa vezi de unde ar putea fi problema
trabant 1,1 kombi 1990
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)

Offline Dragos

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 181
  • Go Trabi Go!
    • Pizza Cluj
Re: Scurgeri de benzina de la carburator
« Răspuns #2 : Aprilie 28, 2009, 10:24:46 am »
ieri am uitat robinetul deschis si culmea, nu a curs nimic, dar tot nu am incredere.

precizez ca nu am pus garnitura veche de la carburator, asta care e acuma pe el e cam labartata.

e posibil sa deie plutitorul in ea si sa nu mai urce cat trebuie ?  :o

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 502
  • fa ce trebuie sa faci
Re: Scurgeri de benzina de la carburator
« Răspuns #3 : Mai 01, 2009, 07:41:25 pm »
nu , nu atinge plutitorul , chiar daca e mai mare in interior, incearca un alt cui poantou , poate nu o fi bun
trabant 1,1 kombi 1990
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)

Offline AlexTrabi

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 305
Re: Scurgeri de benzina de la carburator
« Răspuns #4 : Mai 02, 2009, 01:12:12 pm »
exact aceasi problema am avut-o si eu.....numai ca eu am pierdut 20l de benzina......

remi, are dreptate...schimba cuiul poantou...poate este blocat...sau s-a oxidat....pt ca la noi in Romanaia se mai practica diluarea benzinei...si nu sti cum a reactionat metalul din care este confectionat....

INFO: cica sunt 2 tipuri de cuiuri poantou - unul unguresc si unul german....sincer nu stiu care este diferenta intre ele...dar banuiec ca are legatura cu filetul si cu pistonasul care impinge in plutitor...;D

TRABANTUL NU ESTE O MASINA MICA, ESTE O JUCARIE MARE

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 502
  • fa ce trebuie sa faci
Re: Scurgeri de benzina de la carburator
« Răspuns #5 : Mai 03, 2009, 01:39:20 am »
poate mai trebuie o garnitura in plus , ca sa fie cuiul mai jos si sa se inchida la impingerea plutitorului , dupa ce ajunge la nivelul stabilit
trabant 1,1 kombi 1990
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)

Offline Dragos

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 181
  • Go Trabi Go!
    • Pizza Cluj
Re: Scurgeri de benzina de la carburator
« Răspuns #6 : Mai 04, 2009, 10:23:16 am »
am uitat de vreo 2 ori robinetul deschis pana acum, si culmea ca nu a curs nimic, dar nu ma risc , o sa las o juma de  litru de benzina sa vad daca va curge peste noapte.

poate a avut ceva mizerie in cui si s-a dus (sper)

Offline DJ_Boss

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 131
Re: Scurgeri de benzina de la carburator
« Răspuns #7 : August 07, 2009, 10:31:59 am »
Dupa cum v-am spus nu sunt inca un cunoscator in ale trabantului.Dar am si eu o intrebare:nu se potriveste un carburator de dacia 1310?pentru ca la acela totul este foarte simplu si garantat nu veti mai avea probleme de genul acesta.Scuzati-ma daca am spus vre-o prostie. (va rog sa puneti si voi o poza cu un carburator de traby ca sa vad si eu cum arata)
0726872055

Offline dragosdinulescu

  • 0722696618
  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 846
  • Born stupid? Try again!
    • www.stomamed.ro
Re: Scurgeri de benzina de la carburator
« Răspuns #8 : August 07, 2009, 12:30:24 pm »
@dj boss  Carbul de Dacia e altceva. Vertical, cu pompa de acceleratie..etc. Ala de Trab e orizontal, cu imbogatitor, fara pompa de acceleratie. ALTCEVA. Deci NU MERGE

@restul... Cuiul de la plutitor nu etanseaza bine. Asa ca, inchide robinetul!  Doar de-aia e pus robinet! Sincer! Nu din alt motiv!

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Re: Scurgeri de benzina de la carburator
« Răspuns #9 : August 08, 2009, 06:55:07 am »
descarca manualele de reparatii din sectiunea corespunzatoare. Pe langa poze ai "n+1" informatii despre partea teahnica.
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline Rumpi

  • Trabantist Incepator
  • *
  • Mesaje postate: 31
Re: Scurgeri de benzina de la carburator
« Răspuns #10 : Septembrie 04, 2009, 07:09:21 am »

 cui poantou nemtesc, stift cu arc in cap. unele cuie poantou maghiare nu au stift cu arc in cap. stiftu cu arc e acolo sa compenseze miscarea plutitorului la socurile si vibratiile suspensiei. Cuiul poantou se reconditioneaza in felul urmator: desfaci cuiu din capac. scoti cuiul de pe scaun (adica chestia subtire din chestia mare pe care ai desurubat-o). te uiti la suprafetele de contact dintre scaun si cui. de obicei au niste adancituri inelare. tii frumos scaunul intr-o mana, cu cealalta iei cuiul, ii dai o limba pe partea conica, bagi intr-o scrumiera plina, bagi cuiul in scaun si incepi sa rotesti. repeti operatiile pana cand scaunul si cuiul au suprafete conice perfecte si se potrivesc 100%. pentru control incerci sa [cenzurat] aer prin cui cu el inchis. Cand nu poti suge nimic si faci vacuum in gura (adica si se strang obrajii) e bine. operatia se numeste lepuire, am facut-o si la cui maghiar nou nout, ca nu inchidea bine. scrumul de tigara e un abraziv foarte fin si se preteaza perfect la alama. toata treaba nu dureaza nici 10 minute.
daca ti-a curs la inceput si acuma nu mai curge inseamna ca ai montat carburatorul fara benzina in el si s-a agatat plutitorul si nu mai inchidea. chestie tipica. de obicei isi revine la prima groapa mai serioasa.
ce carburator ai de l-ai reglat la 17mm? si cu ce l-ai reglat? cu subleru?