Am dat motorul jos, m-am uitat la disc (care mi s-a părut că mai are ,,carne"), l-m măsurat şi am ,,găsit" 6,8 mm. grosime. Am măsurat discul nou : 7,5 mm. Am sunat şi nu am reuşit să dau de nimeni, nici la Târgovişte, nici prin Bucureşti, în afară de Tizul meu, care mi-a recomandat să desfac ferodourile şi să manufacturez dubluri din tablă la partea metalică a discului, apoi să bat nituri noi (astfel aş dubla viata discului ( şi cred că e corect, pentru că la cel ,,uzat", mai e până la nituri, suficient de mult).
Problema mare este că, din păcate, sunt cam singur împotriva tuturor şi la serviciu, şi acasă şi printre rubedenii (la serviciu şi acasă treburi multe, timp puţin, iar printre rubedenii, curent puternic de opinie şi presiune să abandonez/ ,,mărit" Submarinul şi să resuscitez Break-ul donat) şi cred că până la urmă cedez.
Cel mai important în momentul de faţă este în opinia mea să îl pun pe Submarin în funcţiune, să trag un drum la ţară cu el (în cele din urmă) şi să vedem în ce sens evoluează lucrurile până la sfârşitul lui iulie.
După care, dacă nu am încotro, bag bolidul la vânzare !
Dar mai vorbim şi vedem ce-o fi până atunci !
Ţinem aproape !!!