Honda aveau în '90 pe Civic CRX 1.6 aspirat 160cp (b16A2) și în '97 1.6 aspirat 186cp (b16b), apoi prin '98 sau '99 2.0 240cp (de pe S2000), și aici vorbesc de motoare normale cu cilindri și pistoane,în 4 timpi, nu de Wankel-uri, că alea sunt alte animale (1300cc 240cp aspirat, vezi Mazda RX8).
compresorul centrifugal, fiind antrenat de curea, îți ia din putere pe o plajă de turații, dar îți dă în altă parte foarte mult. pentru turbo (cele antrenate de gazele evacuării) există o grămadă de metode anti-lag, gen intercoolere îmbunătățite, injecție water-methanol și alte chestii mai mult sau mai puțin ortodoxe, dar cu ceva modificări se poate trece pe lângă lag-ul multor mașini stock.
compresorul centrifugal se pretează, în general la motoare mari (Shelby Mustang e un exemplu bun, mai ales ultimul model, cel de 5.8 și 1200cp) ,care și așa au cuplu cât casa jos și nu sunt afectate prea tare. BMW, spre exemplu, au renunțat în ultima vreme pe Cooper S la compresor și au trecut la Turbo, în timp ce VW nu au avut decât G30 (Polo) și G60(golf) ca motoare numai cu compresor, deși ei în afară de 1.4 TSI de pe ultimul Polo GTI, la 180cp nu au scos nimic prea ieșit din comun... ei abia abia au scos golf R cu 270cp 2.0 turbo, când japonezii erau deja de 10 ani acolo cu EVO și WRX STI. Mercedes au scos acum un 2.0 Turbo tare...la 360cp de fabrică, pe clasa A (varianta A45AMG)
motoarele supraalimentate și de capacitate cilindrică mică sunt viitorul. chiar și autohtonii s-au conformat, având în ofertă 0.9 90cp și 1.2 115cp....deși niciodată nu o să se compare cu un motor aspirat la 9000 rpm.
Trabant Turbo - 2 taktturbo