O sa ai o mare surpriza ,unele care merg foarte bine pe 3,5 mm altele nu ,merg pe mai bine pe 4mm sau pe 5mm, asta pe platina .lLa cele cu electronica intre 2,5si 4mm si toate merg bine ,trag si consuma normal,ba chiar la Covasna anul acesta i-am reglat aprinderea lui Catana si pe un cilindru avea 1,5mm ,l-am intrebat desigur cum a mers cu ea .a raspuns ca foarte bine a urcat Cheia atat ca nu-i tinea relantiul si nu-l avea picat in baie ,daca -mi permite gluma ,l-am reglat la la 3mm si cred ca ii merge bine daca nu s-a plans pana acum.Ce zice fabricantul la platina valorea de reglaj care-i diferita in functie de tipul motorulu i p63-64 si p65-66 si tipul carburatorului hb2-de la1care cred ca nu il are nimeni p e aici pe la noi pina la 26hb 2-9 ,hb-3-1 dupa 78, anul 84 cu hb4-1 plus sau minus 0,4mm asta inseamna intre 3,6 si 4,4mm ,nu?Motorul perfectionat dupa 01-85 cu alt ambielaj si piston cu greutate redusa carburator h1-1 care fusese introdus din iulie 84 ,zice asa fabricantul pentru platina; pistonul 1 -4mm pentru 2-3mm .Pentru aprinderea electronica 21 de grade inaintea pms plus sau minus 1 grad ,dar eu dupa ce reglez un motor de Trabant plec in proba cu el si in functie de cum trage revin asupra reglajului sau nu.Da hai gata cu teoria ,mai murdariti-va si pe maini ,ca asa unde-i farmecul?