Nu are legatura blocajul cu aprinderea becurilor. Acel debitmetru nici nu are cum sa se blocheze din cate stiu. Daca se strica se strica si pa. Nu se mai aprinde nimic. Acum depinde cum ai procedat mai exact. Daca inainte sa opresti motorul ai inchis robinetul si a mai mers pe benzina din furtun, este normal ca el sa se goleasca un pic sau de tot. Daca dupa tu ai pus contactul, si abia dupa ai deschis robinetul s-a intamplat urmatorul lucru. Debitmetrul primise curent, deci functiona, dupa deschiderea robinetului, benzina care a venit pe furtun ti-a invartit paleta aia mica din cititor si din aceasta cauza s-au aprins becurile. Pentru un scurt timp banuiesc.
De exemplu, la mine, in timpul mersului cand trebuie sa trec pe R (ezerva), ma avertizeaza in felul urmator. Se aprind la maxim si se sting. Asta este din cauza ca debitmetrul ba primeste benzina ba nu. Cand observ ca face asa invart de robinet si evit oprirea motorului. Asta la mine. Acum nu stiu la altii.