Imi permit sa dau cu vorbe in Autom : pai conasule, nu ti-am zis eu cu ce si cum (precum si cu cat ... de ieftin) iesi la socoteala cu tapiteria ?!? Ma rog, faci cum vrei, te misti repede, dar ... pe urma, o iei de la capat ?!?
Acum in ceea ce ma priveste, pe ziua de azi:
1. Am desfacut fiecare roata in parte, am vizionat si verificat cum lucreaza fiecare cilindru. Concluzii:
a) pozitiv - toti cilindrii lucreaza, am facut aerisirea, se cunoaste clar la franare.
b) negativ - desi au garnituri noi si protectii din cauciuc, cilindrii de pe spate au tenta de coxare, curg putin (in special pe dreapta), ceea ce inseamna ca tre` sa schimb iarasi garniturile si ... ferodourile de pe dreapta.
SFAT : daca ati cumparat cilindri de spate sau vreti sa cumparati, de la Fainari (ca mine) sau din alta parte, iar modelul este fara arc intre pistoane. iar garniturile inelare, recuperati pistoanele dela modelul cu arc si folositi garnituri de Dacia papuc diesel, care au acelasi diametru, iar reZultatul va fi mai bun. PAREREA MEA !!!
2. Am decapotat motorul si am trecut la observatii amanuntite. Concluzii si rezultate:
a) pozitiv - Nenea a avut dreptate! Practic, pe parghia clapetei de acceleratie lucreaza doua suruburi; unul de reglare a ralantiului, iar unul care face tandem cu socul. Dupa ce le-am echilibrat (dar mai era de vina si cablul de frei care din cand in cand venea si bloca o articulatie pe cinematica acceleratiei), am reusit ca in sfarsit motorul sa tina ralantiul frumos si sa revina din repriza de acceleratie fara sa se mai chinuie.
Am umblat si la amestec si cred ca l-am lasat cam sarac totusi (era si mai saracit inainte!)
b) negativ - ... iar am pus-o, iar am pus-o ..., cum era un cantec!!! Adicatelea, na-ti-o franta, ca ti-am dres-o! Am stabilit ca pe partea inferioara, in zona pompei de apa, chiulasa are o fisura !!! Dupa ce accelerez si revin la ralanti, cand se creeaza presiune in circuit, picura putin.
Deci pacat de munca, de presetupa si rulmentii cu axul nou pe care le-am pus pe chiulasa primita de la Nenea, ca tot degeaba !
Dar, ca sa fiu optmist, tot raul spre bine : inca un motiv ca sa pun la treaba motorul de la Casper, dupa ce vin de la identificare.
Am remediat si o problema care mi se pare de dosarele X la semnalizare, la lampa stanga spate- anormal, masa nu ,,hraneste mai mult de doua becuri, chiar daca o pun pe soclul becului din mijloc (pozitie), asa ca am mai pus o masa si totul este OK!
Morala : Cu un curaj frate cu nebunia, maine ma avant la RAR Voluntari si apoi la inmatriculare, ca sa iasa treaba bine!
PS: 1. Nu va recomand ca maine dimineata intre orele 6,30 - 7,30 sa fiti pe traseul Baba Novac Colentina-Europa, iar daca nu aveti incotro, nu-mi stati in cale !!! ( aceeasi chestie dupa ora 9,30, pe traseul RAR / Pipera!)
2. Cunoscand ,, starea natiunii" si avand toate atuurile in mana, cred ca duminica dimineata nu am cum sa lipsesc din coloana de la Podul Basarab !!!