Autor Subiect: Impatimitii de Barkas  (Citit de 345513 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline barkassubmarin

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 177
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #615 : Iunie 05, 2011, 04:36:44 pm »
 :argue:
Imi permit sa dau cu vorbe in Autom : pai conasule, nu ti-am zis eu cu ce si cum  (precum si cu cat ... de ieftin) iesi la socoteala cu tapiteria ?!? Ma rog, faci cum vrei, te misti repede, dar ... pe urma, o iei de la capat ?!?
Acum in ceea ce ma priveste, pe ziua de azi:
1. Am desfacut fiecare roata in parte, am vizionat si verificat cum lucreaza fiecare cilindru. Concluzii:
    a) pozitiv - toti cilindrii lucreaza, am facut aerisirea, se cunoaste clar la franare.
    b) negativ - desi au garnituri noi si protectii din cauciuc, cilindrii de pe spate au tenta de coxare, curg putin (in special pe dreapta), ceea ce inseamna ca tre` sa schimb iarasi garniturile si ... ferodourile de pe dreapta.
SFAT : daca ati cumparat cilindri de spate sau vreti sa cumparati, de la Fainari (ca mine) sau din alta parte, iar modelul este fara arc intre pistoane. iar garniturile inelare, recuperati pistoanele dela modelul cu arc si folositi garnituri de Dacia papuc diesel, care au acelasi diametru, iar reZultatul va fi mai bun. PAREREA MEA !!!
2. Am decapotat motorul si am trecut la observatii amanuntite. Concluzii si rezultate:
   a) pozitiv - Nenea a avut dreptate! Practic, pe parghia clapetei de acceleratie lucreaza doua suruburi; unul de reglare a ralantiului, iar unul care face tandem cu socul. Dupa ce le-am echilibrat (dar mai era de vina si cablul de frei care din cand in cand venea si bloca o articulatie pe cinematica acceleratiei), am reusit ca in sfarsit motorul sa tina ralantiul frumos si sa revina din repriza de acceleratie fara sa se mai chinuie.
Am umblat si la amestec si cred ca l-am lasat cam sarac totusi (era si mai saracit inainte!)
   b) negativ - ... iar am pus-o, iar am pus-o ..., cum era un cantec!!! Adicatelea, na-ti-o franta, ca ti-am dres-o!  Am stabilit ca pe partea inferioara, in zona pompei de apa, chiulasa are o fisura !!! Dupa ce accelerez si revin la ralanti, cand se creeaza presiune in circuit, picura putin.
 Deci pacat de munca, de presetupa si rulmentii cu axul nou pe care le-am pus pe chiulasa primita de la Nenea, ca tot degeaba !
Dar, ca sa fiu optmist, tot raul spre bine : inca un motiv ca sa pun la treaba motorul de la Casper, dupa ce vin de la identificare.
Am remediat si o problema care mi se pare de dosarele X la semnalizare, la lampa stanga spate- anormal, masa nu ,,hraneste mai mult de doua becuri, chiar daca o pun pe soclul becului din mijloc (pozitie), asa ca am mai pus o masa si totul este OK!

Morala : Cu un curaj frate cu nebunia, maine ma avant la RAR Voluntari si apoi la inmatriculare, ca sa iasa treaba bine!
PS: 1. Nu va recomand ca maine dimineata intre orele 6,30 - 7,30 sa fiti pe traseul Baba Novac Colentina-Europa, iar daca nu aveti incotro, nu-mi stati in cale !!! ( aceeasi chestie dupa ora 9,30, pe traseul RAR / Pipera!)
     2. Cunoscand ,, starea natiunii" si avand toate atuurile in mana, cred ca duminica dimineata nu am cum sa lipsesc din coloana de la Podul Basarab !!!
 :wav: :-* :-* :-*

Offline autom

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 829
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #616 : Iunie 05, 2011, 09:56:37 pm »
 :occasion14: :occasion14:Stiu Domn' Submarin......dar si acolo materialul acela e pe bani, drumul il fac pe bani si tot asa. Mocheta asta a fost salvata de Domn'Draku dintr-un loc unde s-a refacut podeaua si are uzura minima. Cred ca a iesit ok. Oricum sunt bun de cinste! :occasion14: :occasion14: :occasion14:

Sa iti reamintesc ca am venitul taiat cu 30 %? Asta dupa reducerea de 25% si revenirea de 10..........

Daca stau si le pun cap la cap , imi dau seama ca e jalnica viata noastra in aceasta tara si cautam sa ne izolam in familie si fiarele noastre cu roti.
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salv

Offline barkassubmarin

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 177
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #617 : Iunie 06, 2011, 06:47:09 am »
Asa este Autom, nu te pot contrazice, dar ... eu raman tot la parerea mea !
Si-acum, pe cai, vitejii mei, am plecat la RAR !!!  :wave:

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 662
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #618 : Iunie 06, 2011, 11:03:18 am »
Asa este Autom, nu te pot contrazice, dar ... eu raman tot la parerea mea !
Si-acum, pe cai, vitejii mei, am plecat la RAR !!!  :wave:
Succes si asteptam vesti

Offline Licu

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 225
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #619 : Iunie 06, 2011, 05:03:13 pm »
News?
Have a nice day!

Offline autom

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 829
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #620 : Iunie 06, 2011, 09:44:10 pm »
Dupa cateva peripetii, a facut identificarea si a transcris masina pe numele lui. Deci, victorie pe toata linia...... :wav: :wav: :wav: :wav:
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salv

Offline Mortu George

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 072
  • B-09-UHV
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #621 : Iunie 06, 2011, 10:47:42 pm »
FELICITARI!
Posesor Trabant 601 S (de_luxe) 03.1988 dobândit din familie și "crescut" în el...
Telefon: 0722512217
http://www.traby.ro/forum/index.php/topic,1283.0.html

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 662
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #622 : Iunie 06, 2011, 11:00:11 pm »
ieeeeee, felicitari   :wav: :wav: :wav:

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #623 : Iunie 06, 2011, 11:34:55 pm »
!!! BRAVOS Coane !!!  :wav: ... si de fapt ... era normal sa iei ITP -ul . La cat s-a "moncit" ... era cazul ... SINCER
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 388
  • 0760 601 838
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #624 : Iunie 06, 2011, 11:58:29 pm »
   Am trecut azi pe la Mircea in vizita si am facut si niste poze la lucrarile pe care le are "pe banda" la momentul de fata. O sa vedeti ca a umblat (schimbat) la caseta de directie, o sa vedeti cum arata acum rezervorul de benzina, precum si interiorul aranjat cu multa truda si migala de catre sotie. Este, daca nu ma insel, o poza cu un radiator; e demontat de pe masina pt a fi curatat; se foloseste detartrant (de la nufarul) si se lasa cu apa sa actioneze solutia, dupa care se clateste bine de tot. Garantat curata toate depunerile interioare! A nu se folosi pe post de flush!!! Nu stiu cum reactioneaza cu alte metale/nemetale. Sa ne spuna el, daca e. Pozele:

p.s. si emblemele sunt migalite tot de sotioara-i...  ;)

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 662
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #625 : Iunie 07, 2011, 12:13:38 am »
detartrantul (de orice marca) este pe baza de acid clorhidric HCL si nu este indicat pentru metale. SI eu am avut in gand sa spal motorul cu asa ceva si noroc de cineva cu mai multa minte decat mine la acea ora si ma avertizat. Cei drept ca incepusem sa dau pe la cutie putin. Nu vreau sa va zic cum arata cutia acuma in acel loc, curata dar cu putine "gropite". Dupa ce am clatit(abundent cu furtunul de apa cu presiune), curatat, au aparut urmarile. Deci, detartrantul ataca.
Daca vrei sa cureti ceva de pe fier, poti folosi otet , este cel mai bun. Nu ataca fierul.

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 388
  • 0760 601 838
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #626 : Iunie 07, 2011, 12:50:38 am »
   Acidul clorhidric este, intr-adevar, in componenta solutiei asteia, insa in dilutie mare; cuprul e NEferos si, din cate m-am interesat, nu ar fi atacat de acidul asta, in solutie apoasa. Adevarat ca pe fier face ravagii, insa nu si aici! Eu, dupa ce am vazut rezultatele, recomand cu incredere oricui doreste sa-si curete DOAR radiatorul, demontat de pe masina! Plus de-asta, Mircea face treaba asta de mult timp, a facut-o la mai multe radiatoare si a fost intotdeauna satisfacut de rezultate, fara nici un fel de efecte secundare; si asta trebuie sa spuna ceva, nu?

Offline autom

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 829
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #627 : Iunie 07, 2011, 05:32:41 am »
 :occasion14: :occasion14: :occasion14: :occasion14: :occasion14: Multumesc Pater pentru ajutrul dat ieri! Multumesc si pentru poze! Multumesc si pentru lamuririle de aici.

Da, curat cu Nufar de mult timp . Rezultatele sunt bune spre foarte bune. Trebuie avut in vedere ca se va folosi NUMAI la radiatoare de alama si NUMAI jos de pe masina si apoi FOARTE bine spalat.

Asa cum zicea Pater, am pus rezervorul, tapiteria si alte mici nimicuri care nu se vad dar iau timp.

Am pus caseta de directie , cea buna. Rezultatele sunt incredibile dar vom vedea in mers cum se comporta.

Din pacate saptamana asta las mai usor cu munca la masina caci o sa fie mai nasol la servici. VA tin la curent!

Multumesc la toata lumea pentru sfaturi/incurajari, etc. :occasion14: :occasion14: :occasion14:
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salv

Offline barkassubmarin

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 177
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #628 : Iunie 08, 2011, 12:16:13 am »
 :hello2: :hello2: :hello2:
Multumesc tuturor pentru felicitari si aprecieri care ma bucura fiind venite din cadrul comunitatii noastre, iar ieri dis-de-dimineata am avut parte de o bucurie asemenatoare cand, intrat in curtea RAR-ului, baietii de la rampa 4 s-au strans pe langa Submarin si m-au rugat sa deschid toate usile, ca sa admire privelistea ! Evident, nu au fost probleme la identificare si am plecat val-vartej la Pipera. Pe drum, cu fiecare km. parcurs, am devenit tot mai relaxat la volan si ,,mai bun prieten" cu agregatul (per total, ieri au fost vreo 40 km. rulati, prin oras si la periferie), motorul ajutandu-ma ca si cutia cu promptitudine (franele acceptabile).
Si in curtea de la inmatriculari (unde am parcat langa un jeep) am avut o surpriza placuta cand dupa ce m-am simtit dator sa imi cer scuze pentru fum (langa jeep era o pereche la vreo 50 de ani, iar doamna avea o expresie pe care am interpretat-o ca fiind cauzata de fumul si galagia monstrului mecanic, desi aveam si soarele in spate si atunci ...) domnul a recunoscut marca (se vede din fotografii ca inca nu am emblemele) si a spus ca ii era dor sa vada una, mai ales cu aspectul intretinut, dar si sa mai auda si sa simta PARFUMUL motorului in doi timpi. Omul vorbea sincer, de-aia am sa accentuat  cuvantul si nu am pus ghilimele, pentru ca nu le-am sesizat in exprimarea acestuia.
Au urmat niste emotii la ghiseu, unde initial mi se spunea ca am probleme cu ITP, ca nu il ,,vede", dar totul s-a lamurit dupa ce a mers si a verificat la alt calculator (eeeiii , Romanie, Romanie !!!) si a revenit starea de bucurie, desi trebuia sa astept doua ore CI-ul.
Din pacate, imediat am avut un soc si m-am enervat la culme, constatand ca brelocul cu cheia de la Supernova ... nu mai era agatat la cingatoare. Am dat telefon si la RAR, am verificat si la inmatriculari, am facut si curatenie in Submarin, degeaba, dusa a fost !
Am noroc ca am rezerva, dar cum sunt defetist de felul meu, nu ma simt bine in aceasta situatie, vreau sa obtin inca o cheie, iar la Service Dacia Pantelimon am primit numai vesti rele : din ianuarie au facut comanda de chei si cipuri dar nu au primit, iar singura solutie ar fi schimbarea unitatii antidemaraj si a cipurilor, care costa ... 1200 lei !!!
Mi s-a spus ca totusi exisa ateliere care fac si chei si pun si cipul, deci, SOLICIT AJUTOR - STIE CINEVA UN ASTFEL DE ATELIER SI CAM CARE ESTE COSTUL ?
Concluzii : am ajuns pe la 13.00 la serviciu ieri si am mai plecat de acolo ...azi, la 5, iar la 8 eram inapoi, pana la 18. Am ajuns acasa si am dormit pana adineauri ca eram zob.
Acuma, daca tot am biruit greutatile, vin si eu si intreb cam care mai este treaba cu parada de duminica (o sa ma uit si la locul specific dar imediat dupa ce inchid acest mesaj) ca as vrea sa ma dau si eu cu voi.
Inca o data multumiri si bafta tuturor !
PS : Autom, ne-auzim maine !
 :wav: :wav: :wav:

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 388
  • 0760 601 838
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #629 : Iunie 08, 2011, 12:39:36 am »
   era un baiat pe daciaclub... am si un numar: 0765 239 000. El se ocupa cu chestiile astea, insa nu sunt chiar la zi cu informatia (numarul e preluat de pe forum acum vreo 3-4 luni); suna si vezi ce-o fi! Oricum, ca idee, e mai ieftin de 1200 de lei!  ;)