adica, vedeti fratilor, asta inseamna sa nu te grabesti si sa nu te intereseze decat finalul !!!
Pacat ca pustiul este din Ungaria, altfel il asasinam cu telefoanele.Oricum prin intermediul lui Hunor cred ca putem sa mai schimbam cate o vorba sau parere.
M-a lasat masca nu numai ce a rezultat din munca, dar m-a impresionat ceea ce banuiesc ca a trebuit sa insemne suport moral, logistic si banesc. Daca bag seama bine, este posibil ca masina originala sa fi fost din 1969 cum scrie pe o piesa, dar are intr-adevar particularitati ale modelelor vechi / forma barilor, usa laterala, lipsa trapei, forma si instrumentele bordului, pozitionarea elementelor de la sistemul de racire cu elice, etc,, cert este ca a avut de unde sa faca transplanturile (parca vreo doi donatori), dar ce-mi place in mod deosebit, este ca pentru a pastra aspectul initial, nu a apelat la piese de pe piata locala (apropo, Hunor, poti sa pui o intrebare cu privire la calitatea pieselor si ...pretul real
al celor fabricate in Ungaria) ci tipul a facut rost de cele DDR. Cum le-o fi gasit si cat l-or fi costat,mi-e teama sa ma gandesc !
Nu vreau sa fiu pricinos, am o singura indoiala referitor la rezistenta partii superioare, dupa ce a taiat ,,coastele" de rezistenta ale caroseriei), in rest omul merita RESPECT pentru abnegatie si munca.
Il invidiez pentru prietenii pe care ii are (probabil ca este inconjurat de amici meseriasi, mai ales ca am vazut in colectie si alte piese auto-moto) iar daca a facut toate operatiunile singur, il invidiez si il respect de doua ori mai mult !!!