Autor Subiect: Impatimitii de Barkas  (Citit de 345423 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline vodoleha

  • Trabantist Incepator
  • *
  • Mesaje postate: 24
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #540 : Mai 18, 2011, 11:39:38 am »
Oi, imi cer scuze. Avea Wartburg :-)

Offline autom

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 829
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #541 : Mai 18, 2011, 06:52:18 pm »
...........Am mers la el si cand am vazut in ce stare este masina si cum este conceputa de nemti – zici ca are suflet – m-am indragostit la prima vedere

Si pe 21 aprilie 2010 m-am suparat si am poiectat suporti, i-am sudat, am facut rost de o placa intermediara si am pus motorul de Dacia. Iar pe 25 aprilie deja mergeam pe sosea cu albinele pe platforma. Si am si facut o platforma noua de la ZERO. Am facut si proful de U pentru obloane. A iesit foarte bine. De curand am pus aprindere cu tranzistori si merge super. Dar mai am mult de lucrat la ea. Nu-mi permite situatia financiara. Am multe probleme la frane, mi se pare si la ambreiaj, imi trebuie radiator mare, ca merg cu original deocamdata. Am probleme la directie, cu cauciucuri, cu sasiu pe spate, cu cutia (urla tare cand merg cu a 4-a). Caseta de directie trebuie schimbata, dar o am.
Deci cam atat.
Mai am un Barkas pentru piese.

Toata stima si va urez sa nu se stinga dragostea voastra pentru sufletul cu care a aparut in viata auto Barkas!


Mai sefule............le ai cu scrisul si vad ca sentimentele tale referitor la Barkas sunt frumoase. 99,99% din oameni daca ar fi patimit un sfert din cate ai patit tu, se lasau de aceasta masina. BRAVO TIE!!!!!!! Ai atitudine de invingator!

Primul BArkas, cel cu mtorul neomolgat, era cel cu cabina portocalie si roti pe 15 de Volga? Daca da, am sunat si eu omul sa il cumpar. Avea pus motor de 1600 de Dacie. Oricum, din poze parea bibilita masina. Din pacate problemele cu omologarea m-au dat inapoi. Avea si cutia de Dacie ( o raritate pe Barkas).

Despre actuala masina, e frumoasa foc. Imi pare rau de necazurile cu motorul in 2 t . Nu stiu cum se regleaza si imi e frica de ele . Prefer unul normal in 4 t, pe benzina sau diesel.

Vopsitorii sunt cam nesintiti in ultimul timp, mai ales cand vad masini vechi. Efectiv isi bat joc de banii tai  si de masina. De aceea am inceput sa imi zugravesc singur masinile. Barem ma injur pe mine daca ies prost .

Unde ai gasit flansa actuala pentru motorul de Dacie? Ai sudat alti suporti pe sasiu? TE-ar avantaja o cutie in 5 viteze? Cum se descurca motorul de Dacie pe Barkas? Visul meu este sa am un Barkas cu motor de Dacie dar vad ca destinul mi-a scos in cale pe asta cu motor IFA. S-ar parea ca e mai bun , normal ca e mai bun, dar nu e de Dacie cum vreau eu. Asta e, nu le poti avea pe toate. Oricum, urmatorul MUSAI trebuie sa aiba inima de Dacie.

Ai istorist frumos, m-am bucurat pentru reusite si m-am intristat pentru necazuri dar am admirat puterea ta de a trece peste necazuri.

Si da, ala cu cabina dubla este super interesant.

Despre motorul in 2 t, Domn'Draku le mai bungheste . Dl. Submarin are si el exoerienta colorata cu ele, eu deloc.....

Postez si eu poze cu ceva acarete interesante. Am adunat o multime in calculator.



"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salv

Offline draku

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 722
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #542 : Mai 18, 2011, 08:42:24 pm »
motorul 2T e simplu, cu aprinderea e mai complicat
eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj....

Offline vodoleha

  • Trabantist Incepator
  • *
  • Mesaje postate: 24
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #543 : Mai 19, 2011, 08:24:51 am »
Da, aia e masina, cu roti de Volga. E facuta super. Dar omul a vandut motorul deja.
Cutie in 5 trepte cred ca nu mi-ar placea sa pun pentru ca imi place foarte mult cum trage combinatia cutia Barkas-motor Dacia. Trage ca tractorul! Pe camp cu stupi e nemaipomenit. Am aici in zona un deal pe care abia urc cu viteza 1. Daca aveam cutia de DAcia - nu urcam. Plus eu mai repede de 70 nu merg, ca mi-e frica. Directia e varza. Pana o fac....
Flansa am gasit la un Barkasist. Mai am una. :-)
Incerc sa postez niste poze cu schimbarea mea de motor. Eu merg neomologat.


Suportul din dreapta


Suportul din stanga


Suportul din dreapta mai aproape. Am sudat inca o ureche.


Ansamblu


Suportul din stanga cu o portiune decupata pentru bara de directie.


Prinderea alternatorului. Nu este perfecta, dar merge.


Suportul din dreapta pe dedesubt.


Flansa de pe alt motor. Am adus un Barkas-cadou din Prahova.


Rulment de presiune inaltat. La mine e inaltat si mai mult. Dar vad ca merge si asa. E de pe Barkas-cadou.


Electromotorul su pertea decupata din cutie.


Flansa pe dedesubt.



Stie cineva daca se gasesc in Romania Barkas Doppelascher? Adica,,,,,,, cu punte dubla pe spate. Totusi nu m-as baga la sudat atata. Si as vrea pe pret de fier vechi cabina de la microbuz. Jumatate dinspre fata.

Mai stiu pe cineva care a avut planetare de Dacia bagate prin piese intermediare in cutia de Barkas. Avea si butuci de Dacie cu 3 prezoane pe fuzeta de Barkas. Rotile, bineinteles, de Dacia Papuc pe R14. As vrea si eu sa fac asa, ca planetarele ma omoara. Nu am reusit sa schimb crucile. Nici n-am reusit s-a desfac, a ruginit de am rupt axele de centrare a planetarei unde sunt 2 cruci. Si cauciucuri R13 C-uri nu gasesc.

Am gasit un cosmar in Germania
http://www.b1000-1.de/grave.html
« Ultima Modificare: Mai 19, 2011, 02:54:31 pm de victor »

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 662
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #544 : Mai 19, 2011, 03:00:47 pm »
urmaresc cu drag acest acest topic insa nu as vrea sa va suparati pe mine daca va rog sa respectati Regulamentul ca si in celelalte sectiuni ale forumului.
Aici ma refer la Dvs user Vodoleha.
Ati facut astazi 5 postari consecutive, adica ati scris  5 mesaje. Nu este permis postarea consecutiva. Scrieti cat puteti (sau doriti) de mult intr-o postare dar nu faceti mai multe :) pentru simplul fapt ca e "inestetic". Sper ca m-ati inteles si nu o sa va suparati pe mine pentru ca v-am atras atentia. Stiu ca sunteti nou aici si de aceea v-am explicat de ce :)
Daca doriti sa stiti mai multe, puteti sa cititi (e indicat chiar) Regulamentul aici : http://www.traby.ro/forum/index.php/topic,131.0.html

Offline autom

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 829
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #545 : Mai 19, 2011, 10:05:28 pm »
@ Dl Victor: HAi sa ajutam omul. Eu nici dupa un an nu m-am familiarizat total cu obiceiurile de aici si mai calc in strachini.
Are enorm de multe lucruri sa ne spuna si de aceea tot posteaza. Iti mai aduci aminte ceva, mai scrii, iei o pauza, mai scrii.......Hai sa-l ajutam.

@ Alexei: interesante poze. Suportii astia tip cutie nu sunt pe placul meu dar daca se dovedesc fiabili, e o obtiune buna. Poza cu alternatorul nu s-a urcat pe forum si eu unul chiar sunt curios cum arata.

Flansa arata de nota 20!


Si da, combinatia dintre cutie de BArkas si motor de Dacie este buna pentru cei care vor forta si cuplu nu viteza. Sare viteza de 80 NUMAI daca nenorocesti motorul cu turatia prea inalta.

Despre Barkas-uri de astea cu punte dubla pe spate, eu stiu 2 si am mai auzit de 1. Dintre cele doua, unul este la un pasionat care tot incearca diverse combinatii de motoare iar celalt este radiat din circulatie. Amanunte nu stiu exact. Cele doua se afla in zona Brasov. Daca vrei, iti dau nr omului cu barkas-ul radiat. Da-mi numai un semn.


Despre microbuzul ce vrei sa il tai, iti trebuie modelul vechi cu usa din lateral, cea mare, cu balama si nu cu culisa. E usor de modificat.  Incercam sa gasim variante pentru tine. Chestia legala e cu semnul intrebarii dar se gasesc variante.

Gasisem o camioneta in Ploiesti, aproape o cumparasem, la care zicea proprietarul ca are inca un set de jenti de Volga. Daca vrei, iti dau nr omului. De asemeni, camioneta Barkas fara acte din Rahova, are jenti pe 14, cred. Sunt poze pe forum. Daca nu le gasesti, zi-mi si le repostez.

Multumesc pentru informatii si tine-o tot asa. Cel putin pana ne dumirim noi de toate secretele astea tehnice.

 :wav:
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salv

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #546 : Mai 20, 2011, 12:10:47 am »
Io la faza cu scri ... mai gandesti ... iara scri .. stii ce fac ? Deschid fain frumos un DOC WORD si apoi scriu nenica in el ...  cat am pofta ;) ... si acolo pun inclusiv BB-Code pt poze ... toata trebusoara. Si la urma ... zdrang copy/paste in forum  ;) (Na' ... acu e drept si faptul ca eu si Victor avem timp nelimitat de editare ... dar IDEEA e cea de mai sus).
PS   Si eu cetesc' cu mare drag de voi acilea'  :icon_cheers:
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline autom

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 829
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #547 : Mai 20, 2011, 05:15:53 am »
 :toothy4: :toothy4:Na, acum se vde si suportul de alternator..........

Am avut mare probleme cu o modificare de asta. Camioneta gri, a doctorului, a venit la mine in fata casei tocam pentru problema asta. S-au chinuit oamanii sa ii faca suport , l-au incropit cat de cat dar cand sa monteze bara de directie, asta din urma avea directia exact prin alternator. Ca urmare, proiect abandonat. :mumum: :mumum:

Am reusit sa ii pun alternator de VW , in partea opusa, cu alt supirt . Arata bine si sta rigid acolo. Oricum, o zi am muncit la suportul ala ca l-am facut din profil de 8 mm. :toothy1:

Oricum, spor la mesterit.....
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salv

Offline barkassubmarin

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 177
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #548 : Mai 23, 2011, 12:45:25 am »
 :BangHead:
Tot tragand cu ochiul pe la ce scrieti voi, mi-am adus aminte de ce fraier am fost asta-vara, cand am abandonat ideea de a cumpara toata modificarea aceea (motor Dacia, flansa, suporti, radiator, furtune) cu 200 de lei ! Beleaua mare a fost ca m-am speriat de omologare (care cred ca nici nu era strict necesara ;), apoi mai a fost si socul reducerii salariului. Deh, fuse baba cu colacii si-a fugit puiul cu ata !
Despre motor cu cutia de Dacia, am vazut si eu la cineva acum vreo doi ani, si vindea de asemenea modificarea, inclusiv planetarele (astea erau cu schepsis, adica erau facute juma-juma din cele originale si din cele de la o Dacia, prin taiere si sudare). Nu stiu cat costa afacerea, nici nu am intrebat (stiu ca la RAR te ,,mananca" daca tai ceva pe la transmisie sau pe la lonjeroane/sasiu, iar pe de alta parte, omului ii cam place sa se arunce la banuti - este vorba de tipul din Giulesti.
Ca tot veni vorba, dom` Autom, bag seama ca te-ai si bagat la vopsit (tot albastru, nene?), da` pe dedesubt, te-ai uitat si tu, sa vezi ce fel de cutie si de planetare are bolidul asta al tau? Daca da, da de veste!
Si ca tot vorbesc de afaceri ratate, cand m-am hotarat acum doua zile sa cumpar o roata cu cauciuc foarte bun, la care ma gandeam de asta vara, l-am sunat pe tip si mi-a spus ca este de 6.70, asa ca iar am lasat-o balta (eu vroiam de 6.40).
Altfel, nu am cu ce ma lauda, decat ca a cazut si afacerea cu inchirierea lui Casper , iar lucrarea care imi ocupa tot timpul avanseaza cu viteza melcului!
Totusi, sper sa apuce sa mai iasa soarele si pe ulita mea!
Pana atunci, spor la treaba tuturor ! 
 

Offline vodoleha

  • Trabantist Incepator
  • *
  • Mesaje postate: 24
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #549 : Mai 23, 2011, 07:44:53 am »
Dl. Autom, as vrea sa postati datele cu toti care vand Barkas, ca sa le am la indemana in orice moment. Ca nu stiu exact cand si ce voi face. Eu de cand m-am mutat in Romania - nu reusesc sa ies din criza. :-)

Numai bine!

Offline alex giani

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 660
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #550 : Mai 23, 2011, 02:37:30 pm »
Evident dragul meu watson,nu vom mai iesi niciodata din criza,proasta alegere ai facut cand te-ai mutat aici. :BangHead:
Nu exista suferinta mai mare decat amintirea fericirii trecute, in timp de nenorocire.

“Dante Alighieri, citat despre durere”

Offline draku

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 722
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #551 : Mai 23, 2011, 10:07:29 pm »
stiu eu la cineva 2 roti cu cauciucuri de 6.40 (daca le-o mai avea)
dar erau de stivuitor, facute de danubiana
eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj....

Offline vodoleha

  • Trabantist Incepator
  • *
  • Mesaje postate: 24
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #552 : Mai 24, 2011, 08:06:17 am »
Imi cer scuze, nu stiu ce inseamna 6.40 . Pe mine mai mult ma intrereseaza 5x139,7 :-)

Offline barkassubmarin

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 177
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #553 : Mai 24, 2011, 08:22:07 am »
Pune intrebarea corepunzatoare persoanei, Impielitatule (inclusiv daca sunt cu 13", apoi si pe ce fel de jante sunt puse - nr. de prezoane si PCD) dupa care da-mi de stire(evident, scorul care se cere si starea de uzura) !!!
Iar pt. Vodoleha: 1) 139,7 est PCD la butucii nostri, adica diametrul cercului pe care sunt dispuse prezoanele.
2) Cu titlu informativ, si in contextul celor spuse de AlexGiani, este drept ca dintotdeuna aici s-a trait greu, darasta ne-a intarit si ne-a facut si mai puternici !
 :wav:

Offline leo80

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 630
  • I ♥ TRABI
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #554 : Mai 24, 2011, 09:20:40 am »
buna ,
scuze ca iti raspund asa tarziu ,kitul de reparatie ptr. carburator a fost 40lei la Molnar Arpad Brasov ,aduce la comanda piese 1.1, sunt facute in HU ,eu de cand am schimbat  masina merge foarte bine si consumul a scazut mult 
bafta in continuare ....
"Bine ati venit in Romania ,va rog sa va reglati ceasurile inapoi cu 50 de ani "
Trabi(601S'69) & 1.1'90 & 601S'90 & 601S'85
VwGolf4'1.9TDI'2003
 Kawasaki Z750S 2006
0743176168