Sa traiesti Gustere ,pregatesc berile ,Timisoreana rece sa fie ? Cred ca am inteles ,verificarea se face pentru fiecare cilindru in parte, incalzind motorul pentu un mers uniform si ducandu-l din reglajul clapetei de acceleratie pana la 1500rotatii pe minut ,folosind un turometru banuiesc ,ca pe acelea 600,700 de relanti noi rumanii avand urechea mai fina ca a lor le inumaram fara turometru ce naiba ,eee!O clema pe fisa cilindrului numarul 1 ,una la masa ,lampa in dreptul fuliei si gata .Dar ce nu am inteles de ce alimentarea lampii stroboscopice se facea la 220v ,si nu cu doua cleme frumos la bornele bateriei.Oare din motive economice foloseau acelasi tip de lampa la toate automobilele ?Oare cartea dateaza din anii de glorie ,cand toate trabanturile erau fabricate pe 6v?Acestia putini la numar ,dar si influientati de mersul balbait al trabantului faceau lampa sa nu functioneze corect?