Nu am mai scris de mult pe aici.
Masina am mai folosit-o (la nevoie) prin oras, dar mai putin ca buget alocat nu prea este. Insa, cum se apropie sarbatorile de Pasti si trebuie sa plecam la drum (spre casa) am zis sa vina Iepuroiul mai repede. Asa ca a primit cateva chitibusuri.
- mi-am facut timp si am montat lampile de semnalizare pe fata, multumesc inca o data Negoita
- am cumparat ulei Hexol 2T la uimitorul pret de 15 lei litrul, fata de 9,50 cat dadeam eu pe juma de litru de Arol 2T, sunt curios ce fum scoate
- mi-am luat un set de lame stergator (universale) ca sa mi le schimb pe ale mele de pe masina. Cel de la sofer, sterge binisor spre prost, insa cel de la pasager parca e de pomana montat, este arsa guma si nu mai face acel contact cu parbrizul ca sa stearga calumea. Am dat pe un set de 2 lame (cica made in Germany) 11 Lei si fac din ele 4 lamele mici pentru trabant, sper sa fie bune
- am 4.747 de km cu bujiile Champion luate de la Unix, nu mai sunt la fel de maronii (piele de caprioara) chiar daca le curat. Asa ca am trecut la altele noi si le tin pe astea vechi de rezerva. Am ales NGK desi initial am vrut sa incerc Beru, dar nici nu aveau pe stock dar chiar daca le aveau nu le luam, erau numai 24.5 lei bujia
Am ales echivalentul la Beru 0 001 435 705 (merci Dinulescu de pont) care este NGK 4510 B6HS si am dat 10 lei bucata (multumesc de pont Negoita). Am inteles ca in tara sunt mai ieftine Beru, undeva de la 9 - 12 lei bucata, nu stiu de ce la Iasi sunt asa scumpe. La alte depozite (mari) nu am gasit Beru, decat daca faceam comanda speciala.
Vreau sa vad cum merg acestea, daca o sa fiu multumit. Am ales sa fie cu electrodul ingropat, se vede in poze ca iese foarte putin. Maine am sa masor (cand le montez) si sa reglez distanta. Cat spuneti sa las distanta la electrod? la modelul acesta ingropat (pe caldurile astea infernale)