Autor Subiect: Primul meu vis, Trabant 601 S BT 85 GAV  (Citit de 203877 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline alex giani

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 660
Re: Primul meu vis, Trabant 601 S BT 85 GAV
« Răspuns #345 : Martie 05, 2013, 06:56:03 pm »
Era fericit ca e prost sau ce?
Ma intreb ce au in creier astia care dupa ce ca fac numai nesarate se mai apuca sa sara si intr-un picior de bucurie ca au scapat si incep sa constientizeze ce probleme ar fi avut.
Pai fi nene atent ca uite asa dupa aia te dai cu capul de zid.
Nu exista suferinta mai mare decat amintirea fericirii trecute, in timp de nenorocire.

“Dante Alighieri, citat despre durere”

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 662
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: Primul meu vis, Trabant 601 S BT 85 GAV
« Răspuns #346 : Martie 05, 2013, 07:23:53 pm »
   Bine c-ai scapat! Eu am mai rarit-o cu trabi prin oras in timpul saptamanii, ca ma usuca la benzina  (plus de-asta, nici nu mai lucrez la mama, sa traversez de cateva ori centrul in fiecare zi-faceam ca la 50-60km cel putin). Iar treaba cu camera e super-avizata! Am vazut la Liviu si e extraordinara pt imbecilii de pe sosele.. Si eu ma gandeam la una, dar, tot asa, de unde lovele!?
Eu am rarit-o apoximativ de tot, din acelasi motiv ca si tine. Ma deplasez doar la distante mari sau daca am un modul de facut la un spital mai departe si suntem mai multi colegi (4 total) sau ca azi cand ma sunat gazda si ma rugat daca pot sa vin sa o iau (e in varsta). E aiurea frate, atati de multi prosti in trafic de te doare mintea. Cand intri in parcare zici ca "ai scapat" si cand colo dai de dracu. Am stat acolo vre-o 10 minute "sa-mi revin" ca avea cred ca pulsu dublul normalului.

In alta ordine de idei, faza cu camerea video e desteapta rau, chit ca cea mai ieftina e 120 lei (calitatea destul de bunicica, fara HD) dar in astfel de situatii te scoate din rahat, ramane fara replica vinovatul.

Era fericit ca e prost sau ce?
" e grele domnle" dupa ce a plecat am dedus eu ca asta ar fi motivul de era asa bucuros, ori nu avea asigurare, ori era baut. Faza cu "nu e masina mea si daca o comiteam era aiurea" nu prea tine, teoretic daca avea asigurare nu se stresa, parerea mea.

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 662
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: Primul meu vis, Trabant 601 S BT 85 GAV
« Răspuns #347 : Martie 22, 2013, 03:43:36 pm »
cu o mica noutate :D
Multumesc frumos lui Negoita care mi-a trimis coletul.

Am primit un set nou de lampi de semnalizare fata si un set de platini (sigilate in punga de la mama lor) modelul cu piciorus de textolit, care imi plac mie.
Sper sa prind ceva timp liber si vreme buna (ca acum am ceva timp dar ploua de rupe) ca sa le si montez lampile, ca cele de pe masina sunt cam arse de soare iar suportul este crapat tot, nu mai spun nimic de protectia de cauciuc.


Offline titus_ah

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 193
Re: Primul meu vis, Trabant 601 S BT 85 GAV
« Răspuns #348 : Martie 22, 2013, 03:48:04 pm »
Vreau si eu lampi de semnal noi si nu gasesc decat de la 65 Ron bucata!  :violent5:
Cat ai dat pe ele?
Mandru posesor de Trabant 601 Deluxe din 06-1988, mostenit de la bunicu'. :-D
http://www.traby.ro/forum/index.php/topic,4116.0.html
http://www.traby.ro/forum/index.php/topic,4111.0.html
B-71TUS   -    0722.683.173
"You know all those things you've always wanted to do...? You should go do them."

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 662
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: Primul meu vis, Trabant 601 S BT 85 GAV
« Răspuns #349 : Martie 22, 2013, 03:49:51 pm »
Vreau si eu lampi de semnal noi si nu gasesc decat de la 65 Ron bucata!  :violent5:
Cat ai dat pe ele?
eh, am avut o mica "combinatie" cu Negoita :D
deci nu a fost vorba de un pret, ci doar am ramas dator cu berile de rigoare

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 662
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: Primul meu vis, Trabant 601 S BT 85 GAV
« Răspuns #350 : Mai 02, 2013, 06:00:25 pm »
Nu am mai scris de mult pe aici.
Masina am mai folosit-o (la nevoie) prin oras, dar mai putin ca buget alocat nu prea este. Insa, cum se apropie sarbatorile de Pasti si trebuie sa plecam la drum (spre casa) am zis sa vina Iepuroiul mai repede. Asa ca a primit cateva chitibusuri.
- mi-am facut timp si am montat lampile de semnalizare pe  fata, multumesc inca o data Negoita
- am cumparat ulei Hexol 2T la uimitorul pret de 15 lei litrul, fata de 9,50 cat dadeam eu pe juma de litru de Arol 2T, sunt curios ce fum scoate
- mi-am luat un set de lame stergator (universale) ca sa mi le schimb pe ale mele de pe masina. Cel de la sofer, sterge binisor spre prost, insa cel de la pasager parca e de pomana montat, este arsa guma si nu mai face acel contact cu parbrizul ca sa stearga calumea. Am dat pe un set de 2 lame (cica made in Germany) 11 Lei si fac din ele 4 lamele mici pentru trabant, sper sa fie bune
- am 4.747 de km cu bujiile Champion luate de la Unix, nu mai sunt la fel de maronii (piele de caprioara) chiar daca le curat. Asa ca am trecut la altele noi si le tin pe astea vechi de rezerva. Am ales NGK desi initial am vrut sa incerc Beru, dar nici nu aveau pe stock dar chiar daca le aveau nu le luam, erau numai 24.5 lei bujia :D
Am ales echivalentul la Beru 0 001 435 705 (merci Dinulescu de pont) care este NGK 4510 B6HS si am dat 10 lei bucata (multumesc de pont Negoita). Am inteles ca in tara sunt mai ieftine Beru, undeva de la 9 - 12 lei bucata, nu stiu de ce la Iasi sunt asa scumpe. La alte depozite (mari) nu am gasit Beru, decat daca faceam comanda speciala.
Vreau sa vad cum merg acestea, daca o sa fiu multumit. Am ales sa fie cu electrodul ingropat, se vede in poze ca iese foarte putin. Maine am sa masor (cand le montez) si sa reglez distanta. Cat spuneti sa las distanta la electrod? la modelul acesta ingropat (pe caldurile astea infernale)


Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 662
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: Primul meu vis, Trabant 601 S BT 85 GAV
« Răspuns #351 : Mai 02, 2013, 09:59:30 pm »
da, am facut o prostie.
Trebuia sa iau bujii NGK BPR 6HS care sunt echivalentul la originalele Izolator (DDR) PM 14- intre 200 si 225
Ce am luat eu sunt bune la iarna, echivalentul la Izolator M 14-175

Trebuia sa ascult de Negoita si sa iau cum mi-a spus el de la inceput, NGK BP(R) 6HS dar eu am zis sa caut echivalentul la Beru si pe calculatorul de la depozitul ala, mi-a dat NGK 4510 B6HS. Na, asta e, am bujii pentru iarna. Fac drumul acesta pana acasa si inapoi cu Champion si cand revin imi iau calumea. Invatatura de minte, data viitoare nu mai caut echivalente intre firme, ci direct intre Izolatorul DDR si bujia care o vreau.

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Re: Primul meu vis, Trabant 601 S BT 85 GAV
« Răspuns #352 : Mai 03, 2013, 09:53:22 am »
Uite,v-am urmat sfatul si am sunat si eu la Ciclop TM si au de astea NGK BPR 6HS la 15 ron bucata.Cand plec spre AB astazi trec sa le ridic. Eu am niste Champion puse asta iarna dar acu pe caldura nu functioneaza grozav ...  :icon_shaking:
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 662
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: Primul meu vis, Trabant 601 S BT 85 GAV
« Răspuns #353 : Mai 03, 2013, 10:42:29 am »
Gustere, renunta la NGK si cumpara mai degraba Beru, sunt mult mai bune
hai ca te sun, poate te prind inainte de a le lua

Offline Lehel

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 762
Re: Primul meu vis, Trabant 601 S BT 85 GAV
« Răspuns #354 : Mai 03, 2013, 12:57:16 pm »
Eu poate am avut noroc, sau nu stiu ce dar de un an jumate am cumparat bujii Bosch si de atunci nu am avut nicio problema..
Trage la fel ca inainte, nu consuma mult. Sa fiu sincer de atunci nici n-am scos bujiile sa le verific dar pana nu ii problema nici nu le scot. Au fost destul de scumpe, parca 19 lei bucata dar a meritat.. Toata iarna am umblat cu ea, si si acuma in fiecare weekend o scot..
Pasiunea nu cunoaste limite.
0740-806452

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 662
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: Primul meu vis, Trabant 601 S BT 85 GAV
« Răspuns #355 : Mai 03, 2013, 02:56:56 pm »
Lehel, eu sunt patit cu Bosch, am cumparat primul set si o bujie nu a mers de noua. Apoi la al doilea set nu ma tinut mai mult de 50 km, noroc ca aveam Sinteroamele la mine, alea vechi si am schimbat, eram in drum spre Botosani.
Poate esti tu mai norocos :P

Pana una alta, ca si experiment, am sa montez bujiile ce le-am cumparat acum. Au totusi electrodul ingropat si dupa noile "tabele europene" sunt considerate bune pentru vara, temperaturi mari.

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 662
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: Primul meu vis, Trabant 601 S BT 85 GAV
« Răspuns #356 : Mai 04, 2013, 12:10:41 pm »
da timp liber unui trabantist si vei vedea cum isi gaseste de facut ceva la masina.
Cam asta am patit eu ieri. Nu am avut ce face si am zis sa mai fac una alta pe la masina.

- spuneam ca vreau sa schimb bujiile pentru ca nu mai au culoarea aia frumoasa de piele caprioara. Na, cred ca ma auzit si ieri cand le-am desfacut aratau destul de bine. Doar bujia de pe pistonul 1 e putin mai negricioasa. Chiar si asa am montat noile bujii. Aseara am merg pana in oras ca a trebuit sa iau pe cineva de la autogara si a pornit la sfert, merge frumos zic eu, dar nu imi dau seama de imbunatatiri. Am sa vad la drum intins, consum, raspuns etc
- dat jos hainuta de iarna a motorului
- demontat filtrul de aer, si tras cu aspiratorul (la putere maxima) cu o perie de aia mica de aspirator. Nu stiu cat de eficient a fost insa cred ca am luat macar ceva praf de pe el. Urmeaza sa il schimb cu altul nou
- aveam inainte suport de fier pentru a tine bateria, numai ca urechea din partea cu parghia scambatorului s-a desprins si nu mai tinea cum trebuie. Pana am sa repar, am prins baterie cu o curea de geanta de voiaj si am strans bine. AM trecut cureaua prin cele doua urechi tampon din spatele bateriei, pe unde trece furtunul de la stropitor parbriz
-in rest am mai dat cu carpa pe acolo, ca e cam stropit pe la motor, de la atatea balti prin care am trecut cand mergeam la pescuit. Urmeaza cand ajung acasa sa-i fac un dus la interior


Offline dorian

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 251
Re: Primul meu vis, Trabant 601 S BT 85 GAV
« Răspuns #357 : Mai 05, 2013, 09:15:39 am »
... am o intrebare... la ce folosesc chestiile alea rosii de pe bobine???...
.............................BV 12 LCB.................................
            .               tel:0784.639.867

Offline Andrei Endy

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 155
Re: Primul meu vis, Trabant 601 S BT 85 GAV
« Răspuns #358 : Mai 05, 2013, 01:31:33 pm »
din cate mai tin minte protejeaza platinile ,sa nu se arda
Trabant 601   TM 04 XIE / 1964 Alb si Albastru
Trabant 601-S   H AKV 164 /1989 Albastru
telefon
0755386098

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 662
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: Primul meu vis, Trabant 601 S BT 85 GAV
« Răspuns #359 : Mai 09, 2013, 11:39:59 pm »
Am revenit in Iasi, dupa o scurta vacanta de odihna acasa.

@Dorian, alea sunt "deparazitoare" si cum a spus si colegul Andrey sunt pentru a proteja aprinderea. DUpa ce le-ai montat, nu vei mai avea probleme cu paraziti radio, apoi nu vor mai exista "pierderi" de tensiune pentru bujii. Noaptea daca dai capacul de la platini jos, nu vei vedea unde se afla acestea. Nu mai "impusca" absolut deloc platinile functionand perfect. Sunt extrem de utile si eu zic ca isi merita banul. Cand le-am cumparat, am dat 45 lei bucata. Scade consumul si creste viata platinilor si implicit a bujiilor pentru ca nu ai pierderi si scanteia este puternica. Eu sunt foarte multumit de ele.

Am facut 500 km cu noul ulei Hexol si bujiile proaspat achizitionate. Nu stiu ce sa spun despre ulei, fata de Arol 2T, Hexolul scoate ceva mai mult fum (aceasi cantitate). O fi bine nu o fi bine, habar nu am. Ma gandesc ca se amesteca bine si il arde, si de aceea este fumul, nu stiu.

Bujiile au mers perfect, pe caldura ce este afara pornesc cum trebuie, raspund cum trebuie si nu am avut nici un fel de tacanit sau alte probleme. Nu as putea sa fac o comparatie intre ele si ce am avut inainte (Champion) dar pot sa spun ca s-au comportat excelent.

La dus cu masina plina bagaje (majoritatea caserole, genti si alte lucruri nefolositoare pe timpul verii) am scos un consum de 6,2% in conditiile in care am cam fugarit masina, nu mai putin de 80 km/h. Media a fost de 85 km/h cu 2 leduri verzi aprinse (si primul cel galben) exceptie facand zonele de deal.  Pe traseul Iasi - Botosani 120 km (la bunicii mei) nefiind asa multe dealuri, am scos consum extrem de mic dar de la Botosani la Darabani (acasa) 72 km am scos consum de 9% cu atatea dealuri lungi.

La intors, in 2 persoane si ceva mai multa greutate, (un sac de faina si portbagaj de borcane) am scos 7% dar la fel, am cam fugarit masina :D

Sunt foarte multumit de cum a mers masina, cu noile bujii cu cap ingropat pe caldurile acestea.