Acuma sa continuam cu vopseaua.
Pentru o vopsire interioara si exterioara iti trebuie 2L, din care o sa-ti mai ramane vreo 200 de grame pentru alte eventuale retusuri.
Culoare, ai zis un negru simplu.
Aici ai 2 variante de vopsea:
- Vopsea unicomponenta, sau vopseaua care nu necesita intaritor
- vopsea bicomponenta, sau vopseaua care necesita un intaritor (dupa nume, compusa din 2 componenti, vopseaua propriu-zisa si intaritorul specific)
Pentru oricare din aceste 2 vopseluri ai nevoie de urmatoarele materiale:
- Diluant pentru produsul respectiv 1L, si diluant D509 pentru degresari alt litru
- Hartie abraziva 220 pentru nivelat, 600 pentru finisari si 1200 pentru finisari de mare detaliu din fiecare cate 5-6 foi, pentru o masina intreaga
optional: filler sau spritzchit pentru nivelari de mare finete si intaritorul pentru acesta.
Acuma, o luam pentu fiecare categorie in parte:
Vopsea uni-componenta Kober Neocar 750ml x2 pret estimativ 72 de lei
Diluant pentru produse Neocar 16 lei 1L
Optional: filler bicomponent Novol protect cu intaritor 60-65 de lei estimativ
Total: 153 lei , 88 de lei fara filler
-------------------------------------------------------------------------------
Vopsea bicomponenta Kober Duracril 750ml x2 pret estimativ 72 de lei la care se adauga intaritor l580 Duracril 17 lei
Diluant pentru produse Duracril (D580) 1L 16 lei
Optional: filler bicomponent Novol protect cu intaritor 60-65 de lei estimativ
Recomandat: Lac cu intarior Body 2k Scratch Resistant HS 1L 60 de lei
Total: 230 lei, 165 lei fara filler, 105 lei fara lac si fara filler
Alte materiale:
5 lei 1L de diluant D509 pentru degresari
1 leu fiecare coala de hartie abarziva - total 18 lei
+ alte necesiati precum scotch din hartie pentru acoperit geamuri si chedere, ziare, carpe etc.
Mentiuni:
Preturile le-am facut pentru gama de vopsele si produse intermediare Kober, Body si Novol la care le cunosc estimativ preturile, sunt foarte multi alti producatori pe piata precum: Policolor (Klar si Duralchid), DuPont etc, ai de unde alege, dar si bugetul conteaza.
Amandoua categoriile de vopsele nu necesita lacuire dupa vopsire, cu toate astea, pentru un rezultat bun si de durata iti recomand pentru categoria duracril, sa dai si cu lac.
Si fillerul este un optional, dar cum am zis, ajuta ca suprafata sa fie neteda si bine aderenta la orice alta categorie de vopsea.
Ca idee la un trabant intra cam asa:
2L de vopsea, 1L de filler, 1L de lac, 2L de diluant pentru produse auto,1L de diluant D509 (degresant).
Daca ai alte intrebari, pune-le si rezolvam.
buun si ca tot s-a facut ora 2, vreau sa mentionez ceva.
Victor sau Gusteru, sa nu va suparati pe noi ca de la o intrebare legata de gramaje de antifon am ajuns la cum se da jos plafonul si la vopsele auto..dar cum se zice, omul da din una in alta si in felul asta facem efortul de a le rezolva pe toate