Mie mi s-a parut intodeauna o porcarie mare volanul tip vechi,din cauza ca nici nu prea este estetic cu timpul din cauza soarelui se crapa si stati linistiti ca veti ramane cu siguranta in maini doar cu cadrul de fier,asa cum a ramas tata prin 99
.In alta ordine de ideei emblema in proportie de 90% din cazuri se pierde pentru ca nu are practic un sistem bine facut de prindere mai exact 2 picioruse in 2 gropite.Si cel mai important lucru e ca in cazul unui accident vorbesc usor nu grav ca nu stiu daca poti scapa teafar din trabant in cazul unui accident de proportii,e ca daca te lovesti cu fruntea de volanul tip vechi vei face buba mare in forma de emblema trabant.Ori si cateva dungi de la cadru,insa daca te lovesti cu fruntea de volanul tip nou ,nu stiu cat este de moale materialul acela cauciucat insa e mai neted nu are profilele acela in relief,asta am auzit-o si eu de la un mecanic,care mi-a schimbat volanul.Eu unul prefer tipul nou este mai estetic,si inca o nelamurire ar fi ca masina mea e un 601s din 90 si era dotat cu elemente de interior tip vechi,adica volan,scaune fara tetiera,centuri fixe,vitezometru fara jurnalier,etc,asezonat cu un bord tip nou.Iar un vecin avea un 601s din 87 si era dotat cu toate nebuniile,centuri doublina ddr pe rola,tampoane ,tetiere interior original vinilin ,dezaburitor si dupa cum am zis era S simplu,pacat ca a dat-o la remat acum 5 si dupa o perioada mi-a zis ca daca ii dadeam 3 milioane ma lasa sa o dezmembrez sa imi i-au ce vreau dupa ea, aduc la cunostinta ca pana a ma apuca de masina sa o reconditionez tata nu schimbase nimic din estetica la ea totul era original.