Autor Subiect: Scheme tuning  (Citit de 16615 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline dragosdinulescu

  • 0722696618
  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 846
  • Born stupid? Try again!
    • www.stomamed.ro
Răspuns: Scheme tuning
« Răspuns #15 : Decembrie 27, 2010, 10:25:20 pm »
Ma fratilor... Am zis sa nu ma bag, da` nu ma pot abtine... Ati "indreptat" voi rotile...arata bine, corect...Da`... ce va faceti cand incarcati masina cu 1 pasager pe spate? Nu mai zic de 2, cu tot cu bagaje...Va dati seama ca rotile alea de pe spate vor arata "cracanate"? Da, corect, e mai stabila in viraje, si incarcata si neincarcata, dar categoric nu veti mai putea pune greutate pe ea. Cum ziceam, cred ca la 2 pasageri in spate, flancurile rotilor vor atinge de amortizoare!

Stiu, neamtzu` a gasit o solutie deficitara la basculele pe spate...Nu inteleg de ce n-a pus punte ca la Dacie...sau, cum e la Tico... Si mai simpla, si mai eficienta dpdv al stabilitatii...Plus ca nu ar fi fost mai scumpa...
Nu zic de bascule cu bare de torsiune, cum e la Oltcit, ca aia e o solutie de top!

Offline albert_md2004

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 141
Răspuns: Scheme tuning
« Răspuns #16 : Decembrie 28, 2010, 12:08:35 am »
am intrebat daca piesa e mai inalta decat cea originala tocmai pt ca vreau ca rotile sa-mi stea in forma de A. am vazut ca la tine stau drepte, deci stie cineva cu cat mai trebuie sa inalt corpul piesei ca rotile sa-mi stea cum doresc eu? inca 0,5-1cm, mai mult?
Dr.A.M.D-XRayDoctor

Offline Hunor

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 953
Răspuns: Scheme tuning
« Răspuns #17 : Decembrie 28, 2010, 12:20:11 am »
Îţi putem spune mai uşor dacă ne mai dai ceva detalii:
Din ce an e maşina ta?
Ce mărime de cauciuc vrei să pui?
Jenţile rămân cele de trabi, sau le schimbi pe jenţi de wartburg?
Vei pune şi distanţieri?
Dacă vrei în formă de A, cât de mult vrei?

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 502
  • fa ce trebuie sa faci
Răspuns: Scheme tuning
« Răspuns #18 : Decembrie 28, 2010, 04:52:11 pm »
la modelul cu arcuri foi, ar mai merge janta lata, si cauciuc ingust, iar la umflare, va sta in forma de trapez, si va avea loc mai inclinat, pana se apropie de amortizor, ca in poze

  

 
 
 
trabant 1,1 kombi 1990
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)

Offline albert_md2004

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 141
Răspuns: Scheme tuning
« Răspuns #19 : Decembrie 28, 2010, 07:29:39 pm »
Îţi putem spune mai uşor dacă ne mai dai ceva detalii:

Din ce an e maşina ta?
inca nu am masina, dar din ce se prevede va fi pre '88, deci pe spate cu foi.

Ce mărime de cauciuc vrei să pui?
inca nu stiu

Jenţile rămân cele de trabi, sau le schimbi pe jenţi de wartburg?
jantele vor fi de golf,cred ca de golf 1, deoarece pun discuri pe spate. in functie de cat intra sub aripa vad daca ramane janta asa sau o dublez.

Vei pune şi distanţieri?
fara distantiere

Dacă vrei în formă de A, cât de mult vrei?
asta cu cat de mult, chiar nu stiu.
« Ultima Modificare: Decembrie 28, 2010, 07:35:20 pm de albert_md2004 »
Dr.A.M.D-XRayDoctor

Offline horatiu601

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 967
Răspuns: Scheme tuning
« Răspuns #20 : Decembrie 28, 2010, 07:32:33 pm »
daca pui frane pe disc si spate vezi ca nu rezista pompa originala ,parca asa zicea b 28 jmp,ca a incercat asa ceva .So...
trabantul nu este o masina,este un stil de viata!! :)

Offline albert_md2004

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 141
Răspuns: Scheme tuning
« Răspuns #21 : Decembrie 28, 2010, 07:33:59 pm »
daca pui frane pe disc si spate vezi ca nu rezista pompa originala ,parca asa zicea b 28 jmp,ca a incercat asa ceva .So...


am inteles ca de prin anul 1980 a aparut pompa cu dublu circuit, care va face fata si franei pe discuri spate...
Dr.A.M.D-XRayDoctor

Offline horatiu601

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 967
Răspuns: Scheme tuning
« Răspuns #22 : Decembrie 28, 2010, 07:52:42 pm »
eu stiu ca nici cea cu dublu circuit nu face fata
trabantul nu este o masina,este un stil de viata!! :)

Offline Hunor

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 953
Răspuns: Scheme tuning
« Răspuns #23 : Decembrie 28, 2010, 08:34:02 pm »
Aducerea unghiul roţilor în A se mai poate şi cu schimbarea telescoapelor şi a arcurilor cu unu de VW Polo 6N. Numai arcurile trebuie duse la un fierar ca să comprime puţin. Iată câteva poze cu rezultatul:

În legatură cu pompa de frână: se poate pune servofrână de la Golf 2 Gti, trebuie un adaptor ceace poate fii fabricat şi acasă, numai acţionarea servoului e o problemă. Această varinată am văzut pe mai multe trabanturi cu motor în 4timpi, ştiu că acolo e mai uşor de rezolvat, dar poate există şi o metodă electrică de a acţiona servoul. La capitolul acesta las pe cei cu mai multă experianţă şă vină cu idei. O poză:

A şi nu neapărat servo de golf 2gti trebuie pus, poate ar fi mai bine un servo de la o maşină care are şi pe spate frâne pe disc.

PS. Albert dacă reuşeşti să confecţionezi un adaptor pt frână pe disc şi la spate sunt şi eu fff interesat de o pereche ;D

Offline @Ll13n

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 387
  • IF-01-RAW
Răspuns: Scheme tuning
« Răspuns #24 : Decembrie 28, 2010, 08:42:57 pm »
Si pentru servofrana, nu se leaga cei de la ITP....?
Mihnea Pirlogea
Mail: mihneap95@gmail.com
Tel: 0729964670

Offline horatiu601

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 967
Răspuns: Scheme tuning
« Răspuns #25 : Decembrie 28, 2010, 09:32:11 pm »
hehehe,stai ca inca la itp nici nu neam gandit :iamwithstupid:
trabantul nu este o masina,este un stil de viata!! :)

Offline @Ll13n

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 387
  • IF-01-RAW
Răspuns: Scheme tuning
« Răspuns #26 : Decembrie 28, 2010, 10:40:37 pm »
Am inteles, dar ma refeream in general, daca sar lega cei de la ITP de asa ceva, si am o banuiala ca se leaga.
Oricum, fara alte modificari de motor sau frane pe disc nu prea are rost servo ( parerea mea ).
Mihnea Pirlogea
Mail: mihneap95@gmail.com
Tel: 0729964670

Offline albert_md2004

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 141
Răspuns: Scheme tuning
« Răspuns #27 : Decembrie 28, 2010, 10:44:04 pm »
Aducerea unghiul roţilor în A se mai poate şi cu schimbarea telescoapelor şi a arcurilor cu unu de VW Polo 6N. Numai arcurile trebuie duse la un fierar ca să comprime puţin.

asta cu polo e doar pt alea cu arcuri elicoidale.

PS. Albert dacă reuşeşti să confecţionezi un adaptor pt frână pe disc şi la spate sunt şi eu fff interesat de o pereche ;D

stai sa am trabiul, eu acum colectez si colectionez date, apoi cu cea mai mare placere.

Si pentru servofrana, nu se leaga cei de la ITP....?

asta cu itp-ul e vraja, unui amic de-al meu la itp cu broscul ii curgea apa de la spalatorul de parbriz si nenea cica inginer ii zice sa aiba grija ii curge radiatorul de apa. la identificare pt cumparare la una din broastele mele s-a dus o amica si ii cerea sa deschida la motor stand in fata masinii.


Dr.A.M.D-XRayDoctor

Offline Hunor

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 953
Răspuns: Scheme tuning
« Răspuns #28 : Decembrie 28, 2010, 10:49:46 pm »
Citat
Oricum, fara alte modificari de motor sau frane pe disc nu prea are rost servo ( parerea mea ).
Totuşi eu aş dori servo şi frâne pe disc şi în spate, pt că dacă încep modificările la 1.1 nu vor fi deajuns frânele standart. ;)

Offline @Ll13n

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 387
  • IF-01-RAW
Răspuns: Scheme tuning
« Răspuns #29 : Decembrie 28, 2010, 10:53:38 pm »
La 1.1 da... e alta treaba, dar la 601 cam mare bataia de cap, mai ales fara alte modificari ca franele fac fata.
Mihnea Pirlogea
Mail: mihneap95@gmail.com
Tel: 0729964670