Autor Subiect: Scheme tuning  (Citit de 16616 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline dragosdinulescu

  • 0722696618
  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 846
  • Born stupid? Try again!
    • www.stomamed.ro
Răspuns: Scheme tuning
« Răspuns #30 : Decembrie 31, 2010, 12:40:37 am »
...Vad ca ma tratati cu "dosul"...  :bootyshake:Eu pun o intrebare de bun simt, si voi nici macar nu catadixiti sa-mi raspundeti!

Ati continuat sa scrieti, v-am urmarit, si am dedus ca, pana la urma, CHIAR VA PLACE  ca masina sa arate "cracanata" pe spate. Bun. Sa zicem ca am..."inteles". Desi, arata CA DRACU`! Parerea mea! Ma rog...Chestie de gust...
Dar practic, si mai ales tehnic, cu ce va incalzeste o asemenea chestie? Ca nu participati la raliu, si nu aveti vreo problema de stabilitate, sa fiti nevoiti sa schimbati unghiul de cadere al rotilor, ca sa puteti negocia viraje stranse la viteze e peste 150km/h! Ca asta e singurul motiv pt care, la speedere, se monteaza rotile asa cum vreti voi s-o faceti...

Pe cuvant daca va inteleg! :BangHead:

Offline albert_md2004

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 141
Răspuns: Scheme tuning
« Răspuns #31 : Ianuarie 04, 2011, 10:05:21 am »
...Vad ca ma tratati cu "dosul"...  :bootyshake:Eu pun o intrebare de bun simt, si voi nici macar nu catadixiti sa-mi raspundeti!

Ati continuat sa scrieti, v-am urmarit, si am dedus ca, pana la urma, CHIAR VA PLACE  ca masina sa arate "cracanata" pe spate. Bun. Sa zicem ca am..."inteles". Desi, arata CA DRACU`! Parerea mea! Ma rog...Chestie de gust...
Dar practic, si mai ales tehnic, cu ce va incalzeste o asemenea chestie? Ca nu participati la raliu, si nu aveti vreo problema de stabilitate, sa fiti nevoiti sa schimbati unghiul de cadere al rotilor, ca sa puteti negocia viraje stranse la viteze e peste 150km/h! Ca asta e singurul motiv pt care, la speedere, se monteaza rotile asa cum vreti voi s-o faceti...

Pe cuvant daca va inteleg! :BangHead:


nu tine neaparat de tehnica, uneori totul e legat de gust, stii cum e, nu te poti kk in gustul omului...mie unul imi place cu spatele decrantat
« Ultima Modificare: Ianuarie 04, 2011, 10:07:21 am de albert_md2004 »
Dr.A.M.D-XRayDoctor

Offline akrompaczki

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 256
Re: Scheme tuning
« Răspuns #32 : Ianuarie 04, 2012, 11:54:42 pm »
imi poate spune cineva dimensiunile exacte ale bucsilor care trebuie facute sa stea rotile drepte?am arc cu foi pe spate,nu vreau masina nici mai joasa,nici mai inalta,doar rotile drepte
0746305184

Offline gabi trabi

  • Trabantist Veteran
  • *****
  • Mesaje postate: 1 229
  • Das auto
Re: Scheme tuning
« Răspuns #33 : Ianuarie 05, 2012, 12:46:05 pm »
    :occasion14:
Das  auto

0733825596

Offline akrompaczki

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 256
Re: Scheme tuning
« Răspuns #34 : Ianuarie 05, 2012, 05:23:22 pm »
multumesc
0746305184

Offline Serghei

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 184
  • Spidertrab, spidertrab, does whatever a spidertrab does. Can he swing from a net? No he cant, he's a trab. Watch out for the spidertrab!!!
Re: Scheme tuning
« Răspuns #35 : Martie 09, 2012, 05:19:12 pm »
Niste scheme pentru flanse? Vreau din alea care modifica distanta intre prezoane de la 4x160 la 4X... Ma in special diametrul si grosimea. Daca se poate si o sugestie de material care sa faca fata la asa ceva.
SV-69-FUM

Un "Green".....2 "Green" !

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 664
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: Scheme tuning
« Răspuns #36 : Martie 09, 2012, 05:35:31 pm »
ia legatura cu userul @Remi, el face (sau facea) si cred ca are si dimensiunile. Daca nu ma insel avea la vanzare un set

Offline indian

  • Trabantist Incepator
  • *
  • Mesaje postate: 46
Re: Scheme tuning
« Răspuns #37 : Aprilie 26, 2012, 12:50:49 pm »
eu am pus doar inca 1 paharel din ala care intra in bucsa dedesub inainte de surub,  nu distantier cum aveti voi pe poze , nu am folosit un distantier asa de mare , iar la capat de arc am scos tamponul original si am pus  mult mai subtire , sa lasat garda , dar mai trebuia sa tai din lungimea arcurilor , am pus telescop te scoda , find mai scurta tinea roata mai sus in aripa , era inclinat putin in interior sus , nu era problema nici candd era plin portbagajul cu apa minerala , cateva sute  de litri de apa minerala, nu se cracana roata mult pt ca arcul se rezuma pe tamponul ala de pe caroserie , ce ori cum si fara modificari se rezuma cand e incarcat, deci foarte mica e diferenta cand e incarcat, avantajul e cand nu ai greutate , si roata nu se toceste pe o parte , iar stabilitate extraordinar de buna , fff mare diferenta , la miscari mici si bruste a volanului nu se clatina masina , raspundea la comanda mai eficient , asta in cazul cand am observat o groapa tarziu ,  la curbe pe drum nisipos nu fugea spatele pe exterior nici la viteze mult mai mari ca in forma originala , vorbesc de 40-50 la ora , inainte de modificare am patit de mai multe ori si nu numai la concursuri , dar si in drum spre casa , ca a atins janta asfaltul , , pt ca cauciucul a cedat si am mers pe lateralul lui, la franari bruste in curbe numai vroia spatele sa ma depaseasca .

deci sfatul meu  e ca cine se pricepe sa desfaca 1 surub , si nu merge in padure in gropi de 1 metru adancime ,am specificat  asa de adinc pt ca pe drum normal forestier se poate merge , nu se lasa asa de mult spatele, adevarul e ca eu am toba de dacie din mijloc , e mult mai subtire , si incape chiar  inainte de suspensie in locasul ala de sub scaunul din spate , bineinteles pe exterior:), sasi faca rost de 2 suruburi mai lungi , vezi arcuri din fata , si inca de 2 paharele din ala , si macar atata sasi schimbe , , merita credetima si fara alte modificari