eu am pus doar inca 1 paharel din ala care intra in bucsa dedesub inainte de surub, nu distantier cum aveti voi pe poze , nu am folosit un distantier asa de mare , iar la capat de arc am scos tamponul original si am pus mult mai subtire , sa lasat garda , dar mai trebuia sa tai din lungimea arcurilor , am pus telescop te scoda , find mai scurta tinea roata mai sus in aripa , era inclinat putin in interior sus , nu era problema nici candd era plin portbagajul cu apa minerala , cateva sute de litri de apa minerala, nu se cracana roata mult pt ca arcul se rezuma pe tamponul ala de pe caroserie , ce ori cum si fara modificari se rezuma cand e incarcat, deci foarte mica e diferenta cand e incarcat, avantajul e cand nu ai greutate , si roata nu se toceste pe o parte , iar stabilitate extraordinar de buna , fff mare diferenta , la miscari mici si bruste a volanului nu se clatina masina , raspundea la comanda mai eficient , asta in cazul cand am observat o groapa tarziu , la curbe pe drum nisipos nu fugea spatele pe exterior nici la viteze mult mai mari ca in forma originala , vorbesc de 40-50 la ora , inainte de modificare am patit de mai multe ori si nu numai la concursuri , dar si in drum spre casa , ca a atins janta asfaltul , , pt ca cauciucul a cedat si am mers pe lateralul lui, la franari bruste in curbe numai vroia spatele sa ma depaseasca .
deci sfatul meu e ca cine se pricepe sa desfaca 1 surub , si nu merge in padure in gropi de 1 metru adancime ,am specificat asa de adinc pt ca pe drum normal forestier se poate merge , nu se lasa asa de mult spatele, adevarul e ca eu am toba de dacie din mijloc , e mult mai subtire , si incape chiar inainte de suspensie in locasul ala de sub scaunul din spate , bineinteles pe exterior:), sasi faca rost de 2 suruburi mai lungi , vezi arcuri din fata , si inca de 2 paharele din ala , si macar atata sasi schimbe , , merita credetima si fara alte modificari