Sunt roman si ma mandresc cu asta!!!
Evident, pe vremea veche, cand spuneai ARO aveai un motiv de mandrie. Din pacate, idiotenia guvernantilor de atunci i-a facut sa creada ca doar cu mandria se poate prospera, astfel ca Aro a Ajuns ca in filmul acela, sa treaca prin ani neschimbat, pana cand a sucombat in luminoasele vremuri de dupa `90, din cauza ... era sa zic guvernantilor contemporani, dar astia fratilor nu sunt guvernanti, ci FANARIOTI !!!
D-aia, zic eu, nici cu 1000 de ARO in fata Guvernului nu se schimba nimic (vedeti replica bisnitarului ala de Videanu, raportat la biata invatatoare care moare in greva foamei). Sunt vremuri de haiducie si ar trebui sa gasim solutii inteligente pentru a ne putea pastra si mentine fierataniile, pentru ca pe ,,zapcii" nu ii sensibilizeaza nimic altceva decat sa stranga ,,arginti", iar botnita nu le pune decat instanta de judecata (mai rar aici, mai sigur ,,afara").
Mi-ar face si mie cu ochiul un Aro 10, dar din pacate calitatea materialelor cred ca m-ar cam da peste cap sa il reconditionez si sa il tin in viata. Pentru acest motiv, inca o data ma inclin in fata celor care se straduiesc sa tina ARO in viata si sa il prezinte pustilor de astazi (Dani si Razvan au o varsta si pot fi iertati pentru rautatile lor, cu atat mai mult cu cat cred ca parintii lor nu le-au povestit ca, pe vremuri, la competitii ARO comunist scotea din noroaie capitalistele care se impotmoleau).
Si uite asa am ajuns ca in bancul ala cu ciobanul si Mercedesul: daca nu am bani sa imi cumpar si sa intretin un Aro, mi-as dori niste jante de 14" cu cinci prezoane, care sa se lipeasca pe Barkasul meu. M-ar ajuta macar sa stiu pe ce tip de Aro s-au pus si ce indicativ au (nu bag mana in foc, eu stiu ca 5 prezoane erau pe jante de 16 si de 15, dar asa am primit informatia, ca pe tipurile mai vechi au existat cele din care caut eu).
Spor la lucru si hai sa dam mana cu mana cei ce iubim clasicul si traditionalul!