..injectie sport?
Tare masina, vad ca e de la greci.
Ceva de genu' si-a (i-au) facut la fi-miu la servis, unuia, la un passat B5,5 stock, a pus motor de 1,9 tdi, cu turbina mare, injectoare de tuareg v 10, toba inox pe direct, ambreiaj de curse, intercooler mare, cica la sosea rrrupe. Tot break si ala. Arata cam la fel la motor, ca Lada aia.
..ia zii, ca idee, la un motor 6 in linie, de 2,0 i, de septar, un E 32, ai idee ce-as putea pune sa-l ,,scot'' mai tare? acum scoate cam 160 CP..
păi....ți-am mai zis. motorul nu e de șeptar. că cineva l-a pus la un moment dat pe șeptar, e altă discuție. pe seria 7 e32 s-a pus de la 3.0 în sus numa. pe e 23 au avut și 2.5, dar 2.0 pe seria 7 nu cred să se fi pus vreodată.
depinde ce tip de motor e, dacă e 12v sau 24v.
cea mai populară modificare pentru un 2.0 12v este schimbul cu un 2.5 sau 2.8 24v, și pentru 2.0 24v cam aceeași modificare, de început.
motorul ăla nu scoate 160 cp nici copt. a scos, când a fost nou abia fabricat, 150 la volantă, deci există șanse să se apropie de valoarea inițială.
la prețurile motoarelor de bmw din generația m50 și m52, nu ai ce să-i faci să merite din punct de vedere financiar. adică e mult mai ieftin să iei un 2.8 sau un 2.5 la 192cp decât să investești o gălăgie de bani într-un 2.0 să facă NIMIC. adică nu te văd genul de om care să bage 1000 de euro așa urgent într-un motor de 2.0 care scotea 150 de cai acu 20 de ani ca să-l facă să scoată 170 curați, iar dat fiind faptul că la consum diferența între 2.0 și 2.5 sau 2.8 nu e deloc mare, nici măcar nu e rațional, un motor mai mare în mințile lui fiind chiar și 5-600eur, iar din punct de vedere al dimensiunii exterioare sunt la fel iar greutatea e extrem de apropiată.
deci, ceea ce merită făcut la un astfel de motor, dacă îl ai deja și l-ai verificat și e în mințile lui e fie să-l vinzi pe 1500 de lei maxim fie să te bucuri de el. acu, dacă ai posibilitatea să faci moca sau aproape moca, mereu e distractiv cu o volantă ușurată și tot ce înseamnă fulie din duraluminiu sau ceva extra ușor...unii le-au făcut și turbo. am auzit că țin până la un bar cu un soft făcut bine. dar aici e alt bai, anume că și 2.5 ține la fel de bine și scoți mult mai ok din el, fiind mai mare, deci din nou, costurile fiind aceleași nu merită.
am presupus, scriind cele de mai sus, că e un 2.0 24v. dacă e 12v.....e puțin mai trist.