Autor Subiect: de ce nu se stinge ledul rosu de pe ceasul de bord?  (Citit de 2783 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline liviustr

  • Trabantist Incepator
  • *
  • Mesaje postate: 40
de ce nu se stinge ledul rosu de pe ceasul de bord?
« : Noiembrie 19, 2013, 10:41:55 pm »
e vreo problema ca nu se stinge beculetul rosu de pe ceas dupa ce pornesc motorul?
trabant 601s ,1988
dacia solenza 1.4 mpi,2004
hyundai accent 1.4, 2007

stranger 0744.507.465

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 664
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: de ce nu se stinge ledul rosu de pe ceasul de bord?
« Răspuns #1 : Noiembrie 19, 2013, 10:55:21 pm »
da, mare problema, acel bec rosu inseamna ca nu iti incarca bateria, ca alternatorul fie nu isi face treaba, fie ai o problema pe circuitul de la alternator spre baterie. De multe ori, becul rosu poate indica si faptul ca cureaua este rupta.
Poti rezolva problema simplu: verifica cureaua, apoi masoara sa vezi cat curent iti baga alternatorul in baterie (logic, cu motorul pornit)

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 388
  • 0760 601 838
Re: de ce nu se stinge ledul rosu de pe ceasul de bord?
« Răspuns #2 : Noiembrie 20, 2013, 12:10:20 am »
sau, si mai simplu: pana sa creezi orice fel de topic nou, pe pagina de start a forum-ului, in dreapta sus, ai un dreptunghiulet alb; scrii acolo ce te doare si ce-ai dori sa stii, preferabil in termeni cat mai precisi, si, cu ceva bafta, gasesti un topic la care deja s-a raspuns si s-a scris cu varf si indesat! :) altii, ca sa o scurteze, ii zic "search function"!

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Re: de ce nu se stinge ledul rosu de pe ceasul de bord?
« Răspuns #3 : Februarie 15, 2014, 06:44:45 pm »
Liviule, manualele alea in romana (o parte din ele) nu sunt puse numa' asa...la misto. Un pic de "citeala" in ele nu strica  :icon_thumleft:
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline cottoninio

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 131
  • 0721468646
Re: de ce nu se stinge ledul rosu de pe ceasul de bord?
« Răspuns #4 : Martie 21, 2015, 09:15:17 pm »
Daca tot exista un topic, scriu si eu aici.... am si eu o problema cu beculetul rosu, in sensul ca masina mea a fost pe 6 , pana azi am avut alternator de dacie deci nu am avut bec, astazi am montat un alternator de trabi pt k ala de dacie nu incarca la ralanti. Am facut frumos un suport custom, am legat cablul gros la locul lui si de pe papucel am tras un fir pana la beculetul din bord, celalt fir al beculetului l-am tras de pe siguranta 7. Acum problema este ca la relanti becul sta aprins iar odat cu cresterea turatiei intensitatea lui scade si in turatie mare se stinge de tot. Am verificat cu voltmetrul, in ralanti nu incarca dar in ture, desi becul nu se stinge de tot, voltmetrul indica peste 14 v. Tin sa precizez ca desi turez motorul, incarcarea nu incepe odata cu pornirea motorului ci la 20-30 de secunde dupa... vre-o idee?
Power is nothing without controll :)