Omule inainte de a pleca cu masina la drum fie el 30 km fie 300km verifica tot din punct de vedere mecanic din punct de vedere al sigurantei,chiar si cel mai insimnifiant detaliu de ex cureaua slaba,sau imbatranita care crede-ma ca rar unii ii dau poate atentie iti poate crea probleme se poate rupe si adio acolo ai ramas in drum, fereasca sfantu sa fie noapte si sa tranzitezi o padure.
Plecand de la aceasta idee toata cauzele problemelor tale sunt ca tu nu remediezi defectiunile sau ca nu verifici inainte de a pleca cu masina starea tehnica sau in urma interventiilor tale neautorizate masina se defecteaza prematur,de aici iti dau alt exemplu elocvent viorel balmez din cate am citit din postarile lui a ajuns cu trabantul pana in franta mai exact in paris,deci cum al lui poate sa parcurga un asemenea traseu si al tau nu poate porni.
In urma cu 2 ani ,ma rog aproape 2 ani dupa ce am reconditionat masina ,am mers cu ea la itp si dupa ce a trecut itp-ul am mai verificat-o odata cu tata,si in urma verificari batranu a avut curaj sa mearga pana in arges la o ruda, cam 140 km numai dus fara trusa de scule doar cu cric si coarba.
Crede-ma ca in ziua aia a tremura camasa pe mine de frica sa nu se intample ceva,pentru ca am avut o discutie pe tema asta ca am bagat prea multi bani in ea si vrea sa se convinga daca a meritat efortul sau daca trebuia dusa la remat,si rezultatul nu are rost sa il mai scriu sa te plictisesc.
In alta oridine de ideei, dea lungul acestor 2 ani mici probleme am mai avut cu ea insa nu m-a lasat niciodata in drum sau daca am avut neplaceri nu mi-a trecut prin cap in nici o secunda sa o duc la remat,de aici si vorba lui victor pasiunea fata de aceasta masina de care tu vorbesti,din punctul meu de vedere sta sa cada sub semnul intrebari.