Tehnică > General

Montare semipunti,pareri si idei.

(1/2) > >>

Andrei.P:
Salut colegi ! :icon_salut:
Astazi am lucrat la schimbarea semipuntilor,vreau sa spun ca m-am chinuit in draci.Eu,impreuna cu un amic care se ocupa de reparatii Trabant.Vreau sa aflu de la voi,ce tehnici de montare aveti? Treaba cu cricul sub arc nu mi-a iesit,dar in cele din urma am reusit.
Alta problema cu care ne-am confruntat,a fost la centrarea bucsilor din cauciuc si acolo mult chin.
Eu avand foaie de arc (masina din 1980),dar mi s-a parut greu,inlocuirea acestora.

Astept parerile tuturor celor,care s-au implicat in operatiunea aceasta.

alex giani:
Nu stiu cum e la cele cu foi de arc dar la celele cu elicoidal scot mai intai amortizorul dupa care suruburile care tin semipuntea .Oricum si la asta e chin mare si operatia se face de regula de doua persoane.

Andrei.P:
Nu stiu ce tehnica se aplica la aia in service cand iti schimba puntile,dar pare aproape imposibil de facut.Mai sa raman cu masina in pom din cauza asta :-X
Oricum cred ca la elicoidal se schimba mai usor, primul lucru montezi puntile fara sa te incomodeze foaia de arc si apoi se monteaza amortizorul cu arcul elicoidal.
 Nu mai umblu la punti......pana când se vor rupe, de abia atunci voi intervenii.

remi:
dupa cum vezi nu prea sau implicat in aceasta operatiune , pe ideea , nu troncane nimic , las-o asa , nu ma leg la cap daca nu ma doare
eu am trabi si merg cu el din 95 , dar nu am umblat la puntile spate , decat cand mi s-a rupt o ureche la o punte , pe care am schimbat-o cand am ajuns acasa , mergand cu 30 km la ora , foarte usor

dongiovanny85:
 Andrei cum ai reusit sa centrezi bucsile de cauciuc?

Navigare

[0] Indexul de Mesaje

[#] Pagina următoare

Du-te la versiunea completă