Ai pus bine problema,competitiv nu era dar nici nu s-a mai vrut mentinerea lui in fabricatie,sub forma mai imbunatatita si renuntand la vechiul motor in 2 timpi,adica 1.1,sau la proiectarea uni nou model,nu cred eu ca erau falimentari avand in vedere ca era una din cele mai vandute masini in partea de est si cat de cat vandute si prin vest.
Clar trebuia sa dispara, va dati seama ce insemna ca o masina de productie comunista sa concureze cu marile concerne ,opel,renault, fiat,vw, etc si sa aibe si un pret mai mic.
Acum sincer vorbind si lumea a fost delasatoare abandonandu-le prin te miri ce loc datorita faptului ca se saturasera de orice obiect comunist si doreau sa traiasca in democratie si sa se bucure de produsele fabricate in tarile democrate.
La vremea aceea vw nu s-a gandit la varianta cumparari fabrici si mentinerea si imbunatatirea acestui model scotand profit asa cum face Renault,General motors.
La fel se poate spune si de modelele Wartburg,Barkas si autocamioanele IFA.