Autor Subiect: B 07 WPU - Proiect Area 51  (Citit de 26365 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 661
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: B 07 WPU - Proiect Area 51
« Răspuns #15 : Mai 20, 2012, 11:05:49 pm »
da, si magazinul de pe Fainari, am omis. Ms PAter

Offline nello

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 190
Re: B 07 WPU - Proiect Area 51
« Răspuns #16 : Mai 20, 2012, 11:38:04 pm »
@silviu -intr-adevar lucrez la dezmembrari in suedia, in masura in care pot sa te ajut cu raspunsuri (si unumai) o fac cu cea mai mare placere...

Offline silviu_ssc

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 55
Re: B 07 WPU - Proiect Area 51
« Răspuns #17 : Mai 22, 2012, 12:46:38 am »
HEHE , se pare ca  febra  traby m-a  prins mai mult decat credeam. lucrul la atelier l-am   terminat de la  8 insa pana   mai devreme am lucrat la trabant . asadar , azi a disparut trenul de rulare pe  fata  cu tot ce tine de el (cadru motor . arc , amortizoare  ,caseta de directie etc)  + pompa de fraana  ,  bobine de inductie   si toata cablaraia ce mai ramasese pe la motor .  in concluzie avem un compartiment motor  gol  . In plus am inceput sa dam jos rugina pe partea stanga. caroseria se prezinta destul de bine pentru  varsta ei  insa  usile nu cred ca merita efortul de a le salva . partea de jos e terminata . 
pozele cu evolutia lucrarii le puteti urmarii aici :  http://www.facebook.com/#!/pages/Area-51/118061181656113 
 in seara asta nu am   pozat ca eram in trabant pana la  gat .

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 661
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: B 07 WPU - Proiect Area 51
« Răspuns #18 : Mai 22, 2012, 12:55:18 am »
as dori ca pozele cu proiectul sa le puneti si aici pe forum. Imaginile se incarca cu ajutorul www.imagebam.com
Aveti si un tutorial la sectiunea "Recomandari useri" (partea de sus a forumului, pagina principala)
Spor la treaba si modificari

Offline silviu_ssc

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 55
Re: B 07 WPU - Proiect Area 51
« Răspuns #19 : Mai 22, 2012, 01:02:43 am »
[/URL] [/img]

Offline gabi trabi

  • Trabantist Veteran
  • *****
  • Mesaje postate: 1 229
  • Das auto
Re: B 07 WPU - Proiect Area 51
« Răspuns #20 : Mai 22, 2012, 04:46:32 pm »
Masina asta era pe str Alexandru cel bun acum cativa ani ... :D
Das  auto

0733825596

Offline baxy

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 68
Re: B 07 WPU - Proiect Area 51
« Răspuns #21 : Mai 22, 2012, 11:36:14 pm »
Te salut si eu, si spor la lucru iti doresc. Eu am trecut deja peste aceasta faza :alegerea motorului. Era usor Nello a trimis un golf gti din suedia. Chiar acum recent am discutat si noi posibilitatea de a monta un motor de BMW de vreo 350 cp si tractiune spate. Eu sincer spun nu prea am gasit modalitate sa montam.Si la montarea unui motor de  1800 cm este destul de interesant. Si am ajuns ca Manole taiem az ce am sudat ieri. Dar asa este sa modifici ceva ,Numai pe Discovery merg toate modificarile bine si rapid. Eu sper ca o sa finalizezi acest proiect si o sa te bucuri de ea,chiar daca o sa te intrebe multi : ce sens a avut.?
The Old Car it's Good Car.
classiccarclub.ro

Offline silviu_ssc

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 55
Re: B 07 WPU - Proiect Area 51
« Răspuns #22 : Mai 22, 2012, 11:59:15 pm »
MUltumesc pentru urare . am   citit topicul  tau si am ramas impresionat .  probabil va trebui sa renuntam la motorul de bmw din considerente de spatiu si de asezarea motorului .. sunt cateva  chestii care imi dau cu  virgula si anume  montarea casetei de directie in fata  pentru a putea  face loc cutiei si cardanului care atrage dupa sine alte modificari : adaptarea  fuzetelor de bmw la  cadrul motor si bascule de renault , care  fuzete de bmw au   bratul pt directie spre in fata si etrieri spre in spate . totusi ma  gandesc  ca la final  vreau o  masina "legata"   iar cu cat mai multe improvizatii cu atat mai mare riscul sa se strice .  probabil  maine v-om lua un cadru motor de  dacia nova cu tot cu  fuzete planetare  discuri etrieri caseta de directie si timonerie . poate o sa ma intrebati de ce dacia nova ?? pentru ca e foarte usor de  gasit la dezmembrari (remat) si pentru ca e un cadru motor destul de mare (astfel motorul ce va urma nu va suferii prea multe decupaje in baia de ulei sau alte operatii)  in plus  e cu tot cu  bascule si caseta de directie  fara servo ceea ce ne usureaza munca . dupa cateva zile de studiat  trabantelul  ne-am dat seama ca ne  trebuie  ceva simplu , fara electronica prea multa  fara  servodirectie pentru ca toate astea atrag dupa sine alte si alte modificari .

Offline dragosdinulescu

  • 0722696618
  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 846
  • Born stupid? Try again!
    • www.stomamed.ro
Re: B 07 WPU - Proiect Area 51
« Răspuns #23 : Mai 23, 2012, 02:57:37 pm »
Ahaaaaaaaaaaaaa! V-a venit mintea la cap! Ca mai acu` vreo luna, se lua Dalcaran de mine, ca de ce ridic in slavi motorul de Dacie. Pe care, intre noi fie vorba, nu-l ridic in slavi, dar e ceva simplu , fara electronica, si care se gaseste pe toate drumurile!

Si ca sa ii raspund si lui Baxy la intrebare... Ce sens a avut?

Iaca, sa ne simtim bine!

Spor la treaba! Ca avem nevoie. Ce bine ca a venit caldura...

Offline silviu_ssc

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 55
Re: B 07 WPU - Proiect Area 51
« Răspuns #24 : Mai 23, 2012, 10:38:20 pm »
dreptate ai in privinta motorlului insa eu nu folosesc motorul ci doar trenul de rulare fata . motorul nu ma satisface dpdv al performantelor

Offline dragosdinulescu

  • 0722696618
  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 846
  • Born stupid? Try again!
    • www.stomamed.ro
Re: B 07 WPU - Proiect Area 51
« Răspuns #25 : Mai 24, 2012, 03:42:39 pm »
Fratele meu... hai sa-ti dau un sfat...
Nu te mai gandi la performante. Stiu, te inteleg... Te gandesti ca daca tot faci tuningul asta, macar sa fie MAJOR! Sa nu te agiti pentru putin. Si eu m-am gandit la motoare puternice, la turbo diesel, sa mearga si in apa. Si ieri am fost la remat, si imi facea cu ochiul un motor de Renault diesel, de pe o Nova... Motor clasic, cu pompa mecanica... Si ma ardea sa-l iau pe ala... Si iar mi-am zis... Ma manca`n c u r? Daca nu e perfect? Daca trebuie sa-l repar? Cat ma costa? Si mandria mea nationala, cum ramane cu ea, ca am declarat ca eu vreau sa fac proiectul cu mecanica ROMANEASCA ? Plus complicatii, flansa de adaptare intre cutia de Aro si notorul de Renault, si alte chitzibusuri, care nu le vezi la prima "strigare"?
Asa ca, stau chill in banca mea, maine ma duc si iau un motor de 1.6 de pe alta Nova, il pun pe ala, si daca cumva fac rost si de o turbina de la vreun Alpine, deja m-am scos! Dar oricum, de la cei 26 de cai, cat areTrabantul normal, la cei 72, cat furnizeaza motorul de 1,6 de Dacie...e o diferenta de x3! SUUUUFICIENT sa scot fum din roti (daca  tin mortis sa fac asta)!

Offline razvan_d

  • Bitches don't know
  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 151
Re: B 07 WPU - Proiect Area 51
« Răspuns #26 : Mai 24, 2012, 06:32:56 pm »
tu, dragosdinulescu, esti troll-ul sectiunii de tuning  :sad3:

in alta ordinde de idei, de abia astept sa vad cum progreseaza acest proiect! ( cat mai multe pooozeee!!  :icon_thumleft:)

p.s: pana la urma la ce motor va veti opri?
FOST Posesor de Traburghini 601

Offline silviu_ssc

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 55
Re: B 07 WPU - Proiect Area 51
« Răspuns #27 : Mai 24, 2012, 10:51:58 pm »
in momentul de fata avem  2 variante ambele tractiune  fata  :  avem un   motor de ford 2.5 v6 duratec de pe mondeo 1997 ,  dar  care este  deja  dat jos de pe masina  si  mi`e cam frica ...  era bine sa il fi dat eu jos  si sa am masina intreaga , altfel e posibil sa lipseasca senzori , cabluri  si maruntisuri care iti fac viata un  chin . sau  sa cumparam o laguna  cu 2.0 16v  1997 .
NELLO : aveti la dezmembrari in suedia  vre-un ford  mondeo sau cougar 1996-2001 cu  2.5 v6 ??

Offline silviu_ssc

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 55
Re: B 07 WPU - Proiect Area 51
« Răspuns #28 : Mai 24, 2012, 10:58:27 pm »
@ dragos : eu te inteleg perfect . si mie imi faceau  cu ochiul  motoarele de nova de pe la remat  mai ales ca am deja  o turbina de golf 4gti  kkk k03s ,  ceas de boost ,  furtunaraie cablaraie  plus toate resursele si cunostintele necesare pentru o  conversie turbo .    gandirea mea rationala imi spune exact ce iti spune si tie , sa nu ma incurc cu un motor mare dar atunci  unde mai e satisfactia?? eu vreau ca  trabantul meu sa sa se bata cu   gti-uri ,  pisicute  , ursuleti si alte animalute :))  in plus vreau sa ma chinui  putin ... un proiect care l-as da gata in  2 luni  nu l-as aprecia cum trebuie .  andu cu  baiatul cu care lucrez (vopsitor de meserie) deja vede masina la ciuculeasca la  pro-motor   :)))
PS ; turbina de renault 5 gtt stiu eu una de vanzare in stare buna la 100E  am vrut eu sa o iau  pentru un proiect dar s-a dovedit ca e prea mica pentru 1.6  era suficienta ca si presiune dar nu avea destul  debit  ca sa zic asa... trebuia sa cresc presiunea destul de mult ca sa am "flow" ori cu cea de gti mergeam cu acelasi debit dar la  presiune injumatatita
« Ultima Modificare: Mai 24, 2012, 11:04:58 pm de silviu_ssc »

Offline nello

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 190
Re: B 07 WPU - Proiect Area 51
« Răspuns #29 : Mai 25, 2012, 01:55:44 am »
@silviu -deocamdata nua avem niciun ford v6 -motoarele astea nu au fost prea populare in suedia...dezmembrarea la care muncesc are contract cu VAG-ul( vw,audi ,skoda ,seat,porsche) asa ca toate masinile pana la 3 ani accidentate(zonal,ma refer,nu din toata suedia) ajung la noi. Eu sunt fan golf 2 si am asteptat vreo 6 luni pana am primit un golf 2 ca sa mai ciugulesc cate ceva de pe el -ma oftic ca nu vin decat masini noi.
Si revenind la discuta despre turbo ,vreti putere la turatii mici ,folositi un turbo de la o masina diesel.Ideea e ca este  mai multa munca pentru o asa modificare ,si ai nevoie de mai mult spatiu pentru  turbo,furtune ,intercooler ,etc si incer nu prea vad roza situatia cu turbo pe motor de dacia .Treaba e ca trebuie sa te hotarasti  pentru ce motor vei opta.Motorul de mondeo un v6 de generatie veche (170 cai) mare si greu-bloc de fonta la care se adauga o cutie de viteze -fiabila ce-i drept dar destul de mare ....laguna motorul 2,0l 8v -112 cp -este fiabil ,dar nu are prea multi cai ,iar cel de 2 litrii-16v-138 cp-fabricatie volvo este identic (la exterior)cu cel 2,0 turbo de pe volvo S,V40 care are 200 cp asa ca mai gandeste-te odata la motorul de mondeo ,dar trebuie sa nu scapi din vedere faptul ca la masinile dupa 1995 ai calculator la motor si imobilizator-deci mai multa munca
@dragos-lasa-l pe baiat sa se gandeasca bine la ceea ce vrea sa faca ,ptr ca in cazul lui puterea va avea un cuvant decisiv in derularea proiectului .Nu-i usor ,ai putere,asta atrage implicit alte probleme dupa sine ,frane mai performante ...intarituri la caroserie ...samd.Ideea e ca baiatul vrea sa se lupte cu gti-urile (lucru de apreciat ,zic eu) cu motorul de dacie nu cred ca are rost sa -l superi pe unul cu un gti(eu le am pe ambele parcate in curte si stiu ce vorbesc de la 75 cp de dacie la 138 de gti ....ho ho...cale lunga )