@silviu -deocamdata nua avem niciun ford v6 -motoarele astea nu au fost prea populare in suedia...dezmembrarea la care muncesc are contract cu VAG-ul( vw,audi ,skoda ,seat,porsche) asa ca toate masinile pana la 3 ani accidentate(zonal,ma refer,nu din toata suedia) ajung la noi. Eu sunt fan golf 2 si am asteptat vreo 6 luni pana am primit un golf 2 ca sa mai ciugulesc cate ceva de pe el -ma oftic ca nu vin decat masini noi.
Si revenind la discuta despre turbo ,vreti putere la turatii mici ,folositi un turbo de la o masina diesel.Ideea e ca este mai multa munca pentru o asa modificare ,si ai nevoie de mai mult spatiu pentru turbo,furtune ,intercooler ,etc si incer nu prea vad roza situatia cu turbo pe motor de dacia .Treaba e ca trebuie sa te hotarasti pentru ce motor vei opta.Motorul de mondeo un v6 de generatie veche (170 cai) mare si greu-bloc de fonta la care se adauga o cutie de viteze -fiabila ce-i drept dar destul de mare ....laguna motorul 2,0l 8v -112 cp -este fiabil ,dar nu are prea multi cai ,iar cel de 2 litrii-16v-138 cp-fabricatie volvo este identic (la exterior)cu cel 2,0 turbo de pe volvo S,V40 care are 200 cp asa ca mai gandeste-te odata la motorul de mondeo ,dar trebuie sa nu scapi din vedere faptul ca la masinile dupa 1995 ai calculator la motor si imobilizator-deci mai multa munca
@dragos-lasa-l pe baiat sa se gandeasca bine la ceea ce vrea sa faca ,ptr ca in cazul lui puterea va avea un cuvant decisiv in derularea proiectului .Nu-i usor ,ai putere,asta atrage implicit alte probleme dupa sine ,frane mai performante ...intarituri la caroserie ...samd.Ideea e ca baiatul vrea sa se lupte cu gti-urile (lucru de apreciat ,zic eu) cu motorul de dacie nu cred ca are rost sa -l superi pe unul cu un gti(eu le am pe ambele parcate in curte si stiu ce vorbesc de la 75 cp de dacie la 138 de gti ....ho ho...cale lunga )