ma, imi pare rau, da' pt motor, chiar NU! pe langa faptu' ca-i omisa in poze/ film folosirea unor sdv-uri oarecum destul de necesare (boltul de ghidaj pt introducerea boltului de piston, boltul de ghidaj pt centrarea discului de ambreiaj), ordinea operatiilor e mai mult decat aleatorie, ca sa nu spun tampeasca de-a dreptu'! cum ma-sa sa mai strangi corect cilindrii pe carter daca tu ai prins deja motoru de cutie in compartimentul motor?! cum sa legi intai furtunul de alimentare la carburator, inainte sa fi pus cilindrii?! doar pentru ca e mai facil?! pai daca e sa le facem asa de random, na, hai sa prindem la sfarsit si tabla dintre cilindrii, nu? (pe care apropo, nu se vede c-a pus-o. la fel si pentru ce din laterala dreapta, care clar nu era prinsa de cilindrul II cand a agatat turbina de racire!)
pentru demaror, parca mai da. n-am prea inteles precis ce scrie pe-acolo,dar e alta lucratura, alta mana, alt om si acolo e treaba mai serioasa!
ati vazut cum strange omu' piulitele la volant si la fulie? dand cu ciocanul in cheie! serios?! bine ca nu face toata treaba pe genunchi! nici cand faceam chestia asta in spatele blocului, in zapada, n-am procedat asa! si omu' se pare ca avea oarecare conditii, totusi. am inlocuit un ambielaj chiar recent, acum vreo trei saptamani, insa, sa avem rezon... nu asa am procedat!