a fost rezolvata, in sfarsit, si ultima problema electrica de pe masina (sa nu vorbesc cu ghinion si acuma sa ma potopeasca altele...)! Am desfacut printre altele, din nou capacul de la volan si am re-verificat daca firele din semnalizator vin ca in schema. Eu am in masina o schema pe 6v, aia colorata, dar m-am gandit ca e la fel. ei, dupa ce zicea acolo, parea ok si la mine; nimc in neregula. dar mi-am zis sa mut unul din firele de comanda in partea cealalta (acolo e R si L si L' si R' - corespondent pt stanga si dreapta) am luat firul la R' si l-am pus la R. ei, atunci facea la fel si pe pe partea stanga -adica statea aprins fara sa clipeasca-. asa am descoperit ca ambele comenzi trebuiau sa fie pe partea cealalta, legate la L' si R' , nu la L si R. Deci problema a fost rezolvata cu o simplista inversare. Acum nu stiu inca de unde e buba: ori din schita, ca n-am folosit-o pe aia corecta, ori din proiectare. Conteaza mai mult, insa, ca s-a rezolvat problema!
Cu ocazia asta am facut si un upgrade, apropiindu-mi trabantul mai mult de modelul De Luxe. am executat ca in plansa (la asta s-a potrivit la fix) montajul pentru luminile de veghe, sau, cum le mai zice, pentru pozitiile de noapte, alea de raman aprinse pe o singura parte (stanga). Deci si astea functioneaza.